voelen van je kindje.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Inggrid, 28 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Hoi dames ik ben al bijna 19 weken zwanger. ik voelde het kindje al met 17 weken en gisteren voelde mijn man het kindje al. :D :D De hand heel zacht op mijn buik gelegd en hij schopte gelijk 2 keer. :D
    Is dat niet heel vroeg???? Zijn er meer meiden waarbij de man/ vriend het kindje al zou vroeg voelt schoppen.
    Ik denk zelf omdat ik totaal geen vetweefsel op mijn buik heb dat hij het al zo vroeg voelt.

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Liefs Ingrid

2. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Zelf voel ik frummel nu ook al een week of 2, maar aan de buitenkant is er nog niets te voelen.
    Maar ik heb wel een laagje spek, dus kan zijn dat dat een beetje isoleert;)

3. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

haaaiii!

nja vroeg... ik voelde de baby met 16 weekjes heel effies..daarna met 18 weken goed maar mn vriend voelde hem pas met 20 weken ongeveer.

is juist goed hoor dat je kindje zo goed beweegt, dus of het nou te vroeg is maakt niks uit het is een heel goed teken.

genieten jullie er maar lekker van

4. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    we genieten er ook super van

5. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Leuk toch! Geniet ervan!
    ik voelde de kleine zoiezo al laat pas met 22 weken ongeveer en nu voelt heel af en toe mijn vriend het maar dan moet ie echt geduldig wachten hoor en dan nog is t heel zachtjes!
    Dus ik zou zeggen geniet ervan meid! hihi

6. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    hee
    ik ben nu ook 19 weken zwanger, en voel het ukkie ook dagelijks. Mijn man kan het nog niet echt voelen zegt hij maar dat komt vanzelf wel.... Maar voel ukkie al dik 2 weken erg goed en vaker op een dag. gr.rensje

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik voelde haar voor t eerst rond 13 weken, heel zachtjes.
    Vanaf 16 weken voel ik haar al elke dag en vanaf 18 weken voelt mijn man haar al duidelijk.
    Tja, in vergelijking met anderen is het misschien vroeg, maar ik heb er geen problemen mee verder ;) Ik vind het geweldig dat ik haar al zo lang zo duidelijk voel :D

8. diantje82

diantje82 Actief lid

19 apr 2008
    277
    0
    0
    Verzorgende IG
    Apeldoorn
    Ik voelde de baby met ongeveer 17 weken en mijn man rond de 19 weken

9. engeltje87

engeltje87 Niet meer actief

ik voelde kindje ook met ongeveer 17 weken, en mn mannetje voelde het vorige week (19 weken) voor het eerst dat was ook de enige keer dat hij het tot nu toe kon voelen.

veel voel plezier :thumup:

10. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Ik voelde ons kindje met 18.5wk al goed bewegen. Helaas kun je het aan de buitenkant nog steeds niet voelen.

Erg jammer, vooral voor mijn vriend...

11. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Ik heb wel een laagje vet EN mijn placenta aan de voorkant, maar mijn mannie kon het ook al met 20 weken aan de buitenkant voelen.
    Ik denk dat wij later iedere zaterdag naar het meisjesvoetbal moeten.... ;)

12. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Ja gaaf he dat je het kindje kunt voelen. Mijn man was er ook super blij mee zo wordt het voor hem ook wat wezenlijker. Hij ziet mnij wel groeien en ik zeg weel dat ik het al goed voel maar als hij het voelt is het toch weer speciaal.
    We genieten er ook super van hoor!!!

13. Kubus74

Kubus74 Lid

21 jan 2009
    20
    0
    0
    Den Bosch
    Ik voel me een ongeluk iedere dag, maar helaas!
    Ik zit er eigenlijk wel op te wachten, maar realiseer me ook dat het best wel een paar weekjes kan duren.
    Ik zal heel gelukkig zijn als ik hem/haar gevoeld heb!! (Alsof ik nu niet gelukkig ben :) )

14. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Ik voelde het al eind 15 weken en mijn man al met 16 weken
    dus dat wil niks zeggen ik dacht ook dat het niet kon omdat
    het nog te vroeg was maar het was toch zo
    Zelfs mijn vk kon het moeilijk geloven :D

15. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hier alleen nog maar twee keer oid rond voelen gaan meern og niet,. maar jah heb dus speklaagje en placenta aan voorkant en bij echos ligt de kelien altijd met de benen en kont in me rug dus ook neit zo verwonderlijk dan hoop dat frummel snel bijdraait hihi

16. Inkiewinkie

Inkiewinkie Actief lid

5 feb 2009
    467
    0
    0
    Poppenmaakster
    Noord-Holland
    Ik begin het nu net zelf te voelen.. aan de buitenkant is er volgens mij nog niets te merken.
    Mijn man zegt alleen dat ie vorige week iets voelde toen ik lag te slapen en hij zijn hand op mijn buik had gelegd. Hij straalt helemaal als hij het er over heeft, dus ik durf m maar niet te zeggen dat ik denk dat het gewoon een beetje darm-gebubbel was.
    Ik hoop dat hij binnenkort echt wat kan voelen, want hij wil zo graag ook iets van ons kind voelen.

17. mamaI

mamaI Lid

10 mrt 2009
    53
    0
    0
    Oh, gelukkig, ik was al bang dat ik de enige was die nog niets voelde! Af en toe wat 'vlinderen', da's trouwens ook een heel apart gevoel, maar nog geen schopjes oid.

Wat wel grappig was, toen ik vorige week op kraamvisite was bij een vriendin en met haar zoontje van 2 weken op schoot zat, voelde ik onze Uk wel heftiger vlinderen! Het schijnt toch dat ze daarop reageren...

Maar, we wachten rustig af, al zal ik zoooo blij zijn als ik de kleine voel schoppen!

18. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Ik voelde hem ook al vanaf week 16 ongeveer en nu ook soms van buiten af, de schopjes worden wel echt heel duidelijk nu! :D

19. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    ze zeggen wel als je de placenta aan de voorkant hebt liggen dat je het dan minder snel voelt. En dan kan je man/ vriend het helemaal pas laat voelen of zelfs helemaal niet.

20. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    fijn dat je het al kan voelen.
    toen ik zwanger was voelde ik mijn dochter pas bij 26 weken , de placenta lag aan de voor kant, het echte schoppen heb ik nooit gevoeld, voelde alleen gedraai.
    mijn man heeft het nooit kunnen voelen.

Deel Deze Pagina