@ kristel ja ja meid ik zie daar echt waar een streep op @ marieke idd meid w8 nog geduldig af je hebt daar groot gelijk in
heb de foto in mn album staan... zie je zo bijna niets op.. maar er is dus echt een heel dun lijntje van dezelfde kleur als de C... ingedroogd is t niet want t stond er vrij snel... dus of een fop lijntje of morgen een positievere test?
Hey Marieke! Nou als ik heel goed kijk zie ik wel een heeel dun lijntje! Maargoed, die testen zijn niet zo heel gevoelig. Ik gister tegelijkertijd met mn CB ook nog zo een gedaan en daar is ook net zo'n dun lijntje op te zien terwijl de CB al vrij snel 'zwanger' aangaf en de streepjes waren ook heel duidelijk! Dus, nog heel even afwachten en dan eens van een ander merk een test doen! Ik duim echt heeeeel hard voor je :-D
marieke.. ik had ook zo lichte streep op die test 4 dagen ernaar had ik pas een echte gede posi test! ik denk dat je wel zwanger bent want had precies hetzelfde... over paar dagen nog eens proberen meis! spannend!
dank je natassie dit geeft mij toch weer hoop.. al 2 meiden die t zelfde hadden op die test en echt zwanger zijn maar ik snap er nix van want heb net een kruidvat test gedaan en daar zie ik echt vrij weinig op...misschien als je heel goed kijkt een schaduw van wat een lijntje moest weten.. dus ik weet t niet.. miss dinsdagochtend maar es met CB proberen
Hey Marieke, Ja mijn teststreepje was ook zo licht! Dus het is idd heel spannend! Even afwachten dan maar, meer kan je niet doen....
Heej marieke, ik heb net je test bekeken en ik zie echt een lijntje hoor! Wil je geen valse hoop geven, maar ik zie echt een streep. Spannend hoor! Liefs Dayenne
ja ik weet t dus nu echt niet meer... heb de andere test gedaan en daar is alleen licht een schaduw op te zien maar als je m zo ziet zeg je die is negatief... dus denk dan toch te vroeg ofzo... ben nu aan t kijken of ik op die nieuwe test in negatief versie meer kan zien maar denk het haast niet..
Ik kan me voorstellen dat je twijfelt. Maar aan de andere kant, als je geen hcg had dan zou er niks moeten staan. Tenzij het een indrooglijntje is, of een romed test. En ik neem aan dat het beide niet het geval is... Ik duim hoor
nee het is zon test van 2 voor 5 euro van de kruidvat.. ik hoorde daar ook gemengde verhalen over.. de een vind ze erg fijn en hebben ook zwanger getest ermee en de anders vind ze nix.. daarom deed ik m gisteren. meteen na een minuut ofzo kwam dat lijntje... en een ingedroogd lijntje komt altijd later toch? + dat een ingedroogd lijntje bijna altijd grijs is en dit is echt een roze... heb vanmiddag met de kruidvat test getest van 7 euro.... die geeft alleen als je m in een bepaalde houding houd een schaduw maar verder dus nix.. dus niet zoals de test van gisteravond... dus negatief.. ik moet dus maar gewoon wachten... als ik ongesteld word dinsdag dan zal t toch een ingedroogd lijntje zijn geweest ofzo.. al blijf ik dat vreemd vinden
Hmm vreemd hoor. Nee een indrooglijntje komt niet na 1 minuut al, en is inderdaad grijs. Ik heb ook een keer een indrooglijntje gehad (was wel even dik en zelfde kleur als de controlelijn) maar die kwam pas de volgende dag. Wanneer ga je weer testen?
Marieke, als ik jou was zou ik die Kruidvattest van vanmiddag even openmaken en alleen het teststripje eruit halen. Ik zag met het omhulsel eromheen ook niet veel, maar als je het stripje eruit haalt en dan tegen het licht houdt dan zou je het echt moeten zien!
hmm kristel denk dat ik dan even doe ja bedankt! ik wil dinsdagmorgen pas weer testen als t nodig is! ga nu mn test even slopen! hihi
zo de test uit mekaar gesloopt. als ik m in t licht houd zie ik de contouren van t lijntje.. maar t heeft niet echt kleur ofzo... dus nog niet veel verder hahaha hoe zag dat er bij jou uit dan? echt blauw ook/?
Hmm jammer... maargoed, een lijntje is een lijntje he Maar ik snap hoe je je erbij voelt, ik had ook pas zekerheid toen het echt duidelijk was... Bij mij was het lijntje een heel klein beetje lichtblauw, maar ook heel moeilijk te zien hoor
heb net toch stiekem een CB gedaan... 1 dag voor nod... die zei niet zwanger toen ik de test eruit gelanceerd had zag ik wel heel lichtjes een 2e streepje maar de bijsluiter zegt dat je niet op de streepjes mag letten...
Hey Marieke, Ik heb ook tot 4 dagen na men NOD moeten wachten voor 'k duidelijk positief resultaat kreeg. In het begin stond op de test van de digitale ook 1 lijntje, nu duidelijk 2.Ik denk dus wel dat je echt zwanger bent. Men chatvriendin heeft dit forumpje gestart voor me omdat 'k zulke vage testen had en we zijn dus ECHT ZWANGER ! Naar mijn idee jij dus ook! Hou ons alvast even op de hoogte als je wil. Aan alle zwangeren hier, een welgemeende proficiat !