Ik heb tot 2x aan toe hetzelfde gehad, 1e was het een vmk en de 2e keer is na 2wkn alsnog een mk geworden. Ik hoop voor jou dat het een positief resultaat zal hebben
Spannend! Heb ook hetzelfde gehad. Bij mij was het een tweeling en is er eentje al heel vroeg een miskraam geworden, dus daar heb ik toen van gebloed. (heet een vanishing twin, geloof ik) Spannend zeg! Houd je ons op de hoogte : )
Wat bijzonder, gefeliciteerd deze test is echt knal positief. Ik zou de verloskundige bellen. Misschien mag je snel op een echo en geeft die meer duidelijkheid
Lynn! Wat zie ik nu! Wat toevallig! Zijn we "gewoon" wéér samen zwanger; na ál die jaren, haha, prachtig! Dit is in ieder geval een behoorlijk duidelijke test waarvan ik zou zeggen: Van harte gefeliciteerd! Op naar een gezond broertje of zusje voor de jongens <3
Haha, ja dat dachten wij ook Totdat ik erachter kwam dat ik coeliakie heb. En nu ik al 2 jaar strikt glutenvrij eet heeft dit ons hele leven ten goede omgegooid (Zo lijkt de zwangerschap deze keer ook meteen goed te gaan! Het is nog even spannend natuurlijk, die eerste weken, maar tot nu toe ziet het er goed uit) Ik zat trouwens te denken n.a.v. je OP; kan het 2 weken geleden geen bloeding zijn geweest vanuit de andere baarmoeder? (Of zeg ik nu iets heel raars? )
Aaah wauw! Ik hoop het zo voor jullie en hoe toevallig is dit!! Ja dat zei de assistent ook aan de telefoon maar ik heb dat bij de jongens niet gehad dus ik ging er ook vanuit dat het voor ons voor goed klaar was. Zelfs de vakantie waren we aan het boeken, maar iets in mij zei dat ik toch even moest testen..