Vandaag 40 weken en op controle geweest. Maar baarmoeder ligt nog helemaal naar achteren en mond is nog niet aan het "verweken/verstrijken". Alles zit nog potdicht. Iemand hier ervaring mee en dat het uiteindelijk toch nog relatief snel op gang kwam op de natuurlijke manier? Grtjs
Bij mij had ik juist al 2 cm en ben uiteindelijk met 41+5 ingeleid. Zou me er dus niet teveel door laten leiden, het is niet goed te voorspellen! En hoewel ik dus weet dat lang over tijd gaan op dat moment vreselijk is, is m'n tip achteraf om toch nog beetje te proberen te genieten. In je eentje naar de bios, museum, even ergens lunchen, kapper, manicure: doe lekker iets voor jezelf want dat is daarna veeeel lastiger!! Veel succes!!
Jep,bij mijn oudste zat alles met 40 wk nog potdicht,1,5 á 2 dagen later ging het wat rommelen,dag erna gestript,hielp niks dus 2 dagen later nog eens en die nacht begonnen me weeën,hij is met precies 41 weken geboren. Succes met de laatste loodjes!
Teleurstellend he Het wil volgens mij niet zo veel zeggen. Voor hetzelfde geld beval je vannacht. Ik ben bij mijn 1e pas voor eerst inwendig onderzocht bij 41+2wkn. Toen hebben ze met moeite kunnen strippen, was dus wel iets verweking en ontsluiting. Bevallen met 41+3 wkn. Bij de tweede ben ik onderzocht vanaf 39 wkn, maar ook op 41+4 wkn was strippen niet mogelijk. De boel zat dicht , baby niet ingedaald. Spontaan bevallen 41+5 wkn. Bij de derde zat de boel potdicht met 40+5 wkn, dus strippen weer niet mogelijk. Op 40+6 wkn braken de vliezen spontaan, de volgende dag bevallen (41+0 wkn). Veel succes met afwachten!
Dat lijkt me nog frustrerender idd want ik was erg hoopvol geworden van 2 cm. Tot nu toe vind ik t nog geen drama hoor. Heb vandaag nog n lekkere massage geboekt. En morgen lunchen met mijn zus. Idd nog wat leuke activiteiten gepland
[ Wauw dat geeft de burger moed! Geen idee hoe snel zoiets kon of kan gaan idd. Bedankt voor je berichtje QUOTE=Kache;20526003]Teleurstellend he Het wil volgens mij niet zo veel zeggen. Voor hetzelfde geld beval je vannacht. Ik ben bij mijn 1e pas voor eerst inwendig onderzocht bij 41+2wkn. Toen hebben ze met moeite kunnen strippen, was dus wel iets verweking en ontsluiting. Bevallen met 41+3 wkn. Bij de tweede ben ik onderzocht vanaf 39 wkn, maar ook op 41+4 wkn was strippen niet mogelijk. De boel zat dicht , baby niet ingedaald. Spontaan bevallen 41+5 wkn. Bij de derde zat de boel potdicht met 40+5 wkn, dus strippen weer niet mogelijk. Op 40+6 wkn braken de vliezen spontaan, de volgende dag bevallen (41+0 wkn). Veel succes met afwachten![/QUOTE]
Zegt echt niks! Bij mijn oudste heb ik 3 weken rond gelopen met 2 cm ontsluiting. Ik ben met 37.6 ingeleid. Bij de jongste had ik ook vanaf 35 weken 2 cm ontsluiting. Met 40 weken was het 5 cm!! Ik wist zeker dat hij er ineens uit zou vallen nope. Pas 5 dagen later, toen ik de hoop al had opgegeven, kreeg ik ineens weeën. Deed er toen alsnog 10 uur over om te bevallen
Zoals al meerdere zeggen zegt niets. Mijn moeder was tijdens de zwangerschap van mijn broer s ochtends bij de vk. Zat potdicht en diezelfde dag is ze s avonds bevallen. Ikzelf had met 40.4 1cm ontsluiting met 40.5 2 cm ontsl. Toen ook gestript uiteindelijk met 41 wk. S avonds bevallen.
Bij de oudste zat ook alles potdicht bij mij op 39 weken en 5 dagen. Op 40 weken ben ik toen spontaan bevallen in 6 uur tijd. Bij de jongste had ik op 36 weken 2 cm uitsluiting. Uiteindelijk ben ik ingeleid op 40 weken 5 dagen. Zegt dus echt niets.
Zal ik me dan maar aansluiten bij "zegt niets" Bij mijn oudste zoon had ik met precies 39 weken controle en zat alles potdicht. De gynaecoloog gaf zelfs aan dat ze niet verwachtte dat ik die week zou bevallen. Nog geen 24 uur later lag ik met weeën in het ziekenhuis. Hij is geboren met 39 + 1.
Haha nou dit is heel verhelderend en geruststellend dat het dus nog alle kanten op kan! Vannacht geen oog dicht gedaan Vd pijn in mijn heupen en rug. Dankbaar dat dit pas iets is Vd laatste week, maar voel gewoon aan alles het wordt tijd. Er uit gegaan ok maar wat te rommelen in huis maar na 20 min harde buiken etc. T worden nog lange dagen als ze lang blijft zitten denk ik Iets minder positief dan gisteren oeps
Zelf weeën opwekken Ik kreeg deze net van m'n nichtje geappt. Ik overweeg nog om te gaan kolven te proberen Hier doet de vk niet eens onderzoek. Ik was gister op controle en dat was gewoon, bedankt, succes en tot volgende week. :x
Wil je verder niet ontmoedigen, want het zegt idd helemaal niks, maar ik zat bij beide ook redelijk potdicht bij 40 weken. En bij de eerste 3 keer gestript. Uiteindelijk door inleiding met 42 weken bevallen en de jongste met 41.1 weken.. ook middels inleiding. Ik heb blijkbaar een lange draagtijd 😂