Ja..hoe verwoord je het anders... Ik heb ineens véél meer afscheiding nu ik zwanger ben en zo af en toe drupt er ook nog wat urine na. Maar ik lees overal, dat het gebruik van inlegkruisjes wordt ontraden. Ondertussen zit ik wél halverwege de dag met een vochtige onderbroek en dat vind ik zooooo bah Daarom de vraag aan mede-slachtoffers: iemand nog tips, ideetjes?
ik gebruik gewoon inlegkruisjes hoor en verschoon me regelmatig perdag (ik gebruik al inlegkruisjes vanaf mijn 12de, dus weet niet beter. 's nachts draag ik ze niet)
Ik gebruik ze ook hoor! Alleen inderdaad vaker verschonen en in bed niet... Enne..er wordt zoveel geschreven.. gewoon je eigen gevoel volgen hoor!
tip van mn verloskundige bij mn vorige zwangerschap, tenalady inlegkruisjes, en snachts in je blote gat slapen! (ik gebruikte dan alsnog een klein handdoekje maar dat ademt ook) Als ik nieste (en nu weer, meteen al lekker) pieste in 9 van de 10 keer in mn broek....
Ik gebruikte Tena-Lady, maar ik vind het echt rotspul, het broeit als een gek! Net als Aldays inlegkruisjes, echt vies Ik gebruik nu van Libresse de inlegkruisjes en het werkt prima Ik draag het niet 24/7 en gewoon vaak genoeg verschonen, dan is er geen probleem.
Ik kan niet tegen inlegkruisjes, dus die gebruik ik ook niet. Momenteel volstaat 2 a 3 keer per dag van ondergoed wisselen nog en eventueel gebruik ik katoenen inlegkruisjes die ik daarna op 90 graden was. Klinkt misschien wat vreemd, maar tegen katoen kan ik gelukkig wel.
Huh mag dat niet?? Ik heb niet zo heel veel afscheiding, wel ietsje meer dan normaal maar ik draag gewoon (ook 's nachts) een inlegkruisje als ik het nodig vind.. Waarom mag dat niet dan?
@Skatje: Ze zeggen dat je dan meer kans hebt op infecties, maar ik heb er alvast nog geen last van gehad Of het nu in je onderbroek zit te broeien of in een inlegkruisje Gewoon regelmatig verschonen (maar dat is niet meer dan logisch) en niet continu dragen, dan zal het wel goed komen.
NOu, werkelijk waar ik dacht dat ik de enige was! Haha! I'm not alone!!! Ik denk dat ik vanaf nu na het lezen van deze topic ook maar aan de inlegkruisjes ga! Ik voel me er soms zo vies door! Hellen bedankt he!
Gelukkig, meerdere slachtoffers Ik heb een gruwelijk vreselijke kriebelhoest op dit moment waar ik niets voor mag nemen Met als gevolg; JAWEL, het loopt me zo weg in een flinke hoestbui! Ik gebruik ook gewoon Libresse inlegkruisjes en verwissel regelmatig. Je ondergoed elke keer vies is toch ook niet wat?! Grtz
hygiene staat voorop!! ik gebruik al jaren inlegkruisjes en echt nooit ergens last van. ik wou dat ik zonder kon! als ik ze niet had dan kon ik me elke 5 min wel verschonen! het is gewoon een kwestie van goed schoonhouden! regelmatig verschonen die handel en je onderkantje verzorgen. als ik moet lachen niesen hoesten of wat ook dan hou ik de boel echt niet droog! ik zou aandelen in onderbroeken moeten hebben dan. ik heb altijd inlegkruisjes bij me.dus kan me waar dan ook verschonen. niets is zo erg dan met een natte broek lopen. thuis is het wel eens lachen hoor.geen inlegkruisje erin en dan niesen ofzo. dan is het dus van ohhhhhh het loopt ,het loopt me zo af.manlief lachen: gaat goed he! zal ik maar schoon ondergoed pakken voor je. ach we lachen er maar om wat moet je anders.
Ik gebruik geen inlegkruisjes maar denk er wel steeds vaker over het wel te doen. Ik verschoon nu 3 a 4 maal daags mijn onderbroek omdat het weer een natte boel is. Voel me dan ook erg jakkie! Trouwens moest erg lachen om je titel van dit topic hahaha!!!
ik gebruik ook inlegkruisejs hoor, anders is het echt nattig...ik kan me dan niet meer goed concentreren op mijn werk getsie. Ik heb het merk van de Appie, prima Lappie
Ik gebruik gewoon inlegkruisjes. Als ik op mijn werk zit de hele dag vind ik het wel zo prettig even te kunnen wisselen. Van mijn vlk het advies gekregen snachts niets te dragen, dus ook geen slipje. Mijn man vindt het geweldig
ow ik gebruik ook zo af en toe een inlegkruisje hoor. en savonds slaap ik meestal in mn blote billen.
Oh, meld me ook even hier Verwissel gewoon vaker mijn onderbroek. Van de inlegkruisjes krijg ik ook sneller een broeiend gevoel -> niet fijn. En ook de fert.arts raad het af. Blijft zooo lastig. Soms lijkt het net of ik ineens in mijn broek sta te piesen.....
Ik leef ook op inlegkruisjes, wist ook niet van het infectiegevaar. Misschien toch proberen om het 's avonds niet te doen..
Whahha..graag gedaan hoor. Als we straks moeten bevallen moet je immers ook alle schaamte voorbij, dus ik dacht hiermee alvast een stukje remming weg te nemen Ik moet ook best lachen om de soms zeer herkenbare situaties. Ach...en je lacht beter om iets dan dat je erom huilt, niet?
Hier ook zeer herkenbaar! Ook veel last van afscheiding en urineverlies. Ik verlies urine bij het overgeven, niezen, hoesten, slappe lach en laatst zelfs toen ik een harde wind liet ! Standaard als ik 1 van deze dingen moet doen heb ik de benen gekruisd... Ik gebruik ook gewoon inlegkruisjes, voel ik me toch iets schoner bij. En het verschoont ook makkelijker dan elke keer een schone onderbroek. En 's nachts draag ik alleen een onderbroek, kan niet naakt slapen Ow en Hellen, leuke topictitel! =D>