hai ben me slijmprop deze ochtend verloren en natuurlijk weet ik dat dat niks zegt maar ben 40 weken zwanger en ben benieuwd hoeveel tijd er bij jullie tussen zat? dus van het verlies van de prop tot aan de echte weeen (bij mij zat er geen bloed bij maar was wel duidelijk een prop!)
Daar ben ik ook nieuwsgierig naar, ik ben gisteravond een dikke snot sliert verloren, vandaag 41 weken, wel beetje weeen maar die heb ik al twee weken dus ben benieuwd wanneer het door gaat zetten.. Ik lees dus even mee!
Met 29 weken en 31 weken stukjes verloren maar de echte slijmprop rond 10 uur 's avonds 18 maart (40+1) verloren en 19 maart rond 3 uur 's middags kwamen de echte weeen. Had wel al ruim een halve dag voorweeen voor de slijmprop kwam.
Kben m 3x in zij geheel verloren vorige x Jammer genoeg groeit hij gewoon weer aan als de bevalling niet op gang komt
Nooit gemerkt dat ik hem verloren ben maar vriendin van mij verloor hem smorgens en smiddags begonnen de weeën
Woensdag verloren. Vrijdag naar de gyn gegaan ter controle en alles zat nog dicht, dwz geen ontsluiting. Die nacht begonnen de weëen en zaterdag bevallen van onze zoon. Snelle bevalling trouwens. Weëen 's nachts waren heel licht, te vergelijken met menstruatiepijn en zaterdag middag naar het ziekenhuis (kwamen om de 10 min maar goed te doen). 4u later bevallen na 5 x persen (waarvan 3x slecht geperst).
al 2 weken terug verloren en nog steeds niet bevallen wel heel veel voorweeen zegt helemaal niets helaas
Zoveel verschillende verhalen, je kunt er dus echt geen peil op trekken... Het verliezen van de slijmprop - Zwangerschapspagina
Ik ben een stuk vorige week maandag verloren en daarna een stuk op woensdag of donderdag dacht ik.. heb nu hele dikke slijmerige afscheiding , vk zei dat dat normaal was omdat je baarmoeder de slijmprop opnieuw probeert aan te maken. dinsdag bij de vk geweest en had bijna 2 cm ontsluiting.. gister heeeel veel harde bukken en pijntjes gehad maar nogsteeds geen baby haha
Misschien een hele vreemde vraag... Maar welke kleur is de slijmprop of slijmerige afscheiding die jullie verliezen? Ik verlies nu al enkele dagen bruine slijmerige sliertjes (sorry klinkt een beetje vies) Vroeg me af of een slijmprop dus ook bruin kan zijn, duid toch vaak op oud bloed?
Klinkt een beetje vies maar als je het echt graag wilt weten hoe die er precies uit ziet dan kan je het ook googlen en dan op afbeeldingen klikken. Niet doen als je net gegeten hebt, nog moet eten, of (snel) misselijk bent De 2 stukken die ik verloor waren heel licht van kleur, ik vond het uitzien als die sliertjes in een rauw ei. En de slijmprop die was echt flink groot en kon niet missen, dacht dat mijn vliezen gebroken waren want voelde wat lopen en kon het niet tegen houden. Die was ook licht met vers bloed erin.
Dat kunnen inderdaad stukjes zijn van de slijmprop. Die van mij was ook bruin/gelig en super taai!!! Ben alsnog ingeleid met 41wk. Haha