IVF-DagBlog – Wordt Omo-Wit ooit Ariël-Colour?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door juulzon, 3 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juulzon

    juulzon Fanatiek lid

    29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Ben ik weer!

    Bruinverlies is gebleven bij hoe het was en net terug van de echo. Helaas geen foto en was ook een mega snelle controle.... Maar hartje klopte stevig! Dat is het belangrijkste. Kindje is niet opgemeten ofzo, alleen hartje gekeken en het was ook niet een heel goed echo apparaat. Waarschijnlijk omdat het nog bij de andere afdeling was (gyn/fert), waar meer inwendige echo's worden gedaan, vermoed ik. De gyn vertelde wel dat de baarmoeder langzaam maar zeker boven mijn schaambeen aan het komen is. Beebje lag trouwens met hoofdje naar beneden.

    Volgende controle is op 25 april weer bij de verloskundige. Net gebeld en gevraagd of dat met echo was. In principe niet, maar ze heeft een notitie gemaakt dat het mij zou geruststellen. Dus hopen dat het kan.

    Merk verder dat ik nog niet 100% fit ben. Vannacht onrustig geslapen, erg verkouden en wat lage rugpijn (maar dat kon erbij horen). Vandaag rustig aan doen, al krijg ik zo een vriendin met haar twee (drukke) kinders en man op bezoek....

    Xxx
     
  2. chantal85

    chantal85 Fanatiek lid

    2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    We have a strong heartbeat!!! :) *blij!*
     
  3. Strijkkraal

    Strijkkraal VIP lid

    11 apr 2008
    10.680
    3.691
    113
    Good!!! een sterk hartje, :):):) alles goed!
     
  4. bdotsie

    bdotsie Fanatiek lid

    3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    Super Juul, mooi sterk hartje. Verzorg je goed! x
     
  5. Leonie27

    Leonie27 VIP lid

    1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Super weer goed kloppend hartje gezien! Fijn!
     
  6. juulzon

    juulzon Fanatiek lid

    29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Dank dank dank.

    Lieve moderators, ik beloof dit weekend een nieuw topic aan te maken, willen jullie dit topic tot die tijd even open laten? Alvast bedankt!

    X
     
  7. Tat76

    Tat76 Fanatiek lid

    20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Hoppa!! En dan morgen 13 weken! Genietmomentjes gaan hopelijk vanaf nu steeds meer de overhand krijgen! Hartje horen blijft zo bijzonder en gaaf! Ik heb vandaag ook weer mogen genieten van dat prachtige geluid ♡
     
  8. frummelk

    frummelk Fanatiek lid

    2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Lieve lieve juul,

    Hier een meeleesmeisje wat heel soms wat post, maar tussen die vele posts niet meer opvalt ;)

    Dat bloedverlies is 'killing' Ik herken het van mijn zwangerschap. Hoeveel spoedecho's ik wel niet heb gehad. Alle keren weer de tranen, zou dit kindje wel blijven zitten? Ook ik ben bekend met miskramen, helaas. Ik heb het de hele zwangerschap gehad, maar het is goed gekomen!

    Wat mij heeft geholpen en wat jou misschien kan helpen is om te denken:
    "Deze baby doet het goed. Hij/zij heeft tot nu toe nog niks gedaan waardoor hij mijn vertrouwen niet verdient."
    Alle keren laat je kleintje een prachtig knipperlichtje zien en dat zal hij (ik noem het uit gemakzucht even hij, maar het kan ook zij zijn) ook blijven doen. Vertrouw op je kleintje, het gaat goed.

    Verder wil ik je op het hart drukken om echt wat rustiger aan te doen. Je bent maar één keer zwanger van de eerste. Het werk is er volgend jaar ook nog wel...

    Lieverd, zet hem op, je kunt het!
     
  9. butterfly stars

    butterfly stars VIP lid

    14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Juulz me so happy.
     
  10. Loontje85

    Loontje85 Fanatiek lid

    19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Heerlijk weer een goed kloppend hartje gezien. Vandaag alweer 13 weekjes zwanger ! Ben zo blij voor jullie :)
     
  11. Sophy

    Sophy VIP lid

    28 aug 2011
    5.779
    2.677
    113
    Noord-Holland
    Blijft fantastisch om te lezen dat het zo goed gaat met je kindje Juul :)
     
  12. Lin71

    Lin71 Fanatiek lid

    19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Goed nieuws Juul! Nu op naar de eerste bewegingingenvan jullie wondertje. Ik voelde ons wondertje rond 15 weken !
     
  13. Amy81

    Amy81 Fanatiek lid

    5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeeee, geweldig meis! Bijzonder is dat he, hoe een verloskundige kan voelen hoe je baarmoeder groeit en hoe je kindje ligt! Ben zo blij voor je, toch nog effe een 'goedbedoeldadvieswaarjevoorallekkermeemoetdoenwatjijwilt' pretecho!!!!!!!!!! Heb je iets om naar uit te kijken, krijg je ruim een kwartier de tijd om verliefd naar een scherm te staren met jouw zwemmende kindje, kan je al zeggen wiens neus de kleine heeft enz. Bovendien: het is gewoon leuk!!!

    X
     
  14. Laraxx

    Laraxx Fanatiek lid

    16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Wat fijn dat de echo goed was!!!!!
     
  15. Doortje25

    Doortje25 Fanatiek lid

    25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Super nieuws Juul!
    En de vk kan zeker wel even een echo maken, dat hebben ze bij mij ook 2x gedaan om me gerust te stellen.
    Daar zijn ze gelukkig niet moeilijk in, zeker niet als je je voorgeschiedenis uitlegt!

    Als je trouwens een klik met een bepaalde vk hebt, kun je vragen of ze je afspraken altijd bij diegene willen zetten tenzij het echt niet anders kan. Wie je uiteindelijk bij de bevalling krijgt is niet te zeggen, dat is wel jammer, maar over het algemeen zijn het daar allemaal lieverds! Ik heb ze bijna allemaal een keer gezien haha! ;)

    Geniet Juul, dat heb je zo verdiend!
     
  16. Astarte

    Astarte Fanatiek lid

    12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Mooi!!!... Helemaal mee eens!...:)
     
  17. Astarte

    Astarte Fanatiek lid

    12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Dit vertelde mijn vk ook! Oude rot in het vak!!!
     
  18. Astarte

    Astarte Fanatiek lid

    12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Zo, nu even zonder quotes;)
    Klinkt allemaal super Juul! Ben erg blij voor jullie!!:)

    Ik snap je angsten juist ook dat bloedverlies, dat maakt denk ik zo onzeker!!.... Maar inderdaad het vertrouwen in het kindje hebben, is van belang. Snap dat dat makkelijk praten is maar hoop dat je me snapt. Ik denk van wel!;)

    Liefs
     
  19. juulzon

    juulzon Fanatiek lid

    29 apr 2009
    4.486
    57
    48

Deel Deze Pagina