Allemaal aan het genieten van de zon denk ik, daarom is het vast zo stil vandaag! Ik heb net het eten gemaakt, zo meteeen als mijn ventje thuis komt gelijk eten dus @sammie pijn naast je navel, sommige hebbben dat na hun ei maar dat kan het bij jou niet zijn, sorry kan je neit helpen denk ik helaas... Wanneer wil je weer gaan testen?
Hey sammie: Volgens mij kan je wel eens je ei gehad hebben, ook aan je temp te zie! @de rest: lees de verhaaltjes zo..
Ik moet nu eigenlijk al spullen gaan inpakken dus ik kom alleen heel even snel langs om hoi te zeggen: dus bij deze: HHHHOOOOIIII ALLLLEEEEEMMMAAAALLL! *Kristel is schor nu * Ik reageer dus even heel snel persoonlijk nog op de paar die ik me kan herinneren. @Ryanne: heel vreemd dat je test nu ineens weer negatief is Hopelijk is ie morgen of overmorgen weer duidelijker! @Sterretje: Ik blijf duimen dat je zwanger bent! @Lynn: Bij jou hetzelfde, mijn duimen draaien overuren voor je dat je zwanger bent! @Eleni: Fijne vakantie en heel veel plezier op de bruiloft! @Sammi: Sorry, ik weet ook even niet wat ik van die pijntjes moet denken.... Hopelijk heb je snel duidelijkheid! @Degenen die ik nu vergeten ben: SORRY! En nu ga ik inpakken :-D XX
Hey allemaal, wat een rust hier zeg... Ik heb alles doorgelezen maar ben nu echt alles al vergeten sorry Geen persoonlijke berichten dus.. Tja, zo'n eerste dag weer aan het werk valt zwaar haha. Zijn er nog mensen hier vanavond of zit iedereen aan de bui vast?
Is het wel bevallen Debora? @Kristel: pakse en fijne vakantie alvast. Ik kreeg vandaag te horen dat mn beste vriendin geen vriendin meer van me is. Na de bruiloft hebben we amper contact gehad (nu al dik 8 maanden geleden ..) Alsof ze jaloers is dat ik nu getrouwd ben. Nu kwam ze vandaag met een pb-tje (via een forum waar we beide op zitten) dat ze geen vriendin meer met me is. Dus ik vroeg of er dan niks tussen beste vriendinnen en geen vriendinnen zit. Antwoord: nee, na beste vriendinnen ben je niks meer. Dusse .. ik heb een vacature open staan voor beste vriendin Ach ja, na alle keren dat ik contact zocht en geen reactie kreeg was voor mij het gevoel beste vriendin toch al wel verdwenen. Met geen vriendin kan ik dan ook wel leven Ik ruik trouwens naar baby! Heb sinds 2 dagen een enorm droge huid ineens, dus heb me vandaag maar ingesmeerd met bodylotion... van zwitsal Vind ik zoooo lekker ruiken Als mn nichtje hier is kan ik ook niet stoppen met aan der haartjes ruiken. Hoop dat we snel een kindje van onszelf hebben, heerlijk die babygeur Nog meer mensen die gek zijn op zwitsal?
Hey dreamer, Het is heel goed bevallen.. En wat een rare vriendin had jij zeg.. Zonder verklaring gewoon zeggen dat je geen vriendin meer bent. Slaat ook echt nergens op!
Sja, denk een gevalletje gooi nooit je oude schoenen weg voor je nieuwe hebt. Ze heeft nu een andere beste vriendin, dus ben ik niet meer nodig he Fijn dan het goed bevallen is Maarre .. je gaat nu geen pauze houden, dus wat is je nieuwe NOD? Zet ik je ff op de lijst erbij
Lynn, ik zal me best doen om zwanger terug te komen :-D Dreamer, wat een rare vriendin idd... Dat slaat toch nergens op Zo'n 'vriendin' had ik ook eens; ineens kreeg ik een smsje van dr dat ze geen vriendinnen meer wilde zijn... Nouja, dat moet toch genoeg zeggen denk ik he, zo iemand is nooit een echte vriendin geweest denk ik dan Debora, mooi dat je eerste werkdag goed bevallen is! Rust maar lekker uit Ik ga nu lekker onder de wol.. Ik ben zoooo moe! We zijn ook gewoon zo druk de laatste dagen Slaap lekker allemaal alvast! En morgen ben ik er nog hoor
Ja je zou toch zeggen dat je met 26 jaar niet meer van zulke kinderachtige streken uithaalt, maar blijkbaar toch wel! En dat terwijl ik dacht dat ík de jongste van ons 2 was Sommige mensen .. Je gaat de 19e op vakantie toch Kristel? Lekker hoor, zitten wij in de regen, ga jij naar de zon Ik hoop dat de warmte bevorderlijk is voor een goeie innesteling
@ Dreamer, Ik doe dagelijks Zwitsal lotion op mijn gezicht vind het zo lekker ruiken en krijg er geen uitslag van!
Ik krijg idd ook geen uitslag ervan en heb best een gevoelige huid. Voor mn gezicht heb ik dove cream, iets minder vettig. Maar ben dus niet de enige die gek is op de baby geur
Nee je bent in iedere geval niet de enige, mijn vriend gebruikt onder de douche babyschampoo omdat hij erg vaak uitslag krijgt van andere shampoos en dat ruikt ook altijd zo lekker. Dus het is niet alleen voor baby's, of wij zijn hele grote baby's !
Dat is een goeie zeg Mn man pikt elke keer mijn shampoo enzo, ga ik lekker ook die van de zwitsal kopen. Eens kijken oftie die dan ook pikt Spaar je eigenlijk die zwitsal punten? Ik heb geen idee waar het voor is eigenlijk, ga zo eens kijken.
@ kristel: fijne vakantie alvast @ debora hoe ist op je werk sorry dat ik mnaar tegen sommige praat maar kan het nie zo goed volgen
Ik zag net op de site staan dat je in combinatie met die punten korting krijgt op baby spullen van Zwitsal en Bebejou.
Ja zat het ook al te lezen Ik ga ze mooi sparen, staan mooie spullen tussen Gaat nu nog niet zo hard, maar wanneer je een kindje hebt gaat het echt hard! Ik ben bij deze een Zwitsal Fan