Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik kon er (buiten de 24-25-26e om) zelfs geen 2e streepje in denken al zou ik willen :) Die 3 dagen dat ik een 2e streepje had wassie half zo licht als de controle lijn, dus normaal absoluut niet positief.
    Blijkbaar ben ik dus zo 1 die amper LH aanmaakt ofso :p
    Ben altijd al een aparteling geweest 8)

Wat lekker dat je niet meer vloeit Sterretje :D
    En om de dag is idd het beste, dan kan je je ei nooit missen.
    En wanneer je in je vruchtbare dagen zit en je weet dat, dan kan je elke dag klussen als je wilt.

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Om de dag klussen... Ik moet daar dus echt niet aan denken he om dat een hele maand, elke maand, vol te houden.. Dan kan ik na 2 weken volgens mij al niet meer normaal lopen ;)

Buiten mijn eisprong doen we t eigenlijk altijd wanneer we zin hebben.. soms is dat 3 dagen achter elkaar, soms een week niet..

Tijdens mijn eisprong beginnen we altijd 2 dagen vantevoren tot 1 dag erna. Dus 4 dagen achter elkaar..
    En tot nu toe heeft dat al 2x succes gehad, en of het voor de 3e keer succes gehad heeft, dat moet ik nog heel even afwachten :p

3. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Is het niet erg dan om het een paar dagen achter elkaar te doen? Ik dacht dat de kwaliteit van de zaadjes dan wat minder werd, of is dat onzin?

Bij mij ei probeer ik wel elke dag te klussen, maar verder voorlopig tot ik weet wanneer mijn ei is, gewoon om de dag, wil gewoon ff geen kans mis lopen...

Dan maar wat minder goed kunnen lopen hoor kristel haha

Nee hoor, deze maand wil ik gewoon zeker weten dat ik mijn ei alle kansen geef, als het volgende maand weer allemaal een beejte op orde is met mijn cyclus gaan we gewoone xtra voor de vruchtbare dagen en daarna gewoon asl we zin hebben!

4. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Nouja, dat de zaadjes zelf van mindere kwaliteit worden geloof ik niet. Die worden door t lichaam aangemaakt en dat heeft verder niet zoveel te maken met hoe vaak het eruit komt ;)

Het kan wel dat er minder zaadjes in zitten, maar dan nog, 1 zaadje kan de klus maar doen he :)

5. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    aah zit het zo heb ik het altijd verkeerd begrepen haha...

Nou het moet maar net dat ene zaadje zijn ja!

Het blijft gewoon altijd geod geluk en een gok wanneer het juiste moment is!

Dus eigenlijk is het goede woord meer een wonder!

Ga toch zo maar weer eens een ovu test doen... Just in case... Ben benieuwd wat tie zegt!

6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Elk onderzoek geeft weer wat anders aan.
    De ene zegt 1x per 3 dagen is het beste, de ander om de dag en de ander weer elke dag.
    Elke dag heeft alleen te maken met de kwantiteit, niet de kwaliteit.

Ik moet er idd ook niet aan denken om om de dag te klussen voor een maand hoor! Had het na 3 dagen achter elkaar al moeilijk :)

Zelfs al klus je goed, dan nog heb je maar 25-30% kans dat je zwanger wordt. Het is dus echt een wonder!

Pff heb het gevoel alsof er een balonnetje aan de rechterkant van mn schaambeen zit. Best pijnlijk!
    Voel trouwens elke keer wel rechts veel, maar niet links.
    Hoor je aan beide kanten evenveel te voelen eigenlijk?

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ja een wonder is het zeker!

Helemaal als je gaat kijken op websites waar precies uitgelegd staat hoe het hele proces gaat..
    Als je dat leest dan lijkt het bijna onmogelijk om zwanger te worden!

8. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Groot wonder is het gewoon allemaal, je lichaam is een wonder, het zwanger kunnen worden nog een groter wonder, en vooral het zwanger blijven is het grootste wonder op dit moment voor mij even!

Ik heb geen idee wat je aan welke kant moet voelen en of het aan beide kanten net zo veel hoort te zijn, ben er geen expert in, misschien dat iemand anders je wel kan helpen!

Ga je volgende week gelijk testen of wil je toch nog ff langer wachten?

9. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hier eentje die het wel elke dag doet en verder niet krom loopt hoor....ik heb er niet zo'n moeite mee de ene keer een partij met alles erop en eraan en de andere keer een keer vlug....maar wij doen het zoiezo omdat wij er zin in hebben en het is mooi meegenomen...

10. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik wil het liefst pas de 15e testen (vaderdag)
    Mag vanaf de 10e testen.
    Maar het allerliefste zou ik nú al testen :)

Dus of ik het vol ga houden ...

De 7e ga ik naar een darttoernooi en daar wordt heel veel gerookt in een kleine ruimte. Het liefst zou ik dus vantevoren al weten of ik zwanger ben ja of nee. Zo ja, dan denk ik dat ik na 1 ronde al wegga.
    Maar goed, wil niet de 7e al testen (wel niet wel niet)
    Haha ben nog enorm in twijfel dus :)

En wat zei je ovu test?
    Wel netjes 3 uur niet geplast/gedronken?

11. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Ja ik heb me aan de voorschriften gehouden haha...

Ben nu helemaal confused, de contole streep is mooi positeif en dik gekleurd, de test streep is duidelijk negatief nu! Ik zie hem wel licht, maar dat betekend negatief!

Zou eht dan toch mijn ei zijn geweest op de vorige testen? Dat zou betekenen dat we vanaaf toch ook onze 3de klusdag op een rij krijgen en kan ik morgen ooknit meer op of neer ;)

Of zou het toch nu pas echt goed het hcg uit mijn lichaam zijn? Ik weet het echt niet meer, toch denk ik dat ik de negatieve test wel positief vind.. Snappen jullie nog haha?

Moeilijk hoor dreamer zo lang wachten ik zou het de 7de vast proberen, maar goed dat ben ik he, ik ben erg ongeduldig haha.. Verstandig is denk ik gewoon je nod af te wachten... De 15de vind ik persoonlijk erg lang hoor, zou het heel knap vinden als je zo lang zou kunnen wachten!

12. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Altijd mooi meegenomen dan toch meis? KAn nooit kwaad haha!

13. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Je houdt je temp toch bij?
    Wat waren je temps van gisteren en vanmorgen?
    Als gisteren je ovu test positief was van je ei, dan zou je vandaag of morgen een dip in je temp moeten zien. Of morgen of overmorgen een stuk hogere temp dan gisteren of vandaag, mocht je geen dip hebben.
    Haha snap je me nog? :p

Die hogere temp zou dan minimaal 3 dagen aan moeten houden en dan kan je met enige zekerheid zeggen dat je je ei gehad hebt.
    Zou wel netjes zijn nu al je ei! :D
    Ik ga voor je duimen!

Ik zou het ook knap vinden van mezelf als ik tot de 15e zou kunnen wachten :p
    Maar ja, als me dat lukt, dan betekend het wel dat ik niet ongi ben geworden en dus een dikke kans heb dat ik zwanger ben gezien mn ei de 27e.
    Zou het zonde vinden om te testen en dat ik dan nog ongi word. Of dat ie vals negatief test.
    Ach ja, ik merk het wel wanneer de drang te sterk wordt :p
    Denk dat ik eerst de suikertest ga doen ;) Die is gratis en geeft alleen zekerheid als ie positief is :p

14. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Ja gelijk heb je als je dan nog neit ongi bent dan is de kans dat je zwanger bent heel groot idd! Maar ja je bent wel heel lang aan het zenuwen dan, stel voor dat je de 10 al test en hij is wel gelijk positeif, dat scheelt toch weer een tijd... Maar als tie negatief is en op de 15de wel posiitef dat scheelt dan weer een teleurstelling, en geld natuurlijk...

Moeilijk moeilijk moeilijk... Maar een suikertest, maak je een grapje of bestaat er echt oz iets? Nooit van gehoord namelijk hoor...

Ja ik temp ook, maar daar zie ik niets aparts aan... Maar ik ben ook een leek haha... Gister was tie 36.4 en vandaag 36.6... Dus wat meot er nu gaan gebeuren dan als het mijn ei was?

15. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik zal even mijn temp opschrijven rond mn ei, misschien heb je er wat aan:

Dag 14: 36,5
    Dag 15: 36,5
    Dag 16: 36,5
    Dag 17: 36,2 (dag van mn ei)
    Dag 18: 36,7
    Dag 19: 36,8
    Dag 20: 36,8

Op dag 17 zie je dus een duidelijke dip in mn temp.
    De 3 dagen erna zijn minimaal 0.2 graden hoger en dat houdt dus in dat je je ei hebt gehad.
    FF heeft mn coverline gezet op 36,56 graden en alle dagen na de 17e zit mn temp hoger dan die lijn.

In jouw geval kan het dus zo gaan:

Dag 15: 36,4
    Dag 16: 36,6
    Dag 17: 36,6
    Dag 18: 36,6

Dan kan FF je ei op dag 15 zetten.
    Was je temp voor dag 15 hoger of lager?
    Ook kan je morgen ineens een stuk lager of juist een stuk hoger tempen.
    Bij een stuk lager zal het zijn dat je morgen je ei hebt misschien.
    Bij een stuk hoger zal het dag 15 of 16 worden.

Maar er kan dus echt nog van alles gebeuren.
    Helaas kan je het met tempen pas achteraf zeggen allemaal.

Zo heel verhaal, hoop dat je het snapt zo.

16. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ja een suikertest bestaat echt :p
    Je doet dan een theelepeltje suiker in je (ochtend)urine.
    Als het blijft drijven ben je zwanger en als het zinkt ben je niet zwanger.

Tot nu toe bij iedereen waarbij het bleef drijven klopte het dat ze zwanger waren.
    Bij degene bij wie de suiker niet bleef drijven klopte het soms wel soms niet.
    Het werkt alleen aan het begin van de zwangerschap, na zo'n 10 weken niet meer.

Hele goedkope manier van testen dus!
    Als het blijft drijven doe ik een zw test.
    Zinkt het, dan kan het dus nog alle kanten op gaan en wacht ik lekker tot de 15e :p

17. Eva R

Eva R Niet meer actief

o wat grappig.. ik ben benieuwd of het bij jou ook klopt.

18. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Oke dus als het goed is moet mijn temp nu minimaal die 36,6 blijven, of anders één dag morgen een lagere en daarna weer hoger allemaal?

Mijn temps van de afgelopen dagen zijn

Dag 11 36.7
    dag 12 36.6
    dag 13 36.4
    dag 14 36.6
    dag 15 36.4
    dag 16 36.6

Kan het zijn dat mijn temp op dag 11 nog hoger was omdat er toen nog wel wat hcg ev in mijn lichaam kan hebben gezeten of heeft dat er niets mee te maken en kan het zo zijn dat je voor je ei dan ook nog wel een temp gehad hebt die hoger is dna na je ei sprong?

Sanppie hem nog?

19. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Hihi, ik had er echt nog nooit van gehoord, erg grappig en een geodkope manier van testen ook nog eens ja!
    Nu ik ben benieuwd hoor, wie weet werkt het echt!

Dus dat de suikers bij jou maar mogen gaan drijven! ;)

20. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    haha, dat met die suikertest.... bij mij heeft t nog nooit gewerkt alvast ;)
    Het ligt er maar net aan hoe je het erin doet. Als je de suiker erin doet zoals je suiker in je koffie of thee doet zal t alvast nooit blijven drijven... Gewoonweg door de kracht...

Ik geloof er alvast niet in, maar het is een leuke test natuurlijk als het wel blijft drijven en als dan ook nog blijkt dat je zwanger bent daarna :p

Deel Deze Pagina