Ik heb deze test gedaan. In principe heb je 2 strepen nodig bij een zwangerschap, 1 links> de C streep en 1 rechts> de T streep. In het midden van het testvenster zitten 2 puntjes (boven en onder) Nu heb ik zo'n dikke streep, precies tussen die puntjes in het midden, dat het bijna onmogelijk is om waar dan ook een 2e streep te krijgen..? Iemand ervaring of weet of dit klopt?
ik had al een berichtje achtergelaten in de andere topic , maar kan je alleen vertellen dat de matcare ultra echt waardeloos is, testte er namelijk 1 dag voor NOD negatief mee, en op NOD positief met de kruidvattesten dus..........in de prullenbak met dat ding!
Ik denk ook dat er iets mis is gegaan met de test... Hoor er nu hier ook niet zoveel positieve verhalen over. Ik zou een andere test pakken als ik jou was...
Ik snapte er echt helemaal niks van.... 1 streep in het midden, hoort ie dan rechts of links hahaha En dan ook een hele dikke streep.. Nou dan wacht ik gewoon tot mijn NOD Ik was alweer een beetje verdrietig, dacht waarom nou toch getest... Maar als ik zo lees, kan er nog van alles gebeuren..! Gooi die 2e dan maar weg, want heb er niks aan....
mat care ultra vind ik ook echt flut testen ik teste 3 dagen heel licht bijna niet te zien. Toen kocht ik huismerk test van de drogist en 2 dikke streepen terweil je met die op de dag van je nod pas kon testen en met mat care ultra 6 dagen eerder (DUS NIET)
Maar had je toen wel aan twee kanten iets van een streep? Ik heb dus 1 hele dikke streep in het midden....? Als je op de foto van die test klikt, zie je in het midden 2 puntjes, nou daartussen liep mijn streep... Is dan echt onmogelijk om ergens nog een streep tussen te frummelen, heb die hele test uitelkaar gesloopt hahahaha Nog gefeliciteerd met je zwangerschap!
Heyhey, Ik zou als ik jou was een andere test gebruiken.. Die matcare ultra is idd echt waardeloos! Met CB digitaal testte ik al dik positief en de matcare ultra gaf nog steeds helemaal niks aan! Ik zou zeggen; koop een kruidvattest van 7 euro. Heel veel succes alvast en ik duim voor je !
Zover ik me nog kon herinneren hoort er geen controlestreep in het midden te staan. Wat een waardeloos ding Ik zou ook even de klantenservice van matcare bellen en je beklag doen
Ik vind die mat care ultra testen ook helemaal niets..vanmorgen 2 testen gedaan mat care ultra (6dgn voor nod) en goedkope van matcare. Je raad het al op de ultra niets te zien en op de goedkope wel..daarna nog naar de winkel gereden voor een clear blue digitaal en ja hoor zwanger!
sanne gefeliciteerd! wat super zeg! dus met de zw test van mad care ultra teste je negatief? _________________ Ja klopt, echt helemaal niets op te zien !(de ultra) Vandaag ook kruidvat test gedaan en die is ook positief (ja je gaat toch twijfelen als de ultra het 6 dgn voor nod zou moeten kunnen zien)
ja idd wat raar zeg! het is zeker 6 dagen na nod hhaha ik zit 3 dagen voor me nod en had er vandaag ook 1 gedaan madcare ultra en ook neagtief! dus er is nog kans haha ik ga er maar niet van uit maar hoop zo dat het nu een x raak is!
Sanne, mag ik je een stomme vraag stellen? Zijn er op die MatCare Ultra testen ook geen indroogstreepjes te zien? Ik bedoel, op de strip? Zie mijn vraag ergens anders in dit forum
Niet normaal eigenlijk dat ik nog geen positief woord heb gehoord over die testen, met hun 99% betrouwbaar.. Hoe wil je een vrouw verdrietig maken.....
LadyZorra, Dat over die ene streep in het midden heb ik vaker gehoord/gelezen en ik heb het zelf ook gehad. Ik was toen niet zwanger. Het dopje wat je eraf moet trekken, om de test in de urine te houden, gaat best wel stroef. Ik moest kracht zetten om het eraf te krijgen. Ik denk zelf dat het gedeelte met de streep(jes) daardoor verschuift - de controlestreep gaat naar het midden. Maar dat zou natuurlijk helemaal niet moeten kunnen. Ik koop ze ook niet meer.
dat zou gebeurd kunnen zijn... Had alleen niet het gevoel dat ik zo hard heb moeten trekken.. Die 2e gooi ik in de vuilnisbak...
Jeetje, gek hoor. Typisch genoeg heb ik helemaal geen slechte ervaringen met matcare (maar dan niet de ultra maar gewoon de goedkope midstream). Die was meteen duidelijk toen ik zwanger was en alle rondes ervoor duidelijk negatief. En hij is supergoedkoop. Dus wat mij betreft ligt het niet aan het merk maar aan het type. Ik zou gewoon de goedkope matcare kopen en wachten met testen tot je NOD. Scheelt heel veel poen en mijn ervaringen zijn echt goed.