Omg... Ik dacht met tempen mijn ei gevonden te hebben op CD 17, en zou vandaag op CD 24 zitten - 7DPO dus. Veelstevroeg dus normaal gesproken om te testen, maar ik kon me niet inhouden, en ineens verscheen daar een 2e streepje Digitale CB erachteraan gedaan en ja hoor: ZWANGER! Nu heb ik mijn tempkaartje nog eens goed bekeken en de kans is heel groot dat mn ei dus op dag 12 geweest is en ik nu dus op 12 DPO zit. Dan had ik morgen dus ongi moeten worden en heb ik nu dus 1 dag voor NOD positief getest. Dat komt veeeeeel beter overeen dan met 7 dpo, nietwaar? We zijn op 7 november getrouwd en een mooier kado had ik niet kunnen krijgen dat dit Ik ben zoooooooo blij nu! Eindelijk in ronde 11 is het weer raak Hoplijk blijft het goed gaan
Kristel, gefeliciteerd meid! Zowel met je zwangerschap als met je huwelijk! Ik hoop echt dat het deze keer helemaal goed blijft gaan, je verdient het! Liefs, Iloiza
Wat fijn zeg, van harte gefeliciteerd! Hopen dat het goed blijft gaan, echt een mooi huwelijkscadeau!
Bedankt voor de felicitaties Ik kan het nog steeds niet helemaal geloven dat het nu toch echt weer zo is