Ik wil wel heel snel je jurk zien he Als het mag misschien nu al via pb Maargoed, moet je voor jezelf maar even kijken of je dat al wilt of niet Wel lekker hoor, met de kerst lekker saampjes thuis. Mijn man (wat klinkt dat raar nog steeds ) heeft dan ook lekker 3 weekjes vrij Hopelijk zal het nu wat betreft onderzoeken wat makelijker gaan dan de vorige keer. Gewoon door blijven zeuren hoor dat je geholpen wilt worden, de huisarts/gyn heeft er niks over te zeggen, dus gewoon gaan voor wat je wilt. Ik duim voor je. En ik ben het helemaal met je eens wat betreft dat laatste
@All: en nu ben ik er weer vandoor! Moet me nog eens gaan omkleden en klaar maken om het park weer in te gaan. We hebben een beetje heel erg lang uitgeslapen en lui gedaan vanochtend Vanavond ben ik er nog eventjes om te kijken of Sterretje al wat heeft laten horen Meis, ik hoop echt dat je een mooie test hebt gehad vandaag
Kristel, Wat fijn dat het zo leuk is daar, alleen jammer van het harde bed... Ik heb ook niet altijd vruchtbaar slijm..maar volgens mij kan dat niet echt kwaad. Als het nu niet raak is na zoveel klussen bij jou dan weet ik het ook niet meer ! Eva, Super nog maar 8 dagen!
Ja ja meiden...nog 7 dagen en een aantal uur...en een half uurtje...om half 3 trouw ik namelijk hihihihi!
ik heb net schriftjes van mijn moeder gehad..die van mijn oma waren..waar zei in geschreven heeft..mijn oma is 5 augustus overleden toen ik in thailand zat..op vakantie..denk dat ik zo maar eens ga beginnen met lezen.. maar vind dat erg moeilijk..
hoi meiden, @gaby, dat moet moeilijk zijn om te lezen, maar ook wel weer een fijne gedachten lijkt me dat je echt iets tastbnaars nog hebt van je oma! @dessa, meis ik heb er geen woorden voor, wat vreselijk! Ik vidn het suoer erg voor je, dit heb je allemaal niet verdiend! Ik hoop dat jullie er ergens toch nog uit komen samen, want ik weet hoe graag je een kindje wilde, samen met sjoerd! Dikke knuf! @kristel, lekker aan het genieten dus daar? Meid, ik hoop dat je ei op dag 17 is geweest, dan zit je iig goed met klussen! Lekker genieten verder hoor! @eva, spannend nog maar een weekje en een dag en dan ben je nu gewoon getrouwd zeg, aah, zo spannend! @chez, dikke knuf meis, heb je verhaal met tranen gelezen, wat moeilijk moet het allemaal voor je geweest zijn! Maar je verdiend echt ene beebje nu hoor, dit is waarschijnlijk de beste keus die je gemaakt hebt toen! Praat er maar lekker over als dat je goed doet hoor, het lijkt me toch een groot iets uit je leven! Hier een baal dag Harstikke druk op mijn werk, ben vreselijk moe, vanmorgen weer eens een negatieve test en vanavond de verjaardag vna mijn zwager, waar ik helemaal geen zin in heb omdat mijn zus dan aan iedereen bekend gaat maken dat ze zwanger is, en ik dat ff niet trek denk ik
haaj iedereen, allereerst alle meiden bedankt voor jullie positieve en lieve reacties! @dessa: wat verschrikkelijk om te horen,hoop dat jullie er samen uit komen..liefs @ sterretje: dankje,super lief..en jij veel succes vanavond,lijkt me idd niet makkelijk.. Je gunt het je zus maar tegelijkertijd is het zo oneerlijk.. Probeer toch te genieten van haar geluk,hoe moeilijk dat ook is..knuff @ gaby: heel veel sterkte,hoop dat de schriften van je oma je kunnen helpen met het verwerken van haar dood..en lijkt mij toch wel heel bijzonder,je komt eigelijk heel dicht bij haar,omdat je alles uit haaar leven leest.liefs @ kristel: jij ook bedankt!En ik hoop dat het voor jullie wel gelukt is deze ronde.. @ all: Nog geen NOD van november..laatste was 5 oktober,gister negatief getest..nu maar (on)geduldig wachten op die vervelende NOD. Gister met mijn partner besproken hoe of wat nu.. heb jullie goede adviezen met hem gedeeld, en hij vind ovulatietesten en temp. een goed plan.. dus zodra mijn november NOD doorzet gaan we veeel berekenen;cyclus,ovu,ei,temp..en wat meer op 'afspraak' klussen. Nu is het afwachten, als mn nov-NOD er volgende week nog niet is,gaan we weer testen,komt ie wel dan hebben we een hoop te doen... liefs aan iedereen
@Sterretje: balen dat je test negatief was meis! En succes vanavond, lijkt me geen pretje *knuff* @Kristel: geniet nog maar lekker daar @Chez: je nod is je niet ongesteldheids dag, die verplaatst dus niet Wanneer was je ongi voor 5 oktober? Reken die dagen bij 5 oktober en dan weet je je nod. Verders weet ik t allemaal even niet meer! Ik ben veel bezig met info zoeken over alles wat ons te wachten staat. Ook voor verzekeringen enz. Ben dus wat stiller dan normaal, maar het is allemaal ook best overweldigend. Januari is nog zover weg...
he dreamer fijn je weer ff te zien hier, heb je wel gemist de afgelopen dagen ja! Morgen uitslagen van de bloedonderzoeken zie ik, doen ze dat telefonisch? Januari lijkt zeker nog heel ver weg, maar je moet maar denken, bijna sinterklaas nu, dan is het zo kerst, en dan is het al januari! Ondertussen lekker je tijd benutten met info zoeken en alles goed op laten inwerken en alles op een rijtje zetten!
Ja krijg de uitslag telefonisch, als de uitslag al binnen is tenminste. Heb een enorme vragenlijst voor de gyn over de uitslag van de bloedtesten en alle andere dingen die ik wil weten. Hoop dus dat ze de vragen wil beantwoorden, dat zou al een hoop duidelijkheid geven. We zitten idd gelukkig in de drukste 2 maanden, maar ik vraag me af waarom we zolang moeten wachten. Als ik naar Dees kijk, zij hoefden maar een maand te wachten. Anderen mochten ook al veel sneller weer wat inleveren. En wij moeten gewoon de volle 3 maanden afwachten Dan vraag je je toch af waarom!?! Het voelt als de laatste week voor je NOD zeg maar, alleen dan dus 3 maanden lang. Echt killing! En dan niet eens of je zwanger bent of niet, maar of je zwanger kan worden of niet. Vreselijk gewoon, en niet te bevatten als je het zelf niet meemaakt. We hebben genoeg te doen hoor, maar toch beslaan de gedachten aan dit alles het grootste gedeelte van je denken.
haha vroeger was ik echt een boekenwurm.. maar nu neit meer helaas ik wil het wel heel graag weer gaan oppakken. ik heb laatst het boek echte mannen eten geen kaas gekocht nja die had ik in 2 dagen uit dat boek moet iedereen gelezen hebben. Dat gaat over loverboys. dat is een meid van 18 jaar die 4 jaar onder de ban van zo een loverboy zat of pooierboy zoals ze dat nu noemen. en nu ben ik bezig in een boek de onschuld over een meid van 15 jaar die werd vermoord en nu 10 jaar later blijkt de dader de dader niet et zijn geweest.. spannend... en ik heb er nog eentje gekocht weet de naam ff niet meer ..
heb niet alles terug gelezen sorry...maar neem toch bijna niks in me op want heb koppijn en ben ontzettend moe wat ik wel onthouden heb is het verhaal van @chez, jeetje meid want een verhaal zeg....zo leren we je zeker kennen...ook ik ben tegen abortus maar je hebt het gedaan met een reden en die zal voor jou wel het beste geweest zijn op dat moment. en denk niet dat je gestraft word om het feit dat je dit hebt laten doen.... @dessa dikke knuffel meid...spreek je snel op msn of sms he... @sammie: was ik agressief dan? zit nog steeds klote (sorry) in mijn vel vandaag....was vanochtend ontzettend misselijk (en ja dreamer ik heb getest vanavond en nee dreamer ik ben niet zwanger) ik ben ontzettend moe, ben duizelig af en toe en heb onwijs hoofdpijn. heb mijn vriendin afgezegd vanavond en ga op tijd naar bed. duim voor me dat ik niet ziek word a.u.b. oh kristel: ben je al weer terug? de rest sorry heb niet alles onthouden/gelezen....
nee hoor meis, denk gewoon dat er echtniemand was! balen dat je je zo beroerd voelt zeg, al was het nou van zwanger zijn, was er niet s aande hand natuurlijk, maar nu... Niet ziek worden hoor, das helemaal niet leuk!
thanks maar las dat jij ook wel een knuffel kan gebruiken ..... lukt het een beetje met lezen....was je oma ziek of was het plotseling...
@sterretje: ja ben gelukkig niet meer zo misselijk in vergelijking met vanochtend... hoe gaat het met jou...