Hallo alemaal! Ik ben 6 weken zwanger..donderdag echo omdat ik het niet zeker weet..(miss al langer) Wanneer vertel je het tegen de familie? en op je werk? Oke na 12 weken is de kans op een miskraam kleiner of zo goed als weg..en misschien ook logisch om het dan te vertellen.. Is het raar om het toch eerder aan je vriendinnen en familie te vertellen? Groetjes xxx Nicole
gefeliciteerd het is niet raar om het eerder te vertellen hoor het is zo moeilijk om zulk goed nieuws voor je te houden
Gefeliciteerd! En het is niet raar om het eerder te vertellen, wij hebben het afgelopen zondag mijn schoonmoeder verteld (was ze jarig) en verder weer niemand het nog. Het voordeel van het eerder vertellen is dat: mocht het misgaan dat je dan ook terecht kunt bij je vrienden/familie. Wij hebben ervoor gekozen om nog even te wachten met het vertellen.
Gefeliciteerd! We hebben het meteen aan de familie verteld met 4,5 week. Ook mijn collega's heb ik het snel moeten vertellen omdat ik last had van bloedverlies en naar de huisarts moet. Het was die dag erg druk (werk in de zorg) en had wel een rede nodig. Paar dagen later flinke bloeding op het werk gehad, daarna een paar dagen thuis geweest. Nu hebben we een goede echo gehad met kloppend hartje en mag iedereen het weten. Mocht het nog mis gaan heb je in ieder geval veel steun.
Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan..ik hou het ff voor mijzelf tot ik meer dan 12 weken zwanger ben dan zal ik het aan mijn familie vertellen.
hai hai ten eerste gefeliciteerd! ik kon het helemaal niet voor me houden, toen ik erachter kwam dat ik zwanger was heb ik het meteen tegen me 2 beste vriendinnen verteld en tegen de ouders van mijn vriend en mij, die konden het ook niet voor zich houden en vertelde het aan hun beste vrienden vervolgens heb ik het nog aan me dochtertje verteld en aan 3 vrienden dus ik ben nu 8 weken zwanger en bijna iedereen is al op de hoogte zo moeilijk om goed nieuws voor je te houden ik denk dat je gewoon moet doen wat je hart je ingeeft als het goed voelt om het te vertellen waarom niet. groetjes
Gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan. Wij konden het ook niet voor ons houden en hebben het nu aan iedereen al verteld. Liefs wolly
van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. wij hebben het afgelopen zondag aan m'n ouders en broertje verteld, de week daarvoor aan me schoonbroertje en schoonmamma, en aan de tante van me mannetje, de rest mag het van mij weten na 17 april want dan hebben we de eerste afspraak bij de verloskundige.
Van harte Gefeliciteerd Als je zo gelukkig nieuws hebt wil je dat natuurlijk met iedereen delen. Zelf willen we het nog even voor ons houden. Doordat mijn eertse zwangerschap eindigde in een miskraam. Toen hadden we het al wel gelijk vertelt aan familie en een paar vrienden. Succes!
Gefeliciteerd! Wij zijn er gister achtergekomen en iedereen weet het eigenlijk al... ik weet dat het nog pril is en dat het nog fout kan gaan, maar als het nu fout gaat, weten mensen er tenminste van en hoeven we het niet alleen te dragen. Maar ik snap wel dat mensen het nog even voor zich willen houden.
Ik geloof ook niet dat we heel lang gaan wachten maar we weten het zelf pas sinds gisteren en een tijdje met z'n tweeën zo'n geweldig geheim vind ik ook wel gezellig. Je moet het vertellen wanneer je het zo voelt denk ik!
Gefeliciteerd! :-D Ik weet sinds zaterdag dat ik zwanger ben en we hebben het meteen aan mijn moeder verteld (zij was een weekendje bij ons). De dag erna zijn we meteen bij de ouders van mn vriend langsgeweest om het te vertellen en ook zijn mijn broers, oma's en opa en de broer en zus van mn vriend op de hoogte gebracht Dus heeel snel allemaal. We konden het ook gewoon niet voor ons houden. Alleen al om het feit dat ik al een week heeeel erg buikpijn had en sommigen maakten zich zorgen om mij. Dus het was heel mooi om te vertellen dat die buikpijn kwam doordat ik zwanger ben Hoeven ze zich ook geen zorgen meer te maken en steeds te bellen van: en hoe gaat t vandaag?! haha
Ik dub ook nog over wel/niet vertellen. Moet zelf ook nog wel even aan idee wennen... Zijn er super blij mee maar gebeurde wel een beetje onverwacht, dwz ik had nooit gedacht dat het in 1 keer raak zou zijn!
gefeliciteerd met je zwangerschap en het is niet raar dat je het graag wil vertellen wij vertellen het ook tegen onze ouders maar we willen wel wachten tegen familie en vrienden tot 10weken zoiets....
Hoi, Ik wist het zelf met 5 weken en heb het meteen tegen mn ouders/schoonouders en zus verteld. Volgende week hebben we onze eerste echo, en dan als alles goed is, zullen we het aan alle vrienden vertellen. Ik kan het bijna niet langer voor me houden.