jeuk krijgen van uitspraken?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ringeling, 13 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle

*proest*
    Als n verloskundige dat ooit tegen mij zal gaan zeggen schiet ik als eerste reactie in de slappe lach zoals ik nu heb gedaan :D

2. Islah

Islah Niet meer actief

Ik had ooit eens met een vk te maken die het altijd had over 'even je buik schoonpoetsen hoor' (dus die echogel eraf vegen). Ook zoiets raars.

3. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

'Wij zijn zwanger'.
    Neeee, een man kan niet zwanger zijn.

4. jippie84

jippie84 Bekend lid

13 mrt 2013
    665
    0
    16
    NULL
    NULL
    als je zegt dat je naar een verjaardag moet of dat je iets moet hebben.

"moet je dat, of wil je dat?"

heel irritant!

5. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Daarmee wordt bedoelt, dat als mensen klagen over dat ze zo'n last hebben van andere mensen.

Dan "ga je maar in een hutje op de hei wonen" (dan heb je geen last van andere mensen, buren etc.)

spreekwoordelijk dus.

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    XD of xD is een breeduit lachende smiley met dichtgekepen oogjes ;)

^^ is anders dan =^.^= ;) Dat laatste is inderdaad een katje, door de snorharen, maar hier gaat t om de ogen, ^^ is afgeleid van Japanse/Oosterse smilies - oogjes schattig/verlegen dichtgeknepen.
    Westerse smilies worden gemaakt op een manier dat je je hoofd op je linker- of rechterschouder moet leggen om het te kunnen zien.
    Japanse/Oosterse smilies worden zo gemaakt dat je ze gewoon normaal kan zien en zijn in principe gefocusd op de ogen ipv het mondje/hele gezichtje bij de Westerse :) (bij Manga is dat hetzelfde, de (grote) ogen vallen op en hiermee worden ook de expressies gemaakt)

7. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Oh jeetje, het is een hele studie,...

8. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Whaha, sorry... ik ben een nerd :cool:
    Ik lees dus van alles en nog wat en eigenlijk bijna alles blijft ook hangen. Can't help it :D

Edit: Ik vind het overigens wel interessant, dit soort "weetjes" (en het verschil zo tussen culturen :))

9. Arti13

Arti13 Niet meer actief

:D:D

10. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Oehhh ja inderdaad!!!! *brrr*

Mensen die met elke zin je naam verhalen was ik nog vergeten, trouwens.

Liefs,

11. kvinna

kvinna Niet meer actief

"Geniet ervan." BRRRRRRRRRRRRR!!!

12. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ik heb ook nog een hekel aan het woordje "proest" hier op het forum en aan de uitdrukking "heerlijk genieten".. Agressief word ik er van :x:p

13. Felin

Felin Lid

15 jun 2013
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    De zin: "Dan heb ik zoiets van...".

14. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

#314 MamaPeetje, 16 aug 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 aug 2013
    Heb ik dit gedaan... check!
    Heb ik dat gedaan.... check!
    Heb ik zus gedaan...check!
    Heb ik zo gedaan....check!

Lijkt wel of ik dan in een aflevering van Dora ben aanbeland ;) Ik mis alleen nog een kaart en een rugzak met een gezichtje...:)

En van die mensen die constant onbenullige dingen neerzetten (facebook) alsof ze een rete boeiend leven hebben. Interessanter voordoen dan ze zijn.... brrrr ;)

Nog eentje... mensen die je amper spreekt of vreemden die aan je vragen : 'alles goed?' ;) Ze willen daar namelijk helemaal geen eerlijk antwoord op ;) Als ik niet wil weten hoe het met iemand gaat dan vraag ik het ook niet, punt haha!

15. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik zag hem net weer voorbij komen: nomnom.
    Vreselijk! :D

16. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Een hap !! Bllluuuuhhheeeggg .
    Er ligt nog een hap handdoeken in de kast .
    Er ligt een hap wc papier in de wc (openbare toilet) .

Mijn vriend zeg dat en krijg er de rillingen van .

17. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    student: bedrijfs administratie
    Almere
    Ipv ongesteldheid zeggen dat je ziek bent

Hallooo ik ben niet ziek hoor ik ben gewoon ongesteld en ik mag blij wezen dat ik ongesteld ben en mag wezen. Ziek vind ik er een negatief woord voor.

18. taartje

taartje Bekend lid

6 mei 2012
    625
    0
    0
    Kapster en mama
    Overijssel
    Mensen die aan je vragen 'alles' goed? Echt zo'n dooddoener,en dan met zo'n ondertoon van waag het eens om te zeggen dat het niet goed met je gaat,
    Eigenlijk moet je je hele hart gaan uitstorten op die momenten.hahahahahahahah,

Oh ja, ik ken iemand die om de haverklap zegt ' kanonnen' en tering hè ,ook nog een vrouw, dat staat echt niet vrouwelijk

Verder vind ik het best vreemd dat mensen hun kinderen de meest rare benamingen leren voor het geslachtsdelen
    Laatst hoorde ik iemand die tegen zijn zoontje zei, moet je piemelotje nog plassen? Pffftttttt.....

19. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Kent iemand hier de uitspraak "dikke lul drie bier" . Vind het echt zooooo irritant belachelijk!!!

Taartje , haha piemelotje . Vind dat altijd een beetje zielig want als ze naar de basisschool gaan zeggen ze het ook .
    Zo hoor ik ook steeds meer meisjes die hun geslachtsdeel tut noemen . Moeten de ouders natuurlijk zelf weten maar dan is de speen ook tut en de knuffel ook tut en natuurlijk is het meisje zelf ook vaak een tut .
    Dat lijkt me zo raar klinken voor een kind net als ik mijn zoontje zijn speen piemel noem . Als je het woord tut vaak gebruikt , wat ik ook doe vernoem een geslachtsdeel er dan niet naar .

Haha dat vind ik irritante uitspraken.

20. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Oja die uitspraak vind ik ook vreselijk!!

Deel Deze Pagina