Welke probiotica

Discussion in 'De lounge' started by Vitamientjuh, Apr 19, 2020.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

Dec 3, 2011
    3,069
    1,124
    113
    Female
    Hallo allemaal,

Ik zie even door de bomen het bos niet meer. Ik wil graag probiotica aanschaffen voor mijn gezin, maar ik weet dus niet welk merk 'het beste' is en waar ik eventueel op moet letten. Wil natuurlijk wel dat het helpt. Ik zie dat bijvoorbeeld Kruidvat probiotica heeft van oa lucovitaal en bij holland&barrett hebben ze ook al zoveel soorten. Iemand een tip, het is door voor mij en de kinderen (leeftijden tussen 1 en 8 jaar). Bedankt alvast :D

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Wij gebruiken al jaren alles van Bonusan; zowel vitaminen als probiotica. Deze is speciaal voor zwangeren, zuigelingen en kinderen: https://www.bonusan.com/nl/darmocare-infantis
    En deze is voor volwassenen: https://www.bonusan.com/nl/darmocare-pro

De prijzen van dit merk liggen (veel) hoger dan drogisterij-merken, maar dat heeft alles te maken met de samenstelling, productie, dosering en vorm/ingrediënten; zoveel mogelijk in natuurlijke vorm waardoor het voor het lichaam beter op te nemen/verwerken is.

(Ik bestel onze producten altijd via Vitatheek.nl, omdat ze in het verleden standaard 25% korting gaven vanaf € 75 - op specifieke merken, waaronder deze - en daarmee dus de goedkoopste zijn. Deze korting wordt nog steeds gegeven, maar hier heb je nu een code voor nodig. Mocht je deze willen dan mag je me een pb sturen :))

Vitamientjuh likes this.
  3. Marsepein

Marsepein Fanatiek lid

May 31, 2019
    1,412
    1,253
    113
    Female
    Ik lees mee, toevallig adviseerde iemand mij om deze voor mijn zoon van 16 aan te schaffen omdat hij met de zoveelste antibiotica kuur bezig is. Ik heb er zelf geen verstand van en niet eerder bij stilgestaan.

@Kristel86 zou ik ook de code mogen hebben?

Vitamientjuh likes this.
  4. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

Ik wil ook wel de code. Gebruik ook altijd Bonusan.

Vitamientjuh likes this.
  5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Dan is het net zo makkelijk om de code hier even te delen :)
    BONUSANEXCL18

Vitamientjuh likes this.
  6. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

May 12, 2017
    7,933
    12,187
    113
    Ik heb voor de kids altijd probiotica na een ab kuur en koop die er meteen bij bij de apotheek. Zelfs de ka vond het een gevalletje “ baad het niet dan schaadt het niet” ;)

7. Vitamientjuh

Dec 3, 2011
    3,069
    1,124
    113
    Female
    Welk merk gebruik jij? Ik heb het liefst een merk dat ik op meerdere sites kan bestellen en het liefst ook in verschillende winkels kan kopen. Bonusan is zoals ik zie niet overal verkrijgbaar.

8. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

May 12, 2017
    7,933
    12,187
    113
    Ik heb denk ik altijd Orthica....ik kan geen potje meer vinden in mijn drugs lade. Maar dat staat me wel bij.

Vitamientjuh likes this.
  9. Vitamientjuh

Dec 3, 2011
    3,069
    1,124
    113
    Female
    Bedankt dames voor jullie reacties! Nog meer suggesties zijn welkom

Cindy1977 likes this.
  10. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Orthica is ook een goed merk inderdaad!
    Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar het is i.i.g. makkelijker verkrijgbaar; Etos verkoopt het ook dacht ik :)

Vitamientjuh and Cindy1977 like this.
  11. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

Mar 16, 2016
    3,653
    2,557
    113
    Ik heb voor zoontje en mij probiotica van vitals. Goed en natuurlijk merk.

Voor zoontje zijn het druppels en voor mij capsules.
    Via meerdere sites te bestellen.

Vitamientjuh likes this.
  12. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

Dec 1, 2014
    7,394
    5,298
    113
    Bonusan is ook gewoon verkrijgbaar bij deonlinedrogist, daar bestel ik zelf vaak allerlei dingen. Ik heb alleen nooit probiotica gebruikt, misschien ook eens proberen.

Vitamientjuh likes this.
  13. Vitamientjuh

Dec 3, 2011
    3,069
    1,124
    113
    Female
    Ik heb uiteindelijk geen enkele probiotica besteld. Ik zag op internet en bij sommige merken staan dat probiotica niet worden aangeraden bij een zwak immuunsysteem. Ik ben op dit moment (waarschijnlijk) besmet met corona, dus ik durf het niet aan :rolleyes:. Maar ik ik hoop dat ik na dit corona gebeuren gewoon mijn probiotica kan bestellen, dus tips blijven welkom.

Share This Page