Ik schrijf straks alles over de meeting wel op die andere site Iedereen is nu toch met die andere bezig dus heb t idee dat jullie t te druk hebben om nu met de meeting bezig te zijn
Ik ben de enige met mn forumnaam @Kim: bij IUI brengen ze het zaad via een slangetje in de baarmoeder.
@ all hebben jullie ook hyves lijkt me leuk als jullie mij hyves willen toevoegen www.diamond-babys.hyves.nl en www.swarovski-baby.hyves.nl en die pillen kun je al voor een zwangerschap sliken ( weet zo f nie meer wie het zei )
Zo, heb me ook aangemeld! Gewoon met mn eigen naam @Dreamer: Waarom niet met je eigen naam? (ben nieuwsgierig ) @All: Zal straks wel even op een rijtje zetten hoe of wat mbt de meeting, op t andere forum.. Ben wel even benieuwd wat jullie ervan vinden en of ik er dus wat mee moet doen verder Mn eten is nu klaar dus ben weg, zwaai!
Als ik weer mee kom praten, zal ik niet regelmatig aanwezig zijn, aangezien het nog een beetje frustrerend is om al die lieve kleine baby's te zien. Ben erg blij voor jullie! Maar ik wil ook graag een keer..
@yvi ja dat is om beter en een wisprong te krijgen dus slik je voor je zwangerschap tot dat je zwanger bent en daarna heb i kiets anders geslikt van mama en baby ofzow @dreamer oh oke en dat gaan jullie dus doen omdat jij natuurlijk gewoon vruchtbaar bent. nu snap ik het. ik ga proberen nu daar te kletsen maar hoe laten we alle andere weten dat ze daarheen moeten elke laatste pgina ff vernieuwen met site naam??
kijm, de site naam moet je hier niet noemen hoor, of bedoelde je dat niet? anders kan alsnog iedereen er naartoe
Deze mensen heb ik allemaal ge-pb't: Ryanne Matta1986 Nen87 Kim1988 Emma21 Dreamer83 Ukkie2009 Juffie2008 Mumtobe21 Hilli Kristel86 Red88 Chamaro Bos Knarboor Suus1987 Gaby1986 Debby86 Sterretje08 O, Agneta nog even PB-en! Goed dat ik alles nog ff naloop wie ben ik nog meer vergeten? Ben mijn hyveslijst afgelopen dus wie ik niet daarin heb staan heb ik wellicht verzuimd te PB-en
@emma dat maakt niet uit, hij stond er net ook al op als link want als je niet lid bent heb je ook geen toegang tot het forum alleen de home site @dees toch?? (lees bovenstaand bericht) ik geloof dat je iedereen dan hebt ja
@ Kim: ja je hebt helemaal gelijk, als je niet aangemeld bent zie je helemaal niks, en degene die zich aanmeld moet eerst toestemming krijgen van Dees!
Lijkt me leuk om af en toe wat van jullie te lezen op de nieuwe site, als jullie dit niet willen begrijp ik het wel..