Omdat ik het altijd leuk heb gevonden om mee te kijken met anderen - en uiteraard mijn eigen testen ook altijd graag heb laten zien - hierbij mijn rijtje sinds vorige week vrijdag In het verleden heb ik 7 vroege miskramen gehad (allemaal tussen week 4 en 5) waarbij binnen 3-4 dagen het streepje weer lichter werd of zelfs niet meer aanwezig was. Hier heb ik nogal een test tic aan overgehouden... Zoals je kan zien (Vandaar ook de wisselende tijden; ik heb op dit moment dagelijks nog zo'n "paniekmomentje" waarop ik dus even bevestiging zoek middels een test. Maar nu ik vandaag de 5 weken gehaald heb, mét een knaltest - die niet op deze foto staat - begint dit gelukkig af te nemen)
ziet er goed uit. Ik heb ook zelf een collectie van gemaakt hahah. Vond en vind altijd leuk om van de andere te zien en nu mijn eigen ook. en ik snap je gevoel wat testen betreft. Ik had ook bij mijn eerder Mk toen liepen ze langzaam af en toen ging het ook fout. Ik test zelfs niet meer met de van kruidvat. Heb denk een trauma van opgelopen toen ik hun zag aflopen. Heb nu de predictors
@Miltje Dat is met recht een prachtig rijtje ook! Gefeliciteerd!!! @Mauzy82 Inderdaad! Dit gun ik iedereen (met uiteraard een gezonde baby als resultaat!)