Hallo meiden. Omdat ik eerder telkens streepjes had op diverse testen, kruidvat 2v5, action, die van Jumbo... en ze niet opliepen altijd, denk ik dat ik een streepjesplaster ben? Nu bijvoorbeeld heb ik nog 1 maand bescherming van de prikpil tot 29 april in ieder geval en heb toch eens testjes gedaan (zwangerschaps) om te kijken of ik nu ook tuurders of streepjes plast... terwijl ik niet zwanger kan zijn! En inderdaad, tuur bij de kruidvat 2 v 5, niet op foto te krijgen trouwens en deze van action op de foto gekregen al weet ik niet wat de kwaliteit gaat doen als ik ze erop heb gezet. Nu vraag ik mij af, als ik dan zo een streepjesplaster ben, zit er dan standaard hcg in mijn urine? Wie weet dat? En hoe kan ik dan weten wanneer ik écht een lijntje hebt op de zwangerschapstestje(s)?
Oja, zijn wel opgedroogd nu, maar lijntjes hetzelfde als ze te zien zijn voor jullie. Kon geen natte foto maken met een kapotte flitser nog steeds. Deze zijn van gister en eergisteren.
Ja het is licht, maar kan niet zwanger zijn. Ben denk ik streepjesplaster. Weer jij wat meer over dit fenomeen Babywish? Wel fijn dat jij ook wel wat lichts ziet. In echt ietsie donkerder maar na uploaden minder. Maar blote oog altijd beter he?
Kan ik niet een normaliter verhoogd hcg standaard hebben? Is dat het? Las hier op zp dat iemand dat ook opperde bij een ander? Bestaat dat?
Dat is niet leuk maybee2! Dus ben niet de enige in ieder geval. Hoe doe jij het dan met de testjes als je wilt testen? Las net dat het een standaard verhoog hcg kan zijn. Iemand zei dat maar weet niet of het bestaat hoor Maybee2?
Nee volgens mij bestaat dat niet.. Ik heb daar nog nooit van gehoord.. Lees dit anders even door Hcg-waarden tabel
Ja hoor,dat kan wel.Vrouwen in de overgang of tegen de overgang aan kunnen standaard een ietwat verhoogd hcg hebben.
Jaa zou kunnen.. Maar ik test gewoon en zoek op internet of het betrouwbare testen zijn. Zijn het dat niet en ik krijg een redelijke streep geloof ik het nog niet maar als het wel betrouwbare testen zijn dan geloof ik het pas als het echt een mooi roze duidelijke streep staat en dat helaas nog maar een keer meegemaakt. Ondanks alle andere streepjes haha
Misschien dat je het een keer kunt voorleggen bij de ha of een gyn wellicht kunnen die je helpen wat duidelijkheid te krijgen! Dit is natuurlijk ook niet leuk!
Ik heb geen overgangsdingen, maw zit niet in de overgang. Heb nix van dit: 1. Opvliegers 2. Gewichtstoename 3. Onregelmatige menstruatie 4. Verlies libido 5. Vaginale droogheid 6. Stemmingswisselingen 7. Vermoeidheid 8. Haaruitval 9. Slaapstoornissen 10. Moeilijk concentreren 11. Geheugenverlies 12. Duizeligheid 13. Veranderende stembanden 14. Incontinentie 15. Opgeblazen gevoel 16. Allergieën 17. Broze nagels 18. Verandering lichaamsgeur 19. Onregelmatige hartslag 20. Depressie 21. Angst 22. Prikkelbaarheid 23. Paniekstoornis 24. Pijn in de borst 25. Hoofdpijn 26. Pijnlijke gewrichten 27. Brandende tong 28. Elektrische schokken 29. Klachten spijsvertering 30. Klachten tandvlees 31. Spierspanning 32. Droge huid 33. Misselijkheid 34. Nachtelijk zweten
Je kan het beste dit voorleggen aan je ha. Als de streepjes binnen de afleestijd versvhijnen registreren ze hcg en dst meerdere oorzaken hebben
Ik ben ook een streepjes plassen ik test bijna altijd positief binnen de afleestijd en roze of blauw van kleur maar niet uit welke test en ze zijn dan tot wel half ze donker als de controle streep en echt niet zwanger alle keren niet geen verklaring die ze kunnen geven