Hoi lieve meiden ik hoop natuurlijk dat maandag bij de gyn alles goed is.. maar wat zijn de gevolgen van een buitenbaarmoederlijke zwangerschap? Liefs
SORRY...maar watte is BBZ?? Het zal wel erg voor de hand liggen, maar ik weet het niet... Oh, een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
Het is een buiten baarmoederlijke zwangerschap. Ik kan je er helaas geen info over geven. Maar ik wil je wel veel succes wensen en ik hoop dat alles goed is! Liefs
Hier staat veel informatie in: Buitenbaarmoederlijke zwangerschap mocht je toch nog meer vragen hebben mag je altijd een PB sturen, heb 6 weken geleden een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad. In de vlinderlounge is ook een topic. http://www.zwangerschapspagina.nl/vlinder-clubs/70063-buitenbaarmoederlijke-zwangerschap-bbz.html groetjes Inge
Hoi meis, wat zijn je vragen? Je kan me altijd PB-en. En idd zoals Inge als zei in de vlinderlounge een actief topic hierover. Ben in mei geopereerd aan buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Hopelijk is het bij jou niet het geval, liefs Wen
ook hier iemand die in febr een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heeft gehad, ik mis mn linkereilijder nu gelukkig heb ik nog 1 goede rechter eilijder sucses en hopelijk zit alles goed bij je!!