Hallo allemaal Dit onderwerp zal er vast al veel vaker op dit forum staan, maar begin toch zelf een nieuw onderwerp. Ik was op 1 feb ongi. Op 19 feb tot en met 22feb had ik bruin bloedverlies en roze bij afvegen. Dit zou toch een innestelingsbloeding kunnen zijn? Volgens mijn cyclus had ik 2 maart ongi moeten worden, maar ben dat niet geworden en nu nog steeds niet. Ik test alleen nog steeds negatief. Bij mijn andere zwangerschappen teste ik pas een week na nod positief. Duurt alleen nu wel heel lang. Herkend iemand van jullie dit en zo ja was je toen wel of niet zwanger. We zijn al 10 maanden bezig en hoop zo dat dit positief is. Voel me ook zwanger. Ik hoop op jullie antwoorden Groetjes danel
Hoi Danel, misschien kun je wat met mijn verhaal: in november werd ik de 9e ongesteld. Regelmatig gesekst en mijn spanning steeg dan ook toen ik op NOD zondag 8/12 niet ongesteld werd. Woensdag de 11e getest: negatief. Na inlezen begreep ik dat een test na een paar dagen duidelijker af te lezen zou zijn, dus ik nam me voor te wachten. Zondag de 15e nog niet ongesteld, dus weer getest: negatief. Maandags huisarts gebeld, want toch wel raar, maar die gaf aan dat je rustig een ongesteldheid kunt overslaan, of dat het nog met het 'ontpillen' te maken kan hebben. Ik was daar net drie maanden eerder mee gestopt. Als ik na een maand nog steeds niet ongesteld was geworden, moest ik weer contact opnemen. Een buitenbaarmoederlijke zwangerschap oid was het niet, want dan had ik wel al heel veel pijn gehad. De huisarts maakte zich echt TOTAAL niet druk. Na 44 dagen werd ik alsnog ongesteld (op 23/12). Echt heel bizar, omdat ik altijd erg regelmatig was. Ik hou het maar op het 'ontpillen' en ben benieuwd hoelang mijn cyclus deze maand duurt. Ik denk dus dat je gewoon nog wat geduld moet hebben, tijd zal het uitwijzen. Of je buik gaat groeien of je wordt ongesteld...
Bedankt voor je reactie. Ik ben alleen al een jaar van de pil af. Zal dan wel geen ontpillen meer zijn. Ben nu nog steeds niet ongesteld. Ik wacht nog tot donderdag. Dan is het vier weken na de innesteling bloeding die ik denk te hebben gehad. Heb ik dan nog geen positieve test of niet ongesteld ben, dan vraag ik de huisarts om een bloedtest. Wachten duurt alleen zo lang! Groetjes danel
Ja hè? Zou het leuk vinden als je nog liet weten wat het nou uiteindelijk blijkt te zijn, zeker als je zwanger blijkt!
Het is mogelijk dat je, ondanks dat je altijd regelmatig menstrueert, een cyclus overslaat. Gebeurd vaker. Ik hoop voor je dat je wel zwanger bent, maar hou er rekening mee dat het wel kan..!
Hallo, ik ben nadat ik dit bericht heb geplaatst toch ongesteld geworden. Maar dat is alweer een cyclus geleden. Ik moest afgelopen zaterdag weer ongi worden, maar werd dat niet. Gisteravond een test gedaan. En wat zagen we. Twee streepjes! We zijn zo blij, maar moeten nog wel even aan het idee wennen. Liefs danel
Wauw Danel, gefeliciteerd! Je hebt gewoon slim gewacht even gewacht met terugkoppelen tot je alsnog zwanger was