Dank jullie wel Ik dacht met 6dpo al iets vaags te zien.. Was ook veel te vroeg natuurlijk.. Gister deed ik ook een test, toen zag ik toch al wel aardig duidelijk een lijntje, maar het koste me erg veel moeite om die op de foto te krijgen. Ook mijn vriend had moeite om het streepje te zien (niet zulke goede ogen) En vandaag had ik opeens dit streepje, wat echt stukken duidelijker is. In het echt zie ik hem nog veel beter dan op de foto..
super hoor :d hoeveelste ronde was dit voor je? kweet niet wanneer ik ga testen wacht denk ik gewoon tot 100 dagen ben ik nog niet ongi doe ik nog een testje als ik me in kan houden om verder niet meer te testen hahaha,kheb vandaag wel buikpijn steken in mn onderbuik dus miss ongi mja dat denk ik elke week en elke week nix hoeveel weekies ben je?
Om maar te reageren op de openingspost: Dit is geen indroogstreepje maar ook zeker geen echt streepje. Dit is gewoon de rand van het doorlopen van urine, dat is toch duidelijk te zien? (of ben ik nu gek dat t voor mij zo duidelijk is?) Sorry, ik bedoel het niet zo lullig als het er misschien staat, maar ik zie heel veel reacties van "indroger!" maar dit is zeker weten echt geen indroger hoor t is echt van de urinevlek die erop zit.... Helaas...
urine als die binnen 5 min verschijnt? en hijs zoiezo niet geel maar roze heb nu verder ook niet meer getest en ik heb het al 2x gehad zo lijntje is toch ook wel raar omdat ie niet helemaal doorliep naar beneden twijfelde ik eerst maar meestal als het van urine is enzo dan heb je dat pass na een hele dag of paar uur toch?en dat was deze test niet mja weet t ook niet ik wqacht verder gewoon af. ik ga nou ook gewoon ff niet meer testen wacht gewoon tot 100 dagen ben nu al 82 dagen niet ongi geworden na stoppe met de pil pfoee
De test in de openingspost is overduidelijk opgedroogd al, dus ja, het is zeker weten een urinevlek... In elk geval dat kromme lijntje... Sorry, had gewild dat ik je wat anders kon zeggen, maar ik zie echt niks anders dan dat kromme, haperige lijntje en dat is echt urine... (of er moet nog iets anders te zien zijn, maar dat zie ik zelf niet op de foto en lees ook geen reacties over een ander lijntje dan die kromme... Dus ik ga er vanuit dat t echt om die kromme gaat en da's echt geen streepje... )
Dat dachten heel veel bij mij ook.. En nu heb ik toch een roze lijn.. Dus denk dat het per persoon verschillend is. En een opdrooglijntje kan toch niet zo snel al verschijnen? Het kan alle kanten nog op.. Ik zou gewoon testen nog een keer hoor!! Dan weet je het pas zeker
denk ook niet dat het een echt streepje was ( dak zwanger ben) alleen kwam die wel binnen 5 min en zo heb ik er al 2 gedaan deze was dan krom die andere niet mja weet ook hoe ze eruit moeten zin heb al een dochtertje en met kv5 testte ik toen ook positief maar vond t toch ff vreemd haha , ik wacht nu verder tot 100 dagen en dan doe ik weer een testje als ik dan nog niet ongi ben
Ik had vorige week maandag ook zo'n test net zoals Friesland. De eerste foto die ze liet zien, maar helaas ben ik niet zwanger hoor 2 dagen daarna deed ik nog een test en die was helemaal wit.. Dus kan toch evt een indrooglijntje ofzo zijn? Stephanieeej: IK hoop dat jij wel zwanger bent en over een tijdje als je weer een test doet positief test.
Ja inderdaad Caruli, het kan zo verschillen.. Echt iedereen is anders, en je weet het nooit zeker als je zo vaag lijntje hebt.. Het blijft dan echt spannend..
@ caruli ja t blijft even afw8en hoop of zwanger of dak gewoon nou ongesteld ga worden dan weet je weet wat meer .Kheb je trouwens een pbtje gestuurd voor te pendelen gister haha . @friesland voel je ook al dat je zwanger bent ander gevoel in je buik enzo ?
Nee, ik voel helemaal niks. Normaal heb ik 7 dagen voor NOD al erge rugpijn en het gevoel dat ik ongesteld moet worden, dat gevoel heb ik wel een heel klein beetje, maar helemaal geen last van me rug. Klein beetje jeuk aan me tepels af en toe, maar dat heb ik al een aantal dagen. Verder voel ik helemaal niks.. Ben benieuwd of ik nog wat ga voelen of dat ik ook misselijk wordt ofzo, maar denk het eerst nog niet, nergens last van Ik zal voor je duimen meid..!!
Ja, mw21, dat begrijp ik heel goed..!! Maar het is natuurlijk voor iedereen anders. Bij sommige zijn het wel opdrooglijntje, en bij de anderen niet. Het zelfde als met de kwaaltjes, dat is ook bij niemand hetzelfde.. Iedereen is anders natuurlijk. Ik hoop voor jou dat het ook snel zo mag wezen..