Na het topic "show je trouwjurk" nu het topic 'show je trouwring" . Heb nog extra reden om te showen want we hebben onze originele trouwringen laten hersmelten (niet tevreden) en hebben onze nieuwe ringen sinds gisteren. Nu trouwens wel erg tevreden!!!
http://www.mijkeltje.nl/portfolio/product/Ringen/photos/Al%20sprak%20ik%20alle%20talen%204.jpg Wij hebben titanium trouwringen.
Marloes die zijn ook mooi zeg! Hahaha Bereke, ik kijk er bewust niet te vaak naar Maar het is iets minder dan 4 maanden..is nog wel uit te houden hahahaah
Ja je kan al wel beginnen aftellen! Marloes, ook mooi! De eerste van ons waren ook door goudsmid ontworpen naar onze smaak maar ergens was het toch serieus misgelopen . Maar goed, nu wel echt tevreden!
Dit zijn de onze...alleen heb ik er tot bijna de helft van de ring steentjes in....ben er nogsteeds heel blij mee. ringen zijn trouwens van Martinshof
hahha jaa.....het moest voor mij echt veel diamantjes hebben of 1 hele grote...maar ja ben nogsteeds geen miljonair dus het is gebleven bij heel veel kleintjes .... thats why diamonds are a girls best friend (L)
Hieronder onze ringen, van Desiree. Het was voor ons erg moeilijk om ringen uit te zoeken. Mijn man is donker en ik ben gewoon blank. Bij zijn donkere huid stonden veel ringen erg opzichtig. Dus vandaar dat we deze misschien wat simpelere ringen hebben gekozen. De ringen zijn aan beide kanten een beetje afgeslepen, daardoor schijnen ze altijd wat op. Hierdoor waren ze trouwens wel een stuk duurder...maar moet zeggen dat de ringen ook echt super stevig zijn.
Jada, mij lukt het ook niet. Ik doe het via tinypic en kopieer dan de link... Nog mooie ringen voorbij zien komen! Consider, kan me voorstellen dat het lastig was om ringen te vinden die bij beide mooi stonden.
Ik heb een prachtige witgouden ring met 1 grote briljant in het midden! Heb er alleen even geen foto van.... Hij is zoooooooo mooi! x