Je gek turen..

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Vief86, 30 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vief86

Vief86 Lid

30 nov 2019
    23
    5
    3
    Vrouw
    Hallo:)

Vanmorgen heb ik, meteen bij de ochtend urine, een AH zwangerschapstest gedaan. Eerlijk gezegd weet ik niet precies wanneer mijn NOD is. Ik zit nogal in de "go with the flow" vibe. Noem het een onderbuik gevoel:rolleyes:maar ik wilde het zeker weten.
    Goed, test gedaan en binnen de gezette tijd kreeg ik een licht streepje te zien. Na 10 minuten turen, foto van gemaakt, turen, wegleggen en een tijd turen naar de test op de foto, weet ik niet meer of ik echt een streep zie of dat ik 'm inmiddels verzonnen heb:o:
    De reden dat ik twijfel is omdat de eerste test (zaten er twee in één verpakking) een maand of twee geleden aan de beurt was en echt spierwit het prullenmandje in ging.
    Wat denken jullie?

Bijgevoegde bestanden:

2. cherrytomaatjes

cherrytomaatjes Fanatiek lid

30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    Ik zie heeel erg in de verte wel een tweede streepje, maar het is echt heel minimaal. Waarschijnlijk zie je m in het echt beter als op de foto, ik duim voor een mooie dubbele streep binnenkort voor jou!;)

3. Zuster9203

Zuster9203 Fanatiek lid

10 jan 2019
    1.266
    797
    113
    Vrouw
    Ik zie ook een vaag streepje maar lijkt grijzig op de foto? Aankomende dagen nog even doortesten zou ik zeggen! Hoop op mooie oploop!

4. Vief86

Vief86 Lid

30 nov 2019
    23
    5
    3
    Vrouw
    Bedankt voor je snelle reactie! Lief zeg;) In het scht is de streep wel duidelijker dan op de foto inderdaad. Ik wil over twee dagen weer gaan testen. Inmiddels is de nuchterheid ver te zoeken:roflmao:

Ik zie net dat de foto 2x is geupload. Het is de zelfde foto. :rolleyes:

5. Nieuwsgierigbijtje

Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Even voor je bewerkt en gedraaid zodat je het duidelijker ziet.... Ja er staat een streepje. Geen ervaring met deze testen maar ik hoop dat ie duidelijk gaat oplopen!

Bijgevoegde bestanden:

6. Vief86

Vief86 Lid

30 nov 2019
    23
    5
    3
    Vrouw
    Lief en bedankt. :)
    Het lijkt wel zo hé? Wat grijzig op de foto. o_OIn het echt ziet hij naar mijn idee wel roze. Wat houd dat overigens in, een grijzige streep?

7. cherrytomaatjes

30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    Ja, ik bleef zelf ook heel kalm en relaxst met zo'n ministreepje (not) dus niks om je voor te schamen:roflmao: Is toch ook hartstikke spannend.
    Post je hier je hier de foto over twee (of één:rolleyes:) dag nog even?:thumup:

8. Vief86

Vief86 Lid

30 nov 2019
    23
    5
    3
    Vrouw
    Ooh bedank zegt!:thumup: De foto was inderdaad op zijn kop gemaakt. Waarschijnlijk omdat ik de streep zo zichtbaarder in beeld had.
    Wow, nu lijkt hij wel een stuk duidelijker. Ik kon deze testen ook niet. Ik ben al moeder van een dochter en zes jaar geleden waren de kruidvattesten het helemaal.:roflmao:

9. Vief86

Vief86 Lid

30 nov 2019
    23
    5
    3
    Vrouw
    Hahaha good the know! Nu het zo "bijna" voor de hand ligt poeh, toch wel heel spannend allemaal! Werd dat streepje trouwens een dikke streep?:D

Ik ga zeker een foto posten van een test binnen nu en 2 dagen;)

10. Zuster9203

Zuster9203 Fanatiek lid

10 jan 2019
    1.266
    797
    113
    Vrouw
    Ja kwaliteit van foto's gaat hier ook ontzettend achteruit. Kan ook vals zijn of gewoon nog iets te vroeg. Ik heb ook wel is grijzig gehad en de dag erna wel roze! Ben benieuwd naar je test van morgen/overmorgen!

11. Vief86

Vief86 Lid

30 nov 2019
    23
    5
    3
    Vrouw
    Dat geloof ik inderdaad, dat de kwaliteit achteruit gaat na het uploaden.
    Top zeg dat je evengoed, de dag erna, een mooie roze streep had. Ik denk ook dat ik wat toch wat vroeg ben met testen.. de tijd zal het leren ;)

Zuster9203 vindt dit leuk.
  12. cherrytomaatjes

30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    Ja dat streepje werd al snel een knalstreep! Minime kruipt hier nu rond:thumup:

rossi1 en Vief86 vinden dit leuk.
  13. Cupcake01

Cupcake01 Fanatiek lid

8 feb 2016
    2.983
    1.320
    113
    Vrouw
    Zie het streepje

Vief86 vindt dit leuk.
  14. Denise01

Denise01 Nieuw lid

1 dec 2019
    3
    0
    1
    Vrouw
    Hai allemaal
    Ben nieuw op het forum maar lees al jaren mee
    Zit nu 4 jaar in het ivf traject
    Heb al 100e postitieve testen gehad
    Maar nog geen geslaagde zwangerschap
    Mijn laatste 2 embryos liggen te w8en
    Heb nu 1 embryo tp gehad afgelopen maandag
    Gister en vandaag getest
    Het streepje word lichter voor mijn gevoel
    Geen ovitrelle of pregnyl gebruikt
    Wat vinden jullie ervan ?
    Mijn man durft niet meer te kijken
    Teveel posi testen gezien met slechte afloop

Bijgevoegde bestanden:

15. Vief86

Vief86 Lid

30 nov 2019
    23
    5
    3
    Vrouw
    Hi!
    Jullie komen van ver zeg, 4 jaar in het ivf traject. Klinkt heel heftig. Zeker de vele zwangerschaptesten, kan mij zo voorstellen dat je daar onzeker van wordt. #respect
    Ik zie de streepjes duidelijk! Welke test heb je als eerste gedaan? De linker of de rechter.. rechts lijkt de streep lichter. Maar helemaal kan ik het niet zeggen, gezien de kwaliteit van fotos aanzienlijk achteruit gaan na het uploaden ;)
    Spannend! Wanneer ga je weer testen? Ik houd mij nog steeds braaf aan morgen vast:rolleyes:

16. Nieuwsgierigbijtje

Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Wat een heftige tijd voor jullie. Ik hoop dat de test alsnog op gaat lopen. Heel veel succes!

Ps in dit topic https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/fotos-vage-duidelijke-ovulatie-zwangerschapstesten-deel-35.692744/page-170#post-22689199

Kan je je testen delen of je kan altijd een eigen topic openen.

@Vief86 Ik hoop dat die van jou morgen nog duidelijker is! (Of vandaag natuurlijk haha)

17. Vief86

Vief86 Lid

30 nov 2019
    23
    5
    3
    Vrouw
    @Vief86 Ik hoop dat die van jou morgen nog duidelijker is! (Of vandaag natuurlijk haha)[/QUOTE]

Ik wil sowieso met ochtend urine testen. En ik heb expres nog geen testen in huis gehaald. :rolleyes: Ik vraag mij af hé (hoe onnozel) of ik dan de zelfde test moet halen, van AH eigen merk, voor evt een mooie oploop? Of maakt het eigenlijk niks uit. Elke test zou positief moeten zijn right?:o:

18. cherrytomaatjes

30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    #18 cherrytomaatjes, 1 dec 2019
    Laatst bewerkt: 1 dec 2019
    Ik wil sowieso met ochtend urine testen. En ik heb expres nog geen testen in huis gehaald. :rolleyes: Ik vraag mij af hé (hoe onnozel) of ik dan de zelfde test moet halen, van AH eigen merk, voor evt een mooie oploop? Of maakt het eigenlijk niks uit. Elke test zou positief moeten zijn right?:o:[/QUOTE]

Ik zou dezelfde test weer halen, idd zodat je goed kan zien of er oploop is.
    Sommige testen hebben meer hcg nodig dan andere om positief te worden. Als je morgen met een minder gevoelige test zou testen als gisteren bestaat de kans dat ie nog niet posief uitslaat.

19. Denise01

Denise01 Nieuw lid

1 dec 2019
    3
    0
    1
    Vrouw
    Wat fijn om reacties terug te kunnen lezen
    Vooral het idee dat er vrouwen zijn die het helemaal begrijpen
    De lichte test is van vandaag
    Dat maakt me nou juist zo verdrietig
    Denk morgen maar weer een nieuw testje proberen
    Morgen is de dag dat ik ongi zou moeten worden
    Vind het zo knap dat er vrouwen zijn die trouw kunnen w8en tot officiele testdatum
    Of vast houden aan 1 test

20. Denise01

Denise01 Nieuw lid

1 dec 2019
    3
    0
    1
    Vrouw
    Ik wil sowieso met ochtend urine testen. En ik heb expres nog geen testen in huis gehaald. :rolleyes: Ik vraag mij af hé (hoe onnozel) of ik dan de zelfde test moet halen, van AH eigen merk, voor evt een mooie oploop? Of maakt het eigenlijk niks uit. Elke test zou positief moeten zijn right?:o:[/QUOTE]
    Zou indd dezelfde test aanhouden
    Spannend

Deel Deze Pagina