Is er al een sinterklaas topic ?

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door spruitjes, 30 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    Klinkt behoorlijk idioot. En toch zag ik al Sint versiering bij de action..
    Maar ik ving op dat het speelgoed flink duurder gaat worden ivm China en corona. Fabrieken dicht geweest enzo. Weet er het fijne niet van.
    Hebben jullie daar wat van meegekregen ? En wat verwachten jullie ? Zouden jullie vroeger gaan shoppen ?

Ayla7000 vindt dit leuk.
  2. Waxinelichtjes

Waxinelichtjes Fanatiek lid

22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Ja ik ben al bezig. Beide mannen zijn ook in het najaar jarig dus ik gooi het op de grote hoop.

3. Mamavan2SE

Mamavan2SE Fanatiek lid

22 okt 2018
    4.210
    1.753
    113
    Vrouw
    Ik shop heel het jaar door, juist dan zijn er dingen goedkoper of mooiere aanbiedingen
    Plus zoek ook veel op de verkoopgroepen van facebook. Ook veel kleine dingen via ali
    Maar ze krijgen hier ook vaak nuttige dingen als pyjama ondergoed sokken knutselspullen

4. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    #4 spruitjes, 30 aug 2021
    Laatst bewerkt: 30 aug 2021
    (Nvt)

5. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113
    Had dat niet nog een weekje kunnen wachten, ik ben nog bij aan het komen van de vakantie. :confused:

6. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.027
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Ik heb nog zomervakantie :roflmao:.

Maar, ik koop het hele jaar door leuke aanbiedingen, als de boeken dan uitkomen, mogen de kinderen nog één of twee dingen uitzoeken (tweede helemaal afhankelijk van hoe duur het eerste ding is).

En voor mijn vriend heb ik al een groot pizzabord met Pacman erop gekocht :D.

Oilell vindt dit leuk.
  7. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
  8. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.714
    7.194
    113
    Vrouw
    Niet idioot, mijn oudste zei namelijk dat Sinterklaas er over 3 dagen al is. Misschien komt hij met het vliegtuig dit jaar ;)

spruitjes vindt dit leuk.
  9. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Is mij niet opgevallen. Maar heb gelukkig nog Sint vlaggetjes en andere versiering in huis van vorig jaar.

Ook koop ik het hele jaar door cadeaus want wij doen aan Sinterklaas, kerst en mijn zoontje is ook jarig in December.
    Drie dubbel op dus, en ik heb nooit een idee wat ik moet kopen dus als ik iets zie wat mij leuk lijkt koop ik het direct.

Zojuist nog 3 spellen gekocht.
    Hij krijgt dit jaar een hoop spellen :o:

10. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    Ehm het is nog augustus, dus officieel nog zomer (oké als je naar buiten kijkt dan lijkt het wel herfst). Maar ik hoop toch eerst nog minimaal een maand in het zwembad te kunnen dobberen, te bbq-en, lekker avonden lang buiten zitten, cocktail feestjes te geven, op het strand te liggen, ijsjes te eten etc, voordat ik aan sinterklaas en kerst ga denken.

Oilell en spruitjes vinden dit leuk.
  11. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.959
    15.002
    113
    Dame in de action vertelde mij ook zoiets. Nu is t steevast rond die tijd al duurder en bezorging een crime, dus ik ben ook al vast begonnen.

Dochter is ook nog eens jarig in december en ik ben begin december uitgerekend. Ookal wordt t half of eind november (gokje) ik ben dan alles behalve mobiel en heb echt geen trek om t dan nog eens te gaan zoeken.

Hier de wat meer praktische kant zoals pyjama's, handschoenen etc. maar ook knutselspul (heb me wel veel gericht op low intensity activiteiten, aquarel bijv).

12. Philou

Philou Fanatiek lid

20 apr 2019
    1.923
    5.839
    113
    Nee, nog niet mee bezig. Zal het echt zo erg worden? Kan het me haast niet voorstellen. Anders heb ik pech:roflmao:.

13. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.027
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Wat betreft de mogelijke tekorten, had ik in het peuter topic al een stuk getypt.

Nog ter aanvulling, computer chips zijn nu heel slecht te krijgen, mocht je iets willen hebben waarin die nodig zijn, dan zou ik dat zo snel mogelijk kopen. (Spelcomputers bijvoorbeeld).

14. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.077
    12.030
    113
    Hier om deze reden de switch al in huis gehaald (en we vonden 309 euro een mooie prijs). Als mijn zoontje achteraf te horen krijgt dat de switch al een paar maanden in huis lag…:roflmao:

Vero0504 vindt dit leuk.
  15. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Totaal nog niet mee bezig. Het is nog zomer, duurt nog paar maanden.
    Tegen die tijd zijn er ook altijd wel aanbiedingen dus komt wel goed.

16. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113
    Vroeger met Bart Smit en de Intertoys was een aanbieding in de gaten houden nog wel eens gunstig tegenwoordig met de action zijn de cadeautjes zo goedkoop, voor een paar euro heb je eigenlijk al een heel leuk (verjaardags)cadeautje. Ikzelf koop gewoon op het allerlaatste moment een cadeautje.

17. Lm2

Lm2 Niet meer actief

Ik denk dat hij voor de volgende lockdown graag het land in wil.

18. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.487
    113
    hier liep de jongste gister al sinterklaas liedjes te zingen, en ik zag ook de kruidnoten en sinterklaas versieringen alweer in de winkels....
    Wij kopen altijd pas net voor sinterklaas. ik heb nu nog geen idee wat de jongens willen hebben dat is zo veranderlijk. mijn man zou het het liefst de avond voor pakjes avond bestellen. ik ben meestal wel aan het pushen om het half nov. binnen te hebben. dus ergens als de man in het land is komen bij ons ook de pakketjes pas aan. hier overigens geen kado's van 100-en euro's. iets van speelgoed van 40-50 euro (lego ofzo) een gezelschapsspel of nintendo spel, een boek, en bijv. nog een nieuwe pyama, of een leuk nieuw dekbed overtrek. Dus totaal ca. 4-5 cadeaus en pp zo'n 100-150 euro max. we zorgen wel altijd dat ze evenveel kado's hebben.

19. Ayla7000

Ayla7000 Bekend lid

24 jun 2021
    556
    247
    43
    Ik ben ook al bezig bij de action alvast pieten pakjes gekocht en natuurlijk kruidnoten! Haha kan voor mij niet vroeg genoeg beginnen!

Deel Deze Pagina