super bedankt voor de snelle responses ..ennuh ja muziekje bleee me vriend heeft me mp3 koort kwijt gemaakt dus kan hem niet opladen :S hij is leger dan leeg geen eens een lampje doet het meer ... maar ja boek mee en hups de trein in ik hoop dan maar dat me vent raak heeft geschoten op dat zeldzame eitje
Hey meiden, @ DeSsa: lieverd ik spreek je wel op msn maar weet dat ik aan je denk! @ others....kennen jullie ook het falen gevoel? Dat je lichaam faalt en dat je je zo stom voelt?
goeiemorgen meiden Nog even snel een berichtje van mij voordat ik ga werken: @ sammie, wat een #$%#$^%& gyn heb jij zeg! Sommige mensen snappen niet dat iets wat ze zeggen zo'n impact kan hebben.... Gewoon blijven proberen meis! @ nhene, sorry voor de late reactie. Ik weet niet of ik dun bm slijmvlies heb, want ik wordt niet gevolgd dmv echo. Maar als ik kijk naar hoe mijn ongi's meestal zijn, verwacht ik dat ik een normale bm slijmvlies opbouw heb. Kunnen ze je daar geen medicijn voor geven? Ik moet nu gauw gaan, anders ben ik straks te laat op het werk. Fijne dag meiden!
Hey DesSa, Wat verschrikkelijk zeg... Mijn vriend heeft me dat een jaar geleden ook geflikt. Niet willen praten, boos zijn op mij en toen de volgende dag zijn spullen gepakt. Ik was er helemaal klaar mee, heb hem toen niet eens geprobeerd tegen te houden. Maar de volgende dag was hij me al aan t smeken om hem nog een kans te geven, te huilen als een klein kind etc. Pas na 2 maanden zijn we er samen weer voor gegaan en ik moet zeggen hij heeft zijn lesje geleerd. Hij weet nu dat hij moet praten wil het werken, dat hij me moet helpen in huis zolang ik nog 40uur werk etc etc. Nu is natuurlijk geen situatie hetzelfde maar wat ik je wil vertellen dat het in mijn geval goed is gekomen, beter zelfs! Hoop dat het voor jou ook het geval is. Hele dikke knuffel van mij
DesSa: heel veel sterkte! ik heb nu lindsey hier van rachel.. even kijken of ze zo gaat slapen.. toen ik net samen met haar t bedje op ging zetten ging ze al huilen.. dus ben benieuwd..heel af en toe slaapt ze wel hier.. weet niet wat t is..
@gaby sterkte hihi wel gezellig zo'n kleine over de vloer kan je lekker oefenen. hier zijn alle kindjes al groot dus heb niks meer te oefenen.. maar ja oefen genoeg op het werk haha. @sammie hopen dat je je ei hebt, heb je goed geklust? is dat uitzonderlijk dat je meerde eitjes hebt of hebben veel mensen dat? dan zou je toch zeggen dat je meer kansen hebt. is het dan zo dat je dan meer kan op een twee eiige tweeling hebt, ja toch?
@nhene ben je zo'n boeken wurm? ik heb dat heel soms dan lees ik een boek uit in 3 dagen en dan weer een half jaar niks :S ik ga nu naar de sportschool heb een afspraak met de fysio. en daarna nog werken op de bso ik heb mijn haar net laten knippen, hij heeft het met droog haar geknipt is echt een succes, ga k vaker doen. tot vanmiddag
Hey meiden, Ben ik weer eventjes. Heb alleen de laatste 2 pagina's gelezen, dus nog steeds even geen reactie op iedereen, sorry! @Chez: Allereerst welkom hier! Heb je verhaal gelezen... Ik ben zelf ook erg anti-abortus, maar ik kan het in sommige gevallen wel bgrijpen hoor! Ik zou het in jouw situatie misschien ook wel gedaan hebben.. Denk er alleen niet aan dat t daardoor nu niet meer gegund zou zijn ofzo hoor. Het is je zeker wel gegund, dus blijf hoop houden! @Dessa: Jezus meid... Dit had ik echt niet verwacht zeg... Hopelijk komt t nog goed.. *knuffel* @Sterretje: Meid, heb je al getest? Ik ben nieuwsgierig! Ik kom vanavond nog wel even kijken of je al wat hebt laten horen @All: Mijn temp stijgt nog steeds niet als een gek, wat ie normaal wel altijd doet, maar met de temp van gisteren en vandaag en als ik die morgen ook weer invul geeft FF wel een ei aan op dag 17, jeuj. We hebben iig elke dag geklust vanaf de bruiloft afgelopen vrijdag, dus daar zal het alvast niet aan liggen als ik niet zwanger zou zijn deze ronde Ik heb iig wel goeie hoop voor deze ronde en nu zal het dus afwachten worden Ik wil trouwens wel nog eens met de huisarts overleggen hoe dat nu zit met vruchtbaar slijm, ik kan dat eigenljk nooit echt vinden. Deze keer echt maar een heeeeel klein beetje, 1 dag, met moeite.. En ik kan het vaker bijna of helemal niet vinden, dus ik maak me er toch wel een beetje zorgen om... Maargoed, dat komt wel! Gisteren lekker geshopt in een groot winkelcentrum vlakbij Disneyland en daarna vanaf 16.30 nog het park in geweest. We konden bij alle attracties zo doorlopen, geen wachtrijen, dus dat was wel relaxed Vandaag weer even het park in, wat shows bekijken enzo en dan morgen Parijs zelf in We vermaken ons iig heel erg goed! Alleen het bed ligt voor geen meter, ben elke ochtend bont en blauw als ik wakker word Maarja, daar wen je ook wel aan Gaat het met jullie allemaal ook goed?
@ kristel....meis wat klinkt het heerlijk....op dat harde bed na dan Ik kan ook niet wachten tot ik getrouwd ben en met kerst 2 weken eindelijk niet zoveel hoef te werken! Geniet ervan meis....XXX
@Eva: Jaa, jullie gaan ook bijna trouwen Nog 8 dagen! Hebben jullie alles al geregeld? Ik dacht een week vantevoren namelijk ook alles al geregeld te hebben, maar in de dagen voor de bruiloft hadden we het echt nog zooo druk, het was niet leuk meer zo.. Dus hopelijk is alles echt klaar bij jullie Jullie gaan met de kerst op huwelijksreis? Waar naartoe?
Hey hai meissie, Ja wij hebben het nu ook al ongelooflijk druk ik race elke dag wel ergens heen of heb mensen bij me thuis zitten voor informatie voor de dag! Gelukkig hebben we dit weekend ff helemaal nix! Maandag nog een keer de jurk passen en dan ben ik er klaar voor hoop ik WIj gaan met kerst lekker genieten van de kerst thuis zonder allemaal poes pas en gezeur...dus genieten van elkaar! 24 november moet ik voor de 2nd opinion aanvraag nog een keer bij de HA komen en dan hoop ik toch al in December bij de gyn in Harderwijk te zitten! Hoop dat we nu eindelijk hulp gaan krijgen.... Jou temp wilde niet vlotten las ik net...hoop dat het snel raak is meissie! Nu als getrouwde vrouw moet er toch wel snel een kindje komen...vind je ook niet? XXX