Hey dayenne Ik zit nu met een crisis een beetje Vanochtend weer getest om te kijken of t streepje weer duidelijker werd maar de test was ineens zo negatief als t maar kan Ik weet dus even niet wat ik ermee aan moet... Weet alleen wel dat ik, mocht ik weer eens zwanger zijn, pas wacht met banners en aankondigingen als ik al 5 of 6 weken zwanger ben ofzo
Hey Kristel, ooooh wat balen zeg! Had je nu misschien een ander merk? Ik had dus een paar dagen terug ook een licht lijntje op een matcare maar vanochtend ook niks. Ga nooit meer testen voor nod, dat weet ik nu wel! Knuff meid
Hey Alice Ik heb de afgelopen 3 dagen met sensitest getest steeds en 3 dagen terug was t streepje echt superlicht, gister al iets duidelijker en vandaag helemaal niks... Ik heb ook nog matcare testen liggen, denk dat ik daar vanavond ofzo nog even mee test, kijken wat die aangeeft
Jee Kristel wat raar zeg . Zo weet je nog niks. Misschien inderdaad maar vanavond even testen met matcare, of morgenochtend.
Hoi Kristel, Ik lees al een aantal dagen mee, maar elke kreeg vraag ik me af wat de reden is dat je zo vaak een test doe, daar maak jij jezelf alleen maar gek mee. Het beste is om ochtenurine te gebruiken, omdat je urine dan geconcentreerd is, dus ik zou proberen om vanavond niet te testen en pas morgenochtend. Groetjes Saskia
Hoi Kristel, Aangezien je een topic hebt geopend, in Ik ben zwanger, doe ik deze op slot. Gefeliciteerd met je zwangerschap. Groetjes, Elvira