Hey, Ik heb ff een vraagje.. Gister heb ik na bijna 7 weken een miskraam gehad.. Veel pijn gehad en behoorlijk bloedverlies.. Begon 's nachts en om 13.30 uur ben ik het vruchtje verloren... Ik heb 's avonds de huisarts terug gebeld om te vertellen hoe het ervoor stond, aangezien ik nog steeds erge krampen had... De dokter zei dat dat wel een week kan duren Nu zat ik net ff te googelen op hoelang buikpijn duurt na een miskraam.. Eigenlijk staat overal dat de pijn zowat gelijk WEG is, als het achter de rug is.. Nu heb ik dus nog steeds behoorlijk heftige krampen, komt nl steeds weer terug.. Heeft iemand een antwoord voor mij? Liefs X C.
Jeetje Cruella, Wat verschrikkelijk. Ik heb er zelf geen ervaring mee maar wil je wel veel sterkte wensen .
Jeetje, wat naar! Ik wens jullie allereerst veel sterkte. Ik hoop dat je buikpijn snel over is. Liefs Duveltje
Dat heb ik gedaan, maar daar wordt gezegd dat het wel een week kan duren voor de pijn over is... Terwijl overal op internet staat dat het zowat gelijk over moet zijn als het vruchtje eruit is.... ik heb besloten dat ik het vandaag nog ff aankijk tot hubbie thuis is, als het dan nog steeds niet minder is ga ik een ander ziekenhuis bellen.. Liefs C.
Meid, wat ontzettend kl*te voor je! Wat is het leven soms oneerlijk he... Bah. Maar is het een idee om dit topic bij "Miskramen" of zo te zetten. Daar zitten vrouwen op die er ervaring mee hebben...?! Heel veel sterkte, joh! Dikke cyberknuf
Hoi, Ah nee, wat erg Sterkte meis... Om antwoord op je vraag te geven: Bij mij heeft t ook elke keer wel even geduurd voordat de pijn weg was. Geen week, maar het was ook echt niet vrij snel weer weg hoor. Het duurde ongeveer 4 a 5 dagen ofzo.. Doe rustig aan, neem je tijd en als je je echt zorgen blijft maken, gewoon je huisarts bellen hoor... *knuf*