dinsdag pas hahaha dus tis nog te vroeg om te testen hoor maandag doen we met een aantal dames een testmarathon dus dan mag ik wel ff meetesten vind ik.. dan haal ik mooi die van 7 euro van de kruidvat! deze doe ik niet ...hoe ik steeds meer verkeerde verhalen over
haha, ja mn moeder had t ook al over die microstand (ze slaapt een weekendje bij ons) maar kon m maar neit vinden... Mn camera is net nieuw. Maar ik heb het gevonden, en de foto's staan in mn album @lovely, je ziet t 2e streepje van de test van vanmiddag niet op de foto (bovenste test).. misschien met heel veel verbeelding? Die test is trouwens een 'gesloopte' kruidvat test.. En zo moet ie nog steeds in t licht gehouden worden wil je wat zien...
@ marieke dan zou ik hem nu voor de fun gebruiken dat wil nog altijd niks zeggen zolang er geen zijn is er altijd een beetje hoop he
@ Marieke, mijn NOD is ook pas dinsdag Maar ik kon me gewoon niet inhouden. Ik had namelijk al een heel tijd last van mn buik, steken en krampen dus ik begon al een vermoeden te krijgen..
@ kristel mess gaan we het wel zien, want bij mijn vriendin zij zag het ook niet ze moest het in t'licht houden , maar wij zien die streep wel dus plaats eens wie weet kunnen wij het ook zien he
ik heb ook al een paar dagen steekjes en krampjes... heb de test net voor de fun gedaan.. nog niet gekeken doe ik zo wel ff haha is toch negatief weet ik nu al... maandag haal ik een andere test... bij sommige op de site lees ik dat die 2 voor 5 euro wel weer goed zijn naja t zal wel haha
@Marieke: ookal zou je iets zien wat op een schaduwtje ofzo lijkt, gewoon t omhulsel wegslopen, heb ik ook gedaan @Lovely, kijk maar in mn album, de foto met 3 testen erop en dan de bovenste test.
eehm... nou.... t kan van alles zijn... vriend en ik zien iets heeel vaags bijna niet te zien alleen als je m plat houd.. maar echt bijna niet te zien.. maar t kan ook de urine doorloop zijn.. al is t wel iets rozigs maar ja ik WIL het zien he dus ik kan er nu nog niets over zeggen.. morgen bij daglicht nog maar eens kijken.. dus voor nu zeg ik gewoon negatief
ja de adrenaline jaagt nu ook echt door mn lijf... zou t dan eindelijk na 16 rondes gelukt zijn? zou de t dan ook meteen einde ziekenhuis zijn? o please! laat t zo zijn!
Ooh echt spannend Marieke! Ik weet echt precies hoe je je voelt (met uitzondering van het hele ziekenhuisgebeuren dan). Ik heb de hele middag ook heel zenuwachtig rondgelopen! Heb vanavond tijdens t eten koken al mn eerste huilbui gehad, omdat ik bang was dat t misschien toch niet zo zou zijn ofzo! @ Lovely: Zie jij echt een streep op die bovenste test? misschien moet ik dan toch eens mn ogen na laten kijken haha
hahaha nee joh... wij zien t al amper.. en vraag me dus af of dit nu te zien is door t lamp licht of dat t echt een heeeel vaaaag dun lijntje is... laat staan dat ik t kan fotograferen hihi nee ik haal mezelf even terug op aarde haha want je zal zien dat t morgen gewoon de urineoverloop is en er gewoon nix staat... maar goed dan is er nog nix aan de hand want dinsdag is pas mn nod dus dan kan t nog te vroeg zijn... kan echt helaas nix anders doen dan tot morgen wachten
@kristel ik zie ook echt een streepje op de bovenste test @marieke, kan me voorstellen dat je niks in je hoofd wilt halen. Ik heb me ook vaak streepjes verbeeld Toch hoop ik van harte dat je over een paar dagen een knallende test hebt.
dank je dayenne! ik hoop t ook.. maar ga dr niet vanuit! ben al zo vaak teleurgesteld! maar goed als t over een paar dagen echt raak is zal ik t wel komen melden ga nu douche en naar bed! truste!
Gewoon effekes bij de HA een test laten doen joh. Je zou haast arm worden van het kopen van die testen xxCarola