Vriend heeft er geen enkel probleem mee! Hij komt hier zelf ook wel eens meeposten. In eerste instantie is dit forum (vooral in het begin van de zwangerschap en het begin van de ouderschap) erg informatief voor ons geweest. We zijn er beide erg blij mee!
Mijn man heeft er ook geen problemen mee. Soms zegt hij wel voor de gein van ik ga die forum van je "blokkeren" zodat je er niet meer op kan. Maar als er iets was tijdens mijn zwangerschap bijvoorbeeld dan zei hij steeds vraagt het dan op dat forum van je En ik heb hier heel veel info/hulp vandaan dus daar is hij ook blij mee. Met de meeting van het lijst langer dan een jaar bezig topic had hij wel zoiets van wat heb je te zoeken met al die "vreemden" maar mijn beste vriendin was er ook bij (zit ook in dat topic) dus toen vondt hij het wel "goed"
Ook hier wel eens de nodige "discussies" dat ik te veel op dit forum zit... maar ondertussen roept hij als eerste als hij iets zoekt of wil weten "kan je het niet even op het forum vragen?" Ik heb nu inmiddels al de nodige grote en mini meetingen met de september mama's achter de rug en in het begin vond hij het ook maar niets ( wat als die zwangere vrouwen enge mannen blijken te zijn ) maar nu vind hij het vooral voor mij erg leuk dat ik er zulke goede vriendinnen aan over heb gehouden
die van mij vind het wel makkelijk Hoeft hij niet al dat geklaag enz aan te horen en ik vind t wel super gzellig D:
Mijn vriend vind het ook niks. Snapt niet dat het leuk is om ervaringen/mening met andere te delen. Of die van andere te lezen om ideeen op te doen.
Manlief heeft er totaal geen problemen mee! Als er iets was tijdens de zwangerschap of als er iets is met onze meid dan komt ie zelf al met: 'vraag eens op t forum!' 'wat zeggen ze erover op het forum?' Ook is hij erg geïnteresseerd in wat velen in 'mijn' clubje meemaken met t zwanger worden/zwanger zijn/ouderschap. Echt heel leuk dat hij zo meeleefd
Hier geen problemen met het forummen op zich, maar het onderwerp was in het begin wel een heikel punt. Manlief was een tijdje bang dat ik door het forum te veel met zwanger worden bezig was. Ik vond toen ook wel dat ik er (te) veel mee bezig was, maar dat dit niet aan het forum lag. Ik vond het juist wel prettig om af en toe te lezen hoe andere meiden het wachten en de onzekerheid ervaren. Tegenwoordig hang ik bijna alleen nog in de lounge rond. Heb het een beetje gehad met zwangerschappen. Klinkt gek, op een zwangerschapsforum. Maar na 20 maanden ben ik er eigenlijk wel klaar mee. Maar het is een gezellig forum dus blijf ik lekker hangen!
Nee die van mij vind het juist fijn dat ik hier mn ei kwijt kan en vragen kan stellen als k ze heb.. Vaak zegt ie ook als ik wat wil weten... Vraag t op r forum misschien kunnen ze je daar helpen
Mijn man vind het ook maar niets, soms leest ie weleens wat mee en dan heeft hij echt zoiets van '' ga je daar op reageren '' ja..
die van mij vind het super. zelf is hij altijd met een of ander dom spel bezig en als ik dan zp... dan heeft hij ff rust
Die van mij vind het geen probleem...hij mag zelf ook graag achter de computer zitten. Dus we zitten regelmatig naast elkaar op de bank met elk een laptop En hij vind het soms ook wel handig, omdat ik hier vragen over van alles kan stellen.
Mijn man vind het ook maar raar meestal. Hij noemt het ook onzinnig en nep, maar ik weet wel beter haha. Bovendien heeft hij zijn voetbal op tv en dat vind ik vreselijk, je hoeft ook niet alles van elkaar leuk te vinden. Trek me er lekker niks van aan.
Mijn man vnd het juist heel fijn voor me, ik ben thuisblijfmama en we wonen overal ver vandaan dus is juist wel fijn als ik even een praatje wil maken ofzo dat ik het forum op kan zoeken. Ik vind het juist helemaal niet nep ofzo , zeker als je een groepje mama's hebt van dezelfde maand kan dat juist heel intiem zijn, je deelt heel veel met elkaar.. Wij zijn hier begonnen met de april mama's maar hebben nu ons eigen forum omdat er toch wat teveel intieme dingen werden besproken en sommige geen foto's willen delen hier, en we hebben echt een heel leuk en hecht cluppie.. Mijn man vind het dus leuk voor me en jahoor zal best wel eens denken, jemig Isabel moet je weer achter dat ding, maar hij gunt dat mij en is happy voor me zolang ik happy ben... Hij is juist ook altijd heel nieuwsgierig, vraagt hoe het met die en die is, en ik laat wel eens foto's zien (uiteraard weten de andere dames dat ook) hij leeft net zo goed mee...
oja mijn man is ook wel eens gewoon mee geweest met een meeting (kwamen de andere mannen ook mee) vond ie ook erg leuk! Alleen doet ie zelf niet mee dat "vrouwengekakel" heeft ie geen zin in haha
Mijn man vindt het juist prima zolang ik maar niet teveel met hem deel. Een meeting zo hij niet aan moeten denken en foto's kijken boeit hem ook niet zo.
mijn man vind het ook niet leuk maar ik vind het ook niet leuk dat hij 80 uur per week werkt, het is kiezen of delen he?