Nav het topic "Hoe ben jij op zwangerschapspagina terecht gekomen?" ging ik eens wat oude berichten van mezelf teruglezen van het begin, toen ik net lid was. Zoo, wat was ik een naieve doos toen zeg! Haha, jee, ik kan echt merken dat ik toen "pas" net 21 was en ondanks dat ik dacht dat ik het allemaal wel wist, wist ik eigenlijk helemaal niet zoveel (tot op bepaalde hoogte natuurlijk, ik was niet helemaal blond (no offence blondines ) en achterlijk ) Anyway, ik ben nu bijna 25 en 2 gezonde dochters rijker (en hopelijk ook wat ervaring en levenslessen ) en ik merk dat ik nu heel anders ben wat reacties betreft. Veel rustiger bijv (toen kon ik nogal eens beledigd uit de hoek komen ) en meer terughoudender. Nu leg ik dingen sneller naast me neer of negeer ik het gewoon (en denk dan bij mezelf "daar ga ik geen energie in steken") Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe jullie terugkijken op toen jullie net lid waren en of/hoe je veranderd bent in die tijd? Er zijn een hoop vrouwen al best een tijd lid en ik neem aan (hoop! ) dat ik niet de enige ben die "veranderd" is
ik kwam een maandje later. maar idd ook een naief ding van 21haha. ja ik heb geleerd om aan sommige dingen schijt te hebben (niet alles helaas) maar ik ben wel volwassener geworden denk ik. inmiddels een zoon en een dochter rijker (joh echt) en bijna 11000 berichten verder hahahaha
Ikzelf ben niet zo heel veel veranderd vind ik. Ben altijd wat meer teruggetrokken. Zijn ook mijn dagen dan antwoord ik best veel hier en dan weer niet maar ben wel elke dag aanwezig
Ja, heb ook weleens mijn eigen topics teruggelezen en gedacht; "hmm, dit topic is voor en na mij door vele anderen geopend."
@Amfy: Ja, hoe je dat voor elkaar gekregen hebt (waarschijnlijk door nutteloze reacties zoals vanmiddag haha, no offence he ) @Deelight: Dat heb ik ook met bepaalde topics.. Zou willen dat ik de macht had om sommige dingen gewoon te verwijderen Maar aan de andere kant, het is wel een leuke manier van terugkijken op je "verleden", is weer eens wat anders dan fotoalbums oid doorbladeren
Ben volgens mij niet veranderd. Nog steeds dat onzekere typje met een te eigenwijs willetje en een kletskous. De dingen over kinderen wist ik al een tijdje voor dat ik hier terecht kwam. En ik zal wel nooit ouder en wijzer worden. maar voel me er prima bij.
Ik kan mijn eerste berichten niet terugvinden, weet iemand hoe dat moet? Kom niet verder dan berichten uit dit jaar . Ik weet nog goed dat ik in het begin alleen maar bij het gedeelte zwanger worden en vruchtbaarheidsbehandelingen zat, de rest keek ik echt nooit naar, zelfs de lounge niet geloof ik. Toen ik zwanger was vond ik het doodeng om bij het stukje zwangerschap te gaan lezen en schrijven. Zelfde weer bij baby en dreumes en toen ben ik de rest van het forum een beetje gaan ontdekken. Ik ben vast wel veranderd, maar moet dan even kunnen teruglezen
Ik ben lid sinds 2006. In het begin las ik vooral mee en ik ging bijna alle topics op het forum bij langs. Ook de Vruchtbaarheidsbehandelingen. Hoe blij ik was als er weer iemand zwanger bleek te zijn na een lange moeilijke weg... Hoe bizar en wrang dat ook ikzelf uiteindelijk bij de Vruchtbaarheidsbehandelingen terechtkwam..... In het begin dacht ik nog: die pil gaat in de prullenbak en ik ben vast in no-time zwanger. Niet dus. Ik herinner me ook nog dat Natasja (Supermodje) in het begin zo'n olifantje als avatar had. Heel gek dat je sommige dingen zo goed onthoudt....
In 2009 lid geweest toen weggegaan en nu weer terug.. Maar best grappig om mn oude berichten terug te lezen
Was echt zo blue als de pest, heb echt vanalles gevraagd.. Nu lees ik vooral graag mee, soort stille genieter..