Hoi! Ik vind de films van paranormal activity echt super eng. Ik weet dat je niets ziet, maar dat maakt het voor mij juist enger en echter. Vaak bij films waar je wel 'iets' ziet vind ik het erg nep. Ik ben laatst naar nummer 3 geweest in de bioscoop en ik heb echt zitten gillen. Zijn er meer mensen die deze films echt eng vinden? Ik ben benieuwd. Groetjes!
Hoi hoi. Ik heb ze ook alle drie gezien. Deel 1 en 3 vondt ik echt super en eng. En idd niet omdat je iets maar continu die geluiden hoort. En dan ben ik bang dat er ineens iets in beeld komt (wat maar niet gebeurt ) Deel 2 vondt ik daar en tegen zwaar tegenvallen.
Ik heb nog niet zo lang geleden deel 1 en 2 gezien.. heb het heel lang uitgesteld omdat ik niet durfte hihi maar idd vooral de geluiden, schaduwen en bewegingen maken het eng.. en dan die muziekjes die komen als er iets komen gaat.. nou dan pies ik al in mn broek hoor haha Deel 3 wil ik ook nog wel zien!
Ja! Deel 2 vond ik ook echt zwaar tegenvallen. Dat was echt niets. Maar deel 3 overtreft het hoor! PFff wat vond ik die eng. (kreeg een beetje idee van de exorcist en die vind ik ook erg eng.)
Ik heb deel 3 nog niet gezien, maar die wil ik nog wel gaan zien. Vind de andere delen ook echt wel eng ja, maar wel echt spannend om te zien!
Hier is al eerder een topic over geopend: http://www.zwangerschapspagina.nl/films-televisie-nieuws/310009-reclame-paranormal-activity-3-a.html Zijn zoveeeeel verschillende meningen
Ik vind ze alle 3 boring. Maar ik vind niet veel films eng. Kan er niet eens 1 opnoemen die ik eng vind.