Ingie, wat een triest bericht meid. Ik wil je veel sterkte wensen, ookal lees je dit waarschijnlijk niet. Maar ze zeggen dat de intentie van woorden altijd bij mensen aankomen of je ze nou spreekt of niet, dus ik hoop dat ze toch een beetje aankomen. Neem lekker je tijd en rust goed uit. En Cindy, ein-duh-luk je bevestiging! Hahaha je zou een dramaserie kunnen maken over jouw belevenissen. Maar dan eindelijk ook een welverdiend gefeliciteerd en geniet zoveel je maar kan! Laat lekker alle spanningen los van de afgelopen weken en ga genieten! Verder ben ik niet zo veel op het forum want heb rsi-achtige klachten die echt niet grappig zijn. Dus ik houd mijn berichtje hier ook kort.
Wij gaan voor een tweede Lad dochter 15-10-2007 ronde 2 nod rond 15 december Emily - 28 jaar - zoon ..-04-2008 - Ronde 2 - NOD 18 december Lindangel- 29 jaar - Zoon 09-12-2008 - Ronde 2 - Nod 23 december Femke32-34 jaar- dochter 6-8-2008- ronde-4- Nod 24 december Charlie007- 36 jaar- dochter 1-7-2007-ronde 1 -Nod 27 december Linda26-28 jaar- zoon 10-11-2008-ronde 2- Nod ongeveer 27 december Amle - 26 jaar - zoon 18-07-2007 - ronde 1 - Nod 7 januari Jollie78 - 31 jaar- zoon 20-02-2009-ronde 2- Nod 12 januari Annekulpe 28jaar - zoontje 28-03-2007- 2e ronde - nod 18jan Linda2- 25 jaar- zoon 26-12-2008 ronde 3 - Nod 7 februari Nataly- zoon 26-12-2008- ronde 2 (iui)- Nod ? Mamavanbrandon- 21 jaar - zoon 15-10-2008- ronde - Nod ? Brenda1978- zoon 25-12-2004 -ronde 2 - Nod ? Grace20- 22 jaar-dochter 22-7-2008- ronde 3 - Nod ? Eeva - 35+ - zoon april 09 ronde 1 Nod ? Zwanger Manny211- 26jaar zoon 6-11-2007- ronde 1 ZWANGERRR!!! 28-6-2010 Sam8- 25 jaar- dochter 4-10-2008 ronde 2 ZWANGERRRR!!! 2-7-2010! Paticia-30 jaar- dochter 16-02-2008 ronde 3 ZWANGERRRR!! Loutje83-26 jaar- zoon 20-08-2008- ronde 1ZWANGER!!!! Ktje-29 jaar -dochter 29-9-2008- ronde 1 ZWANGER!!!! Melloncollie - 24 jaar - dochter - ronde 1 ZWANGER!!!! 12-9-2010 Cindy24 - 26 jaar - dochter 30-09-2008 - ronde 2 ZWANGER!!!! Lijstje weer ff bijgewerkt!
Linda26: jij zou vandaag ook weer testen toch? En, en, en??? Ik moet mijn best doen om me in te houden en niet weer te testen. Zeker ook nu Cindy na 9 dagen overtijd posi heeft getest; geeft mij enigszins ook weer wat extra hoop. Misschien morgenochtend maar weer eens proberen? (heb toch nog 4 testen liggen )
Hoi Ik had weer een negatieve test... Terwijl ik gisteren zo hoopvol was geworden. Nou, ik vestig m'n hoop maar weer op woensdag dan. Maar Cindy.... GEWELDIG JOH!! Eindelijk je tweede streepje! Gefeliciteerd!!! Nu wij nog he Amle... Jij dinsdag testen toch?
CINDY Gefeliciteerd !! Maar klopt je banner dan wel? 5 weken? Nou ja, dat zal een echo wel uitwijzen !! Geniet er lekker van meis!!
Balen hoor! En toch ook al 8 dagen overtijd... Hoe is je cyclus normaal gesproken? Ik wil eigenlijk donderdag pas testen, NOD bij langste dag... maar ik weet nu toch al dat ik dat niet ga halen! Zoals ik net al zei, wellicht waag ik morgenochtend nog wel een testje... heb er nu toch nog genoeg liggen En ondanks dat het grote kans is dat het weer een teleurstelling wordt, dan weet je dat maar weer....
dank je dames hehe eindelijk..is toch niet normaal hahaha.. Amle morgenvroeg testen? @linda26 ah jammer meid maar wie weet? @Sam nee dat denk ik ook niet maar ja nog even afwachten, ik ben zwanger dat wel!!! hahaha ahhhhhhhh ga lekker gnietne van de rust die ik eindelijk heb nu... Maar wij krijgen weer een kindje? Ik besef het natuurlijk nog niet!! Mijn dochter wordt grote zus? Ben zo blij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Normaal is het ongeveer 5 weken, maar had m'n banner aangepast omdat ik dacht dat ik m'n eisprong eerder had gehad. Naderhand bleek dat ik hem schijnbaar toch gewoon een week later had, dus precies goed bij een cyclus van 5 weken. Daarvan uitgaande zou ik nu 1 dag overtijd zijn. (snap je t nog, hihi ) Ik heb nu wel echt het gevoel dat het ieder moment door kan breken Succes voor jou morgen!
Thanx!! Ik moet ff kijken hoor, het kan ook zijn dat ik toch tot woensdagochtend wacht, dat is mijn vrije dag en heb ik 's ochtends dus wat meer tijd.... haha! Ik hoop voor je dat je niet ongi gaat worden en gewoon zw.verschijnselen hebt ofzo
melloncollie: doe je het rustig aan dan met je rsi klachen? hoop dat het nu snel beter wordt!! beterschap! cindy: gefeliciteerd!! zwanger!! gaaf!!!!
Ik ben vanmorgen helaas toch ongesteld geworden dus IUI poging nummer 3 is niet gelukt. Op naar IUI nummer 4 en ronde 5! Vind het wel jammer maar ik heb nog wel geduld, bij Luca heeft het 2,5 jaar geduurd en nu zijn we nog maar 4 maanden bezig. Ik zou het niet heel erg vinden als het nog een half jaar zou duren. Eerder is natuurlijk altijd beter maar dat heb je niet in de hand. Morgen naar de gyn om te bespreken hoe nu verder,denk dat ze mijn dosis hormonen gaan opvoeren. Ik heb nog 3 IUI pogingen tegoed en daarna wordt het IVF. Wij weten nog niet of we voor IVF gaan,we hebben een gezonde zoon en IVF schijn erg zwaar te zijn. Bij Luca waren er wel bereid om zover te gaan maar nu weten we het niet. Eerst maar even de IUI's afmaken. Iedereen die zwanger is gefeliciteerd. Veel liefs Nataly
Gefeliciteerd Cindy! Zie je nou wel, het is toch nog goed gekomen!! Kan toch ook niet anders he. Geniet er maar lekker van. Ik moet nog even door dromen en hoop dat het gaat lukken begin dit jaar. Zou wel leuk zijn. Melloncollie, doe maar rustig aan met je klachten, ik heb het af en toe ook en merk dat ik echt te veel achter de computer zit. Ik heb soms het idee dat ik meer last heb van gewrichtspijntjes als er weer eens verandering in de hormonen zijn maar dat is bij iedereen natuurlijk anders. Beterschap in ieder geval. Linda en Amle, hopelijk voor jullie ook snel duidelijkheid en een positieve test. Gaat er trouwens nog iemand met mij de volgende rond in of ben ik helemaal alleen???? Hoe pas ik het lijstje aan? Mijn NOD moet naar 21 januari. Liefs van Charlie
Aah Nataly Wat jammer.. Je hebt gelijk eerst maar kijken of iui lukt en dan kunnen jullie altijd nog nadenken over IVF!! DIkke knuffel en zet hem op de volgende ronde!!!
Hey allemaal! Ik kom me hier ook melden als t mag Ik ben 26/7/09 bevallen van mijn dochtertje en wij willen vanaf volgende ronde (als t kan) voor een tweede kindje gaan We willen er 'zo snel' alweer voor gaan, omdat het bij mn dochter ook bijna een jaar geduurd heeft waarin ik ook nog eens 3 miskramen gehad heb. Wel moeten we even afwachten wat de gynaecoloog zegt. Ik moet daar binnenkort heen ivm veel pijnklachten tijdens mn cyclus wat misschien verklevingen zouden kunnen zijn. Ook heb ik aan de zwangerschap/bevalling een baarmoederverzakking overgehouden, helaas.. Wij wachten dus nog eventjes af op de afspraak van de gyn. maar hopelijk krijgen we gewoon meteen groen licht en kunnen we er dus volgende ronde voor gaan!