Jong en zwanger willen worden deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ukkie2009, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @gaby: jeetje meid, wat een verhaal! :(
    Dat komt dan ook weer zo koud op je dak vallen..
    Dit is ook zeker iets waar je niet 1,2,3 een antwoord op weet en je legt t ook zeker niet even naast je neer ofzo! Wat een stress allemaal voor de bruiloft.. had echt graag gezien dat de aanloop naar de bruiloft wat leuker was geweest..
    Is het zo dat als jullie nu toch met ICSI 3 verder gaan en die mislukt dat je daarna minder vergoed krijgt als je met KID verder gaat? Of speelt dat niet mee?
    Als dat niet meespeelt en je krijgt KID ook gewoon vergoed, zou ik persoonlijk die ICSI poging wel willen doen. Als ik in jouw schoenen zou staan zou ik namelijk denken 't is nog steeds een poging om een kindje van ons samen te krijgen, alles voor een kindje van ons samen'.. Ik ben jou natuurlijk niet, maar ik heb wel een beetje t gevoel dat jij ook die gedachte hebt?
    Hele dikke knuffel meid!

@All: nu ben ik weg..

2. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @dees, heb je berichtje zonet niet gelezen!
    ja zou wel kunnen maar hij slaapt maar even, 2x drie kwartier, ach ja lekker vroeg slapen, ik ben wel lekkr rozig van de koorts haha. Ook la een nieuwe auto! lekker he zoveel ruimte :) handig met zon kleintje
    Vind het goed dat je de link stuurt..:D

@dreamer, heb die van jou ook gemist..
    Vervelend dat ze er niks van weten! maar het is jouw lichaam dus het is echt goed dat je het eerst uitzoekt of een second opinion vraagt.

@ukkie, leuk ding!

@maris, je een draagzak is dan wel ideaal!
    en miss kun je voor chanell een buggy erbij doen ofzo?

@gaby, pff dat valt tegen..:( dikke knuffel!
    Ben je niet bang dat je spijt krijgt als je geen derde poging doet? lijkt me een erg moeilijke beslissing... sterkte!

@eten, hier een kippensoepje!

waar is suus? heeft ze ons nog niet gevonden? haha

3. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @dees: mooie auto zeg!!

4. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ik ben er even vandoor.. gaan ff naar suus.. tot straks..

5. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Jeetje Gaby, wat verschrikkelijk meis!!! Dikke knuffel.. Ik weet niet precies wat KID inhoud, is dat zoveel anders als wat jullie nu doen? (sorry, weet gewoon weinig van die afkortingen, maar ben wel degelijk geintresseerd..) misschien kan iemand het mij kort uitleggen?

6. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    ik ken de meeste wel bij hun eche naam geloof ik :D zal ff wennen zijn maar wel leuker

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik weet ook wel hoe iedereen heet dus ik hoef niet te wennen ;)
    Weet ook hoe iedereen eruit ziet, dus ook dat is geen probleem :p

Ik weet gewoon alles van iedereen haha

Ben benieuwd naar hoe het eruit gaat zien!

Nu ben ik écht weg, Yentle slaapt dus ik kan gaan koken :)

Eet smakelijk allemaal en fijne avond alvast!

8. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @emma: Een buggy heb ik hier al..Dus dat is wel handig;)
    @eten: Wij halen hier een patatje op..Donderdag is hier patat dag..

9. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @juffie dat is waar dreamer ook mee bezig is met haar man. dan word je bevrucht doormiddel van het zaad van een donor en dat heet KID omdat het zaad van gaby haar vriend zo slecht is en bij dreamer haar man geen zaadjes zijn :(

@gaby heel veel sterkte meid, vind het echt heel kut maar snap niet zo goed waarom het neit zou lukken. joey heeft toch een aantal goede cellen?? bij desiree is er ook een wonder gebeurd ondanks dat ze dachten dat het niet mogelijk was, dus geef de moed niet op

10. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @kristel: Eetse !

11. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @kristel waar gaan jullie nu heel? zal wel over de vraag heen hebben gelezen :D

@maris oh lekker

ik heb vanmiddag wat nasi op van gister nog en weet begod neit wat ik moet gaan maken aangezien frank absoluut niks van eten moet weten nu
    ik had voor ayden macaroni van friso en dat vond hij gister lekker maar nou wil hij niet..

12. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Juffie: KID is wat ik doe ;)
    Dus met donorzaad.

@Kristel: KID is geen behandeling.
    De ziekenhuizen/klinieken waar Gaby bij gaat informeren doen ook aan IUI-D en dat wordt gewoon vergoed.
    Maar mocht het zover komen dat Gaby IVF-D nodig zou hebben en ze heeft al 3x ICSI gedaan, dan zou ze de behandeling dus zelf moeten betalen.

@Nieuw forum: ik weet niet of ik dan met mn echte naam als gebruikersnaam zal aanmelden.
    Is dat forum wel onzichtbaar op google enzo?
    Dus echt geheim?

13. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    ik ben weg.. bezig met eten! mis tot vanavond en anders tot morgen!

14. Iemand van buitenaf, ook van google, kan helemaal niets zien of lezen van het forum.. heb alles afgeschermd ;)

15. juffie2008

@ Kristel

Ik ga pas weer volgend schooljaar werken dus aug.- sept. en dan maar 2 a 2,5 dagen.
    Ennuhh ik kan niet stilzitten haah, ben een bezig bijtje, maar dit was wel erg druk..

Echt sneu :( Mn man heeft een Duits tentamen in Arnhem, maar staat nu in de file.. Hij gaat het dus niet redden om op tijd te komen.. Hij is gewoon al om 16.00 weggegaan uit Utrecht :(

(ik hoop stiekem dat hij zo hier komt dan kan ik naar de stad om te gaan winkelen voor de doopdienst... zal wel niet lukken maar goed..)

16. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Oh nee, ik ben nog niet weg haha

Ik bedacht me vanmiddag iets voor de meeting!

Wat vinden jullie ervan om met zn allen te gaan zwemmen? In principe vinden alle baby's dat leuk, ongeacht hoe jong ze zijn, dus de baby's hebben er ook wat aan! Meer dan als we bijv. naar de dierentuin gaan oid.
    Verder kunnen we zelf allemaal wat te eten en drinken meenemen en kunnen we voor of na t zwemmen nog lekker gaan wandelen.

Er is hier namelijk een zwembad (verwarmd water, 34/35 graden) wat bij een gehandicapteninstelling hoort wat je, als t goed is, kunt afhuren. Kimo zn vader heeft daar gewerkt en hij kon t ook altijd afhuren voor verjaardagspartijtjes.
    Als dat nog steeds mogelijk is kunnen wij dus de hele middag het zwembad voor onszelf houden. Het ligt ook vlakbij t bos dus we ook lekker gaan wandelen nog.

Weet niet zeker of t nog mogelijk is om af te huren, maar als dat zo is is t iig niet duur, goedkoper dan de dierentuin iig!

Wat vinden jullie hiervan?

Ik denk dat er reacties gaan komen van 'ik schaam me in me zwemkleding' oid. Niet doen ;) Wij zijn het maar en we hebben bijna allemaal wel wat waar we ons voor schamen :p ;)

Als dit geen idee is had ik nog in mn hoofd om ergens een klein zaaltje oid af te huren (is ook nooit duur), allemaal wat speelkleden/boxkleden meenemen en allemaal weer eten/drinken meenemen. Dan kunnen de kleintjes lekker spelen, wij bijkletsen en tussendoor oid ook nog even wandelen :)

Laat maar weten wat jullie ervan vinden en waar jullie voorkeur naar uit gaat!

Nu ben ik wel ECHT weg haha

17. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Dees: oke, dat is mooi.
    Maar vind het toch eng hoor :p
    (sja, oma's en technologie he, daar zijn ze niet mee opgegroeid :p )

@Kristel: ik dacht ook al, waarom gaan ze niet zwemmen.
    Maar ik ga niet mee, dus denk zeg het maar niet :p

18. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    #138 kim1988, 21 jan 2010
    Laatst bewerkt: 21 jan 2010
    @kristel leuke ideeen mij maakt het allemaal niet uit.
    dierentuin vind ik ook leuk want kan me de laatste keer niet meer herinneren. maar zwemmen is ook leuk maar denk dat je dan zo beperkt bent de dag omdat het neit voor een paar uur is snap je.
    maar ik hoor het wel

@dreamer wat is het verschil tussen icsi en ivf eigenlijk? echt belachelijk dat je dat niet vergoed krijgt.
    doe je kid dan met ivf? en hoeveel pogingen hebben jullie? word het bij jullie wel vergoed?

19. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @meeting: Ja is op zich wel een leuk idee..Maar ja je zei het al..Ik schaam me..want ik heb ontzettende dikke benen! haha.
    Maar het is wel leuk, want je zit lekker binnen..:)

20. juffie2008

@ Chamaro

Ik ben waarschijnlijk toch de dikste van allemaal, dus schaam je niet ;)
    Ennuhh Kristel, erg leuk idee!!! hoop dat ik niet in het gips belandt, haha maar super leuk!

Deel Deze Pagina