Het is denk ik een illusie om te denken dat er nooit iemand zich ergert aan je Maar ik kan wel lekker gniffelen en/of ergeren in een topic als dit. Vooral omdat degene die het schrijft, het ook niet zo schrijft omdat ze niet weten hoe het moet. Dat maakt het gniffelgehalte al een stuk hoger. Had trouwens laatst een lijstje met domste fb-uitspraken. Manman.. Je zou je dood schamen! Dingen als "gevraagt voor stage in parijs! Gauw een cursus Spaans bestellen!" Of "jeej! Geslaagt voor me exsamen!!"
Kijk mij nou! Dankjewel! Oh mopper.. Had hem als profielfoto ingesteld maar er ging toch iets mis blijkbaar.
Ik betrap mezelf ook regelmatig op spelfouten hoor. Dan lees ik een reactie terug en dan zie ik dat ik ergens volledig de mist in ben gegaan. Hij zij dat... of ik vindt. Of dan lees ik iets terug van een hele tijd geleden, en merk dat de zin voor geen meter klopt. Of een verhaal dat heel moeilijk weg leest. Zoals ik al zei, ben ik totaal geen taalwonder. En ongetwijfeld maak ik fouten waar ik niet eens van weet dat het fout is Ik weet dat sommige zich altijd ergeren aan mij dat ik heel vaak; haha in een zin zet. Heb er toen opgelet en terug gelezen, en ze hadden best wel gelijk hahahaha
Heb niet alles gelezen, dus misschien is het al genoemd... Mensen die action uitspreken als: ''A C- Tion'' De a en de c dus los zeggen en tion erachteraan. Ik hoorde het bij mij in de winkel (waar ik werk) een nette dame zeggen, dat het wat sjieker klonk. Ik dacht: 'die is niet wijs', maar in de vakantie, hoorde ik het op de camping ook een jongen zeggen... Nou ja zeg!
ik weet niet eens wat het betekent of waar het voor staat EDIT: ik ziet het nu verderop staan! weer wat geleerd op mijn oude dag! net weer zo'n kriebelwoord gelezen: tantezeggertje aaaahhhh vreselijk! een oom van mijn man zegt dit ook over zijn eigen neven, maar de oudste neef is al bijna 40! oomzeggertje, pfff
Hmm of het echt van toepassing is in dit onderwerp weet ik niet, maar ik kreeg altijd enorme jeuk (en moordneigingen ) als mensen tegen me zeiden dat ik "gewoon positief" moest zijn tijdens de zwangerschappen, dat het door mijn negatieve/angstige houding misschien wel zo vaak fout gegaan was :x Joh, je gaat ook echt zorgeloos een zwangerschap in als je al zoveel vmk's gehad heb :x Of "ah joh, je bent nog jong" :x
@kristel: Ahja zo opperde het ch dat ik vast een huilbaby had omdat ik zo moe en chaggie was. Mag ik... Na 3 maanden geen nachtrust Geen oorzaak en gevolg omdraaien hè
Ohja de 'je bent nog jong' en 'oh maar je hebt nog tijd zat' opmerkingen:x De opmerkingen over mk zijn inderdaad ook niet mis! 'Maar het was nog niks':x Kristel86 ik deel de moordneiging met je, wat deze opmerkingen betreft!
@Saskia: Hehe, hou maar op over het CB Zo kreeg ik te horen dat onze oudste "gewoon" darmkrampjes had en ik niet zo overbezorgd moest zijn... Ehm, ze huilde op een gegeven moment 20 uur per dag! Bleek dus "gewoon" heftige KMA te zijn Krijg er meteen weer jeuk van haha
Ik blijkbaar ook.. Ik had ook geen idee wat het betekende; had verwacht dat het iets in de trant was van "Joeehoeee!!" (als in blijdschap) Of als in "yohoho and a bottle of rum" - "Yolo and a bottle of rum?"