Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ElineS1992

    1 apr 2021
    42
    12
    8
    Vrouw
    Hallo allemaal,
    Al ben ik het schrijven op een website niet gewoon, ik moet het toch kunnen doen. Zeker omdat ik zo veel verschillende onderwerpen vind hierop!

    Mijn vriend en ik zijn beide 29 jaar en sinds 2 jaar aan het proberen om zwanger te worden. We hebben 2 keer een kort gelukje gekend, beide zwangerschappen eindigde op 9 weken. Nu een jaar na het laatste mk nog steeds geen nieuwe zwangerschap.
    Bij mij alles oké, mijn vriend zijn semenanalyse was niet zo goed, weinig beweeglijk zaad en niet zo goede vormen.
    We hebben dan ook 2 maanden geleden de info over IUI gekregen. In maart was onze ‘eerste keer’. Dit met pregnyl 5000 want ze zagen op de echo een goed gegroeid eitje zitten.
    Helaas vandaag mijn menstruatie gekregen, wat betekent dat we ronde 2 in gaan. Al besef ik dat het ‘nog maar’ de eerste ronde was, toch krijg ik echt bang, word ik onzeker,... dat het niet zou lukken. Dit is toch eng hè allemaal...

    Fijne avond!
     
  2. Eevie82

    Eevie82 Bekend lid

    2 jun 2018
    888
    1.184
    93
    Vrouw
    Wat rot dat het zo moeizaam gaat en ook twee keer helaas veel te vroeg is geëindigd. Maar houd hoop! Mijn vijfde iui was - na ook twee miskramen in spontane zwangerschappen - raak (wel iets andere situatie nl met donorzaad). Ik zou je aanraden bij dit topic mee te schrijven, veel dames in vergelijkbare situaties die je zijn voorgegaan!
    https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/1e-poging-start-iui-2020.704550/

    Heel veel succes gewenst!
     

Deel Deze Pagina