Doorgeteld vanaf het stoppen met de pil: 1e x raak in ronde 3 2e x raak in ronde 4 3e x raak in ronde 5 Alledrie een mk geworden helaas, achteraf gezien kwam dat door een B12 tekort waar ik nu injecties voor krijg elke 2 weken. In ronde 9 begonnen met die injecties en in ronde 11 was het weer raak en ik ben nog steeds zwanger nu, zoals je kan zien En het gaat hartstikke goed nu
11 maanden geprobeerd niet zwanger doorgestuurd naar gyn. ik had geen ei sprong 1e maand clomid sloeg aan niet zwanger 2e t/m 5e maand sloeg niet meer aan de clomid. 6e maand sloeg aan en zwanger! in totaal bijna 2 jaar er over gedaan.
1e x er bijna 3 jaar over gedaan, nu wel een pracht van een dochter 2e x er 2 jaar over gedaan, helaas een miskraam gehad Nu na m'n miskraam (oktober 08) nog steeds bezig..... Liefs Ester
Bij de eerste was ik na 3 maanden zwanger. Nu bij de 2e ben ik de 5e ronde zwanger, maar de eerste met eisprong... de eerste ronde dus eigenlijk....
Bij de eerste was ik na 3 maanden zwanger. Nu bij de 2e ben ik de 5e ronde zwanger, maar de eerste met eisprong... de eerste ronde dus eigenlijk....
De meesten best snel dus... maar ook een aantal pas na een half jaar. Er is dus nog hoop voor mij Ik heb vandaag echt een baaldag en ben zo onzeker en bang dat het ons niet gaat lukken
Ik heb aan de meiden die hebben gereageerd - en wellicht nog gaan reageren - en die vrij snel zwanger zijn geraakt de volgende vraag: hebben jullie bewust op jullie vruchtbare dagen geklust of waren jullie daar toen (nog) niet zo mee bezig?
In de 5e ronde, niet bewust geklust, de maand ervoor wel. Toevallig had ik op dag 10 mijn eisprong en was het een lucky shot. Zie mijn banner
Wij waren er helemaal niet mee bezig.. We hebben begin april brand gehad in huis, kon daarom niet meteen weer met de pil beginnen (had een dag na de brand gemoeten) en hebben daarna gewoon ons leven geleid.. En ja.. Nu ben ik ineens zwanger Het kan snel gaan..
Van onze zoon waren we de tweede ronde zwanger. Nu zijn we in ronde 3 zwanger. BUT tien jaar voorheen is het dus gewoon niet gelukt he. Snap er niets van dat het nu HUPS zomaar raak is en twee zo snel op elkaar. Komt dat soms, omdat ik ouder ben ofzo.... hihi. Vruchtje is nog niet zo oud, dus moet nog geduld hebben en hopen dat hij/zij blijft zitten. Oja, ik denk mede dat ik makkelijker zwanger word, omdat ik niet meer rook. In het verleden hield ik ook wel van een jointje. Na een aardig tijd dacht ik: "Ik heb best vaak gelezen dat dit de vruchtbaarheid kan remmen/belemmeren, laat ik eens stoppen en kijken wat er dan gebeurt. Zal er dan toch een kern van waarheid inzitten. Ik denk persoonlijk van wel. SUCCES allen!
Ik was in ronde 2 zwanger We willen binnenkort weer voor een tweede kindje gaan, dus ben benieuwd hoelang het nu gaat duren...
In ronde 5 maar dit hadden we nooit durven hopen v.w mijn linker gesloten en rechter vernauwde eileider. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik tempratuurde en wij ook bewust op vruchtbare dagen geklust hebben. Niet iedere dag maar zeker wel geprobeerd om de dag en met resultaat. Mochten wij voor een 2e gaan in de toekomst dan ga ik zeker weer tempraturen. Je moet af en toe wat moeite doen maar je krijgt een goed beeld van je cyclus en dat bespaart je een hoop frustraties.
Wij hebben 1x onveilig gevreeen en dus in 1x raak. Maar omdat het niet echt een bewuste poging was, kan ik ook niet echt spreken van een 'ronde'.