Jong en zwanger willen worden deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ukkie2009, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Heb net even gebeld voor t zwembad, maar ze verhuren het niet meer aan particulieren :( Kimo zn vader is 2 jaar geleden met pensioen gegaan dus die kan helaas ook niks meer regelen..

Wel kan het zwembad waar wij babyzwemmen met Yentle afgehuurd worden voor particulieren! Het water is daar ook lekker warm :)
    Het is niet heel goedkoop, maar als er genoeg mannen meekomen is t nog steeds goedkoper dan kaartjes voor de dierentuin per persoon :p
    Ik weet niet precies hoeveel er gaan komen, maar bij een groep van 20 volwassenen kost t 16 euro per persoon. En hoe meer volwassenen hoe goedkoper ;) (Het heeft een vaste prijs per uur voor de hele accomodatie en dat dan gedeeld door t aantal mensen die komen)
    Dit is dan voor 2 uur en dan heb je het hele zwembad. Wij hebben niet t hele zwembad nodig, dus ik hoop dat t voor de helft van t zwembad gewoon goedkoper is ook! (Ze kunnen het zwembad tussen 2 baden in splitsen met een soort muur die ze naar beneden kunnen doen)
    Heb net gebeld, maar die persoon die daar verstand van heeft is er maandag pas weer.
    Maar vinden jullie dit wat voor deze prijs? Nogmaals, als er meer komen is t goedkoper en als de helft afhuren kan zal t ook weer nog goedkoper worden neem ik aan.

ik ga nu meteen weer weg, verder met mn eten!

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Juffie: haha ja ik wilde dat het gebeurd was voor de fysio hier was, voor het geval ze op de grond wilde gaan zitten... en die zou om 10 uur hier zijn dus ben om 9 uur maar meteen begonnen :D
    het besloten forum was mijn idee, maar maakt niet uit hoor ;) ben jij ook voor?

@ Ukkie: Ja idd die stempels worden zo snel gegeven, we zijn allemaal mensen hoor! beetje jammer... lekker geshopt?

@ debby: Balen zeg van je hoofdpijn.. wat een vervelende situatie bij je schoonouders zeg... maar hoe willen ze 2 huizen terugkopen als ze nu geen geld hebben om de schulden te betalen? (dat was het toch waarvoor er beslag gelegd kon worden?)

@ Dreamer: haha ik dacht wel dat jij 1 van de voorstanders zou zijn ;)
    maar je kunt een gratis forum aanmaken op www.forum2go.nl weet niet precies hoe het werkt, maar als ik beheerder zou worden van dat forum, kan ik bepalen wie zich wel en niet mag aanmelden en je moet ingelogd zijn wil je wat kunnen zien... Augustus Mama's 2009 :: Index dit is de link van t forum van de aug. mama's, meer als dit kun je als buitenstaander dus niet zien... als iedereen voor is en iedereen gaat mee, wil ik wel zo'n forum aanmaken! Dat topic is echt absoluut onvindbaar ook
    via google!

@ Emma: ja precies, ik vind het veeeel fijner, je hoeft niet meer steeds te kijken wat je zegt enzo, en misschien nog een voordeel, het is een heel forum, dus we kunnen zelf topics aanmaken over verschillende onderwerpen, dan hoef je je ook niet schuldig te voelen als je een keer ergens niet op kan reageren!

@ Sammie: Thnx, en heel veel succes met je IUI

@ Kristel: je hebt helemaal gelijk, je kindje ken je toch onderhand wel! Lekker zeg dat jullie een weekje weg gaan!

@ Mariss: je hebt ook buggy's waar je onderin nog een klein kindje kunt "hangen"

@ Ryanne: Fijn dat F. is goedgekeurd en ze zo snel al geholpen kan worden!

@ Gaby: Dikke knuff meid!

Wat betreft namen op het besloten forum: als iedereen een banner neemt, kun je aan de naam van de kindjes of de soort banner wel zien wie het is toch, en wij hebben op t forum van de aug. mama's allemaal onze nick van hier in ons onderschrift staan!

@ Kristel: Leuke ideeen voor de meeting!

@ Dees: mag ik ook een link ;)

3. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Bij IVF doen ze alle zaadjes en alle eitjes in een schaaltje en moeten ze de bevruchting zelf doen.
    Bij ICSI doen ze met een naald het zaadje in het eitje.

KID kan met IVF, als het met IUI niet lukt ga je over op IVF.
    Wij krijgen net als ieder anders IUI onbeperkt vergoed en 3x IVF.
    We moeten alleen het donorzaad zelf betalen (dat moet bij elke kliniek/ziekenhuis)

(sorry, internet ligt er heel de tijd uit, dus reacties kunnen achterhaald zijn)

4. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    hm nu kan ik niet inloggen? mn account staat uit ofzo

5. Staat nu aan, moest nog ff activeren maar Jason wilde ook even aandacht hihi.

Zal nog ff paar mensen modje maken, wie heeft interesse? (mum?)
    Mum je hebt link toch gekregen via PB? Volgens mij heb ik nu iedereen wel gestuurd. wie nog niet heeft laat me weten dan stuur ik gelijk ;)

6. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Nou volgens mij ben ik nog altijd de dikste! Ik ben helaas 100+ en hoop er snel weer onder te zijnn :( dus zwemmen is voormij echt geen optie.. ik vind dat andere een heel gaaf idee! Lekker in een zaaltje, lekker wandelen en iedereen eten en drinken mee nemen..

7. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    sorry heb niet alles teruggelezen het is te veel

@gaby: jemig meid wat heftig. kun je er een beetje over praten met joey? ik snap alleen niet zo goed waarom ze adviezeren geen derde poging te doen. niet geschoten is toch altijd mis zou je zeggen??? of zeg ik nu iets doms? hoop dat jullie er samen uit komen en veel steun krijgen van dierbaren.

8. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @dreamer en iui is dan weer? hihi sorry voor al mijn vragen

@dees ik heb me ook aangemeld

als het niks word met dat forum gaan we dan wel gewoon trg? want wil wel lekker kletsen waar het makkelijk en soepel gaat en niet altijd problemen wat je bij sommige sites hebt ;)

9. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    willen jullie dat ik me registreer als bos of als bianca ;) (lekker opgelet he net)

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ dees: oeps sorry, had je PB wel gehad ;) en ja hoor ik wil wel modje worden hoor...

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Ook ik ben aangemeld en heb me aangemeld met mijn eigen naam, heb wel mijn nick van hier in mijn onderschrift gezet!

12. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Huh wat is modje? Ik heb de link maar wat moet ik nu doen?

Bos.. Bianca is leuker!

13. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    2bos denk als bianca is wel zo leuk je echte naam :D zal bij jouw wel ff wennen worden net als bij emma en juffie

14. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    hihi anders doe ik wel bianca bos :D

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    oke heb bianca gedaan. zal ff banner maken enzo.

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ukkie: je moet je registreren ;) een modje is een moderator, die kan ook het forum onderhouden!

Als jullie nou ook je nick van hier in je onderschrift zetten, kan je het altijd terugvinden.

17. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    We kunnen t evt zelfs ook nog combineren!
    Vlakbij t zwembad kunnen we een zaal huren voor ongeveer 60 euro voor de hele dag incl koffie en thee.
    Dan zouden we dus daar kunnen meeten en rondhangen en de kleintjes kunnen spelen op onze meegebrachte speelkleden en tussendoor kunnen we dan 2 uurtjes gaan zwemmen...
    Wat vinden jullie hier dan van? :D

@Ukkie: Waarom is zwemmen geen optie? je gaat nu ook zwemmen met Sophie dus waarom zou het met ons dan niet kunnen....? :) ;) (Sorry als t lullig overkomt.. weet even niet zo goed hoe ik t minder lullig moet schrijven..)

18. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    waar moet ik kletsen dan?

19. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Zo ben er ook weer. Net gegeten. Oppas kwam nog langs die kwam er niet uit met de opdrachten van gastouderacademie. Heb ik even voor haar gedaan.
    'k Zal zo ook even kijken naar 't nieuwe forum. Als iedereen z'n eigen naam neemt, dan doe ik dat ook.

@Emma, 'k had er normaal ook wel last van, sinds een hoop spanning van 4 jaar geleden, maar das nu niet meer van toepassing alleen komt het soms terug. Manlief lag ook onrustig te slapen dus kon geen licht aan doen. Paar keer naar de wc geweest en uiteindelijk wel in slaap gevallen.
    @Gaby, pff heavy zeg! Dikke knuff! Sterkte met het maken van de juiste keuzes!

pff.. ben aardig brak hier... zo beetje opruimen en misschien canvas nog even verven.
    Morgen de rest maar weer. Kamertje is nog niet anders dan op de foto's hoor. Wacht nog op de gordijnen, moet achter ander dekbedovertrekje aan, moet nog hoezen hebben voor aankleedkussen. Volgende week weer centjes.

20. bos ik heb een onderdeel kletstopics gemaakt.. kan je het vinden? :D

Zo ff pannenkoeken bakken.. Jason ligt nog in de kinderwagenbak te slapen, :D

Deel Deze Pagina