Ieniemini 2e lijntje op testen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kristel86, 8 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Hoi Kristel,
    ik leef helemaal met je mee! Ik weet precies wat je doormaakt.

Ik heb in januari een mk gehad en vanaf februari heb ik elke maand "zwangerschaps klachten" (steken in liezen, pijn aan borsten, krampen in baarmoeder) en elke maand valt het zoooo tegen. :evil:

Waar is de foto te zien (sorry hoor)?

veel liefs Inger

2. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Hey diepvrieskippie, kan me goed voor stellen dat de spanning en frustratie hoog staat. Zeker met een onduidelijke test. liever helemaal geen streep of 2 hele duidelijke dan deze onzekerheid!

Ik hoop dat je snel super pos test! Succes meid!

knuffel

3. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    @ Kristel86, ik zie ook een streepje, ik ga voor je duimen dat het bij een volgende test een hele dikke wordt!

4. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    helemaal met deli eens!

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Dizzy
    Die foto in mn album is van afgelopen dinsdag, toen gaf de matcare dat streepje, maar sindsdien bij nieuwe testen geeft ie helemaal geen streepje meer.. Beetje vaag dus allemaal :(

Verder heb ik bij kruidvat en clearview wel steeds vage streepjes die naar mijn idee niet duidelijker worden dus ik denk dat hetgene wat ik zie op die testen gewoon het streepje is waar het stofje zit wat op hcg moet reageren.

Waar mijn klachten dan vandaan komen weet ik niet, maar ik neig er steeds meer naar dat mn lichaam me voor de gek houdt en dat ik alsnog ongesteld ga worden... :(

6. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ik heb zelf ook die van matcare en als ik dan niet zwanger was zag ik als ik heel goed keek toch ook een heeeeeeel dun streepje, volgens mij zijn ze al iets voorgedrukt. Maar natuurlijk hoop ik dat je zwanger bent!
    En ik kan me je gevoel ook helemaal voorstellen ook al weet je dat je zwanger kunt worden je hebt er dus ook heel even van mogen genieten en weet dus juist hoe fijn het is en dat wil je gauw weer!
    Ik duim voor je ;)
    Liefs snoopy

7. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Hai meid,

Ik heb je verhaal op de voet gevolgd...vanaf het begin dat je zwanger was tot het moment dat je een miskraam kreeg.
    Ik leefde zo met je mee...je as zoo intens gelukkig om zwanger te zijn en dan word het zo van je af genomen!
    Daarom snap ik ook zeker wel dat je nu de drang hebt om meteen weer zwanger te worden....je hebt een hapje geproefd en nu wil je meer!
    Alleen dat je jezelf nu helemaal gek aan het maken ben is natuurlijk niet goed...het lijkt wel een beetje een obsessie en het krijgen van een kindje en het zwanger worden moet wel een mooi proces blijven (ik weet hoe het is...heb zelf ook 16 maanden moeten wachten)

Dus ik zeg net als andere ook zeggen....probeer je hoofd eventjes te richten op andere zaken...je kan er nu niks aan veranderen...de test is heel licht...je had beter niks kunnen zien want dan had je jezelf niet zo gek gemaakt.
    Probeer nu in ieder geval 2 of 3 dagen te wachten...de test moet duidelijker worden als je daadwerkelijk zwanger bent dus over 2 dagen is het HCG in je lichaam alweer 2x zoveel....als je nu al een licht streepje hebt en het geen indrooglijntje is dan MOET ie dus over een paar dagen donker zijn!

Heeeeeeeeel veel sterkte hou je rustig meid!

Groetjes Debby

8. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Oooh jaa...
    die testen van Matcare:
    Ik had ze ook altijd.......heb elke maand wel getest maar toen ik NIET zwanger was kreeg ik ook helemaal geen streepje...het schermpje bleef op de controlestreep na helemaal wit!
    Zelfs na uren en uren!
    Toen ik wel zwanger was kreeg ik 4 dagen voor mijn NOD ook een inie minie streepje dat was met avondurine,
    De volgende ochtend dus 3 dagen voor mijn nod was het streepje alweer donkerder....en op mijn NOD was het streepje helemaal goed zichtbaar.

Groetjes Debby

9. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ik begrijp helemaal hoe je je voelt. Na mijn 2e vmk kreeg ik ook vreselijk drang om zwanger te worden. Het is nu ruim een jaar geleden en nog voel ik de drang lichtjes.
    Je hebt gevoeld hoe het was, en dan wordt het je plotseling ontnomen. Zo oneerlijk!
    De vragen die jij jezelf stelt (waarom mensen die het niet willen wel, en ik niet) heb ik mezelf ook vaak gestelt.
    Ik kan het gelukkig nu beter relativeren, en besef dat het pure pech is.

Ik zie zeker een streepje op je test. Maar meid, het is echt niet verstandig om voor je nod te testen. Dat heb ik deze maand ook gedaan, en helaas toch ongesteld geworden :(. Op deze manier wordt je blij gemaakt met een dode mus.
    Het is heel moeilijk om je te focussen op iets anders dan het zwanger worden, en het zal zeker ook even duren voor het lukt. Maar je moet het echt proberen. De stress kan een zwangerschap ook tegen houden he.

Heel veel sterkte en succes, en ik duim keihard voor je dat je zwanger bent, en dat je dit wondertje bij je mag houden.

Liefs Dayenne

10. Hoi Kristel, he ik vind dit zo akelig allemaal voor je, je bent er nu gewoon heel erg mee bezig omdat je het zo graag wilt, en nu zwanger wilt zijn en natuurlijk vooral wilt blijven. En die onduidelijkheid is ook zo vreselijk je weet niks.. en je vraagt het je constant af. Meid ik hoop zo dat je snel duidelijkheid hebt en weet waar je aan toe bent.
    En een kindje verliezen is altijd erg, een miskraam met 4 weken en een doodgeboorte met 9 maanden, dat mag ook niet met elkaar vergeleken worden qua ergheid zeg maar. Het is anders en het is allebei pijnlijk.
    Ik duim en hoop voor je!

11. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Je mag zeker geen dingen met elkaar vergelijken
    En ik weet als geen ander dat het moeilijk is en dat de drang er zeker in zekere zin wel is als je eenmaal weet hoe het is om zwanger te zijn..

Maar waar ik je gewoon voor wil waarschuwen dat je jezelf niet gek gaat maken
    Ik ben zelf begn dit jaar ff helmaal de weg kwijt geweest (we zijn nl 3 jaar bezig) weten dat we kinderen kunnen krijgen zowel bij mij en bij mn mannetje is alles goed,,Maar toch duurt het lang..
    En als het dan eindelijk raak is gaat het mis na en 10 weken
    Ik heb me gewoon voorgenomen na mn mks het kan wel eens een jaar duren

En je klachten ik heb na mn mks zoveel klachten gehad de eerste maanden ,,Bij iedereen is het anders
    ik zou zeggen gooi er zndag een test tegenaan dan zou ie duidelijker moeten zijn als het zo is ...
    Ik duim voor je

12. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Danjo, wat erg dat t al 2x mis gegaan is en dat jullie al zo lang bezig zijn :( Daar moet ik echt niet aan denken dat t zo lang zal duren bij ons ofzo :( Wetende dat je zwanger kan worden en dat t dan alsnog niet lukt...

Ik heb me nu voorgenomen om elke ochtend alleen nog maar een ovulatietest te doen, kijken of die positief wordt..
    Zo ben ik er vorige maand ook achter gekomen dat ik zwanger was doordat ik ineens een positieve ovulatietest had.
    Pas als ik weer een positieve krijg ga ik een zwangerschapstest doen.

Ik geef de hoop eigenlijk steeds meer op.
    Gewoon vanwege het feit dat alle testen een superlicht streepje blijven houden, dus ik denk nu dat ik gewoon het streepje zie waar de HCG-anti-stoffen zitten. (heb ik zulke goeie ogen dan?!)
    De Matcare heeft alleen die dag waarop ik foto gemaakt heb een 2e streepje laten zien, daarna helemaal niet meer.
    Ik snap er gewoon niks meer van!

13. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Hai Kristel,
    Ten eerste heel veel sterkte met het verlies van je kleine frummeltje!
    Ik weet er alles van, die drang na een miskraam om meteen weer zwanger te moeten/willen zijn!
    Ook weet ik als geen ander hoe je jezelf gek kan maken met eventuele symptomen en vage streepjes!
    Ik ben een expert in vage streepjes, hoe meer je kijkt, hoe duidelijker het streepje wordt...
    Ook mijn vriendje kon ze zien, zelfs een vriendinnetje heeft wel eens beoordeeld! Maar helaas, ik denk dat het gewoon voorgedrukt is steeds!
    Symptomen had ik ook steeds, en elke keer dacht ik: het is raak, ik weet tenslotte hoe het voelt!
    Maar geen zwangerschap is gelijk!
    Ik ben nu voor de 4e keer zwanger, hiervoor 3 miskramen gehad (16w, 7w, 5w) en deze voelde ook weer heel anders!
    Ik voelde zelfs helemaal niets! Ik werd niet ongesteld en heb toch maar getest!

Ik weet hoe moeilijk het is, maar ik zou toch je NOD afwachten, vooral na een miskraam kan je cyclus even wat langer duren! Ik hoop natuurlijk van harte dat het raak is!

Veel succes en sterkte!

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Vandaag kreeg ik de dipsticks van sensitest binnen.
    Vantevoren heb ik in het licht gekeken of ik misschien een heel licht streepje zag, maar ik zag helemaal niks!
    Maar na de test gedaan te hebben zien mn vriend en ik allebei een superlicht streepje, maar alleen als we m in t licht houden (erdoorheen kijken zeg maar). Zo gewoon zie je t niet..

Wat moet ik hier nu mee? :(
    Zijn die testen betrouwbaar? Of kunnen deze ook net als wat ik vaak over Romed hoor vals positief worden?

Ook vind ik het raar, als die andere testen die ik dinsdag+woensdag gedaan heb echt een zwangerstreepje gaven, dan zou dit streepje van sensitest vandaag toch veel duidelijker moeten zijn?

15. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Hé kristel,

Ik weet precies hoe je je voelt.
    Ik heb een dikke maand geleden een ma gehad en hoop ook heeeel snel weer zwanger te worden. Helaas hebben we het niet zelf in de hand. Toch zou ik je aan willen raden om te stoppen met testen, je maakt jezelf alleen maar gek en het schept geen duidelijkheid. Probeer pas weer te testen als je overtijd bent. En wat alle verhalen betreft over 'je kunt zwanger worden en het was niet goed'. Iedereen die een miskraam heeft gehad heeft die verhalen al honderd keer gehoord, maar het helpt je helemaal niks. Ook ik dacht dat ik erg nuchter zou zijn hierover, maar ik ben er nog steeds helemaal kapot van. Natuurlijk was het niet goed en is het "beter' zo, maar als het goed was gegaan had ik over 6 maanden een prachtig kindje in mijn armen gehad. Ook ik heb de emoties hier soms nog erg hoog zitten en ik denk dat dat ook nog wel een tijdje zal blijven. Heel veel sterkte en ik hoop dat we allemaal snel zwanger mogen zijn en blijven.

16. lobj

lobj Actief lid

27 jun 2007
    270
    0
    0
    o-vl
    sorry hoor meid, maar ik heb is gekenen naar je testen en ik zie echt geen streep :(
    Ik zou nog even afwachten tot je NOD!
    Je moet niet voor niets wachten tot je NOD om te testen, want kijk nu zit je in al die onzekerheid, nog enkele dagen wachten ;)
    En laat ons hopen dat er een klein hummeltje in je buik zit! ;)
    X

17. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Lobj, die testen in mn album zijn van dinsdag...

Ik moet die foto's maar eens verwijderen, want er is meer verwarring over :(

Van die van vandaag heb ik geen foto's kunnen maken want er valt, als ie normaal ligt, niks te zien. Alleen als je m tegen t licht houdt...

18. lobj

lobj Actief lid

27 jun 2007
    270
    0
    0
    o-vl
    Ah oke, sorry ;)
    Hopen dat het op je NOD wat duidelijkere streep worden!

X

19. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    & toch zwanger he.......echt geweldig :D :D :D

20. Kristel86

Kristel86 VIP lid