@ Ryanne onder het tabje foto's staan er nog foto's Met je meisje moet het snel beter gaan na die operatie idd.. maar lijkt me wel eng een narcose bij zo'n kleintje. @ Juffie jaa dan stuur ik de link naar iedereen in een pb.. maar alleen als iedereen er mee eens is. Ik snap gewoon niks van hoe Jason erin moet liggen en hoe ik hem om moet doen.. ik kan hem helemaal niet zien als hij erin ligt, maar hij heeft sowieso veel zijn beentjes opgetrokken dus het ligt meer aan hemzelf. Maar ik weet niet hoe hoog ik het ding moet hebben! En het is zwaar aan mijn schouder ook ja. @ Gaby viel het tegen in het ziekenhuis dan.. waar moeten jullie allemaal over na gaan denken.. KID oid? *dikke knuff* @ Dreamer ja we hadden het al een tijdje over een nieuwe auto.. maar moesten nog ff sparen ervoor.. nu ging het wel met het geld en mannetje wilde deze auto zo graag. Maandag halen we 'm op. Wat een gedoe met die medicijnen. En mensen lezen soms een vraag absoluut niet goed dat merk je wel.. @ forum het is gratis trouwens
ryanne: jewel hoor.. maar t verhaal is best lang... en heb t op mijn site staan.. kan t wel kopieren.. als mensen dat fijner vinden..
vandaag hadden we onze afspraak in t ziekenhuis.. en we hebben onze vragen kunnen stellen. op een hoop konden ze geen andwoord geven en dat waren meerendeel de vragen over de kwaliteit van alles. de rest hebben ze beantwoord... en ze hebben ons nog meer informatie gegeven. t komt er op neer dat ze ons afraden om een icsi 3 te gaan doen, omdat de kans van slagen bij ons gewoon erg klein is.. als we dit wel willen, houden ze ons natuurlijk niet tegen maar de kans van slagen is gewoon erg klein. ze hebben ons gezegd om vast na te gaan denken over KID. (donor) . dit doen ze nog niet in nijmegen, maar waarschijnlijk gaan ze daar dit jaar wel mee beginnen. maar in nijmegen doen ze dat dan alleen als je zelf een donor kan vinden. ik ga sowieso in arnhem een afspraak maken omdat ze daar wel een donorbank hebben. en hier dus al wat informatie over winnen. helaas is de wachtlijst 1 jaar...... we weten nog niet wat we gaan doen. of we stoppen met behandelen of toch nog een icsi 3 gaan proberen. we hebben veel informatie gekregen om na te denken. als we wel een icsi 3 gaan doen, moet ik in plaats van 150E puregon, 300E puregon gaan spuiten.. de kans op overstimulatie word hier bij ook erg groot.. dus ja genoeg om over na te denken in ieder geval.
Hey meiden @Juffie: Je bent dus ontzettend druk geweest de laatste dagen, kom je wel een beetje aan rusten toe? Wel belangrijk he! Wanneer ga je weer werken? (Je gaat toch weer werken?) @Dreamer: Ja, dat heb je zo vaak dat er om je vraag heen gel*ld wordt, zo irritant! Dan weet je nog niks.. Hopelijk pbt die meid gauw terug, is toch fijn dat je wat ervaringsverhalen kan lezen! @Dees: Hmm, Jason vindt t toch niet zo fijn in de minimonkey? Misschien als ie ietsje ouder is en beter kan liggen erin? Ik heb Yentle er met 4-5 weken ongeveer ingedaan, zij vond het heel fijn! T is wel even een gedoe om m om te krijgen en je kleintje er goed in te krijgen, maar als je t vaak genoeg geoefend hebt komt t wel goed Kan helaas de auto niet zien via de link.. Staat geen foto meer bij.. @Gaby: Wat is er gebeurd meid? Je weet dat je alles kan schrijven hier he? @Midweek weg: We gaan naar Landal Greenparks Suyderoogh, is bij Natuurpark Lauwersoog in noord Groningen @Besloten forum: Bij de Julimama's hebben idd veel hun eigen naam genomen en dat was verwarrend ja.. maar een aantal hier hebben hun eigen naam al en die paar die dan eventueel hun eigen naam zullen nemen, daar wennen we wel aan, dat zijn er niet zoveel Ik vind eigen namen persoonlijk wel leuker @All: Zo, Yentle heeft t supergoed gedaan tijdens t boodschappen doen! We konden gewoon naar 3 supermarkten achter elkaar zonder dat ze t zat werd Ze vindt het gewoon geweldig in de buggy, zo kan ze lekker alles zien. Nu gaat ze lekker naar bed, hopelijk doet ze niet al te moeilijk, en ik ga eten maken. Wat eten jullie? Wij gaan gebakken aardappelschijfjes, sperzieboontjes en schouderkarbonade eten
@ Ukkie oh die wil ik ook, zat ik van de week ook naar te kijken! Vanaf wanneer vond Sophie dat ding interessant? @ Gaby ik ga zo even lezen.. @ Ryanne ik heet gewoon Desiree op 't forum.. weet niet wat de rest wilt.. iedereen kan wel z'n geboortejaar bijv weg laten. Sja en zelf weet ik van iedereen hier de echte namen, dus voor mij zal 't geen probleem zijn als iedereen haar eigen naam gebruikt. @ Emma ik heb ook een paar pakjes van de week gekocht op MP. Allemaal nog prima in orde en maar een paar euro . 'T leuke was dat ik het in de winkel niet meer kon vinden! Zal jullie straks wel de link van het forum sturen als jullie dat willen? Hoor dan graag nog wat ideeën etc. dan probeer ik er wat moois van te maken.
Even hier reageren. Gaby, jij wilde toch eicellen doneren? Bij het Geertgen doen ze aan wederkerigheid. Dit is jouw eicellen in ruil voor zaad. Als je hieraan mee doet kan je vrijwel direct van start. Misschien een optie als jullie voor KID willen gaan? Dikke knuffel he meis en je weet me te vinden.
Kristel... fijn dat Yentle het goed deed! Eten.. wij eten tagliatelli met gorgonzola kaassauz met uien en hamblokjes hmmm..
toppie dees... En idd volgens mij hebben maar een paar mensen een andere naam (Emma, Chamaro, oma, bos en ukkie) Ga mn meise halen en dan bij mn vader eten. Klets niet teveel want dan moet ik weer zoveel bijlezen
@ Gaby wat een info inderdaad.. denk er maar goed over en praat er goed over met Joey.. veel sterkte ermee! Ik hoop dat jullie eruit komen, @ de auto link moet je op tabje foto's klikken OPEL ASTRA-H 1.6 16V STATW BUSINESS
dees... ze kan er nog niks mee maar die poes die eraan hangt vindt ze vreselijk intressant! kan ze zo een half uur onder liggen (ideaal) Ik ga ff een meisje op bed leggen.. betrap haar op haar moeheid|!
een pagina terug heb ik mijn verhaal neergezet.. maar t wachtwoord is onzewens.. dreamer: ja dat is misschien wel een goeie.. k ga daar ook maar eens info over winnen..