ja denk het....ik zei al tegen hem: je hoeft het samen zwanger zijn niet zo heel letterlijk te nemen...
hoii meiden boss gefeliciteerd... ik ben nu 6 dagewn over tijd maar de test zegt nog niks... afwachten dan maar
ik zeg vast fijne avond... vriendlief is naar bed. vriendin komt zo een bakkie doen met haar vriend dus fijne avond allemaal...
Oh gezellig met z'n alle met agneta mee! Hier gaan we lekker een avondje weg, met een vriendinnetje en haar vriend, dus ben er vanavond niet meer! Helaas is mijn ongi doorgebroken, nog niet echt heel veel, maar wel 2 hele grote klodders bruin bloed verloren, dus denk dat vandaag of morgen mijn eerste dag van mijn nieuwe cyclus weer gaat worden helaas Nou meiden, fijne avond!
Dames, ik ben er weer. Thuis welteverstaan! We zouden eigenlijk morgen pas naar huis gaan, maar ik voelde me zo slecht dat we eigenlijk maar de hele dag op de hotelkamer konden gaan zitten en aangezien daar ook geen zak te beleven valt zijn we maar naar huis gereden.
En het eerste wat ik gedaan heb toen ik thuis kwam was: - een fles witte bacardi uit de kast trekken - naar de badkamer lopen en in een bekertje piesen Daarna heb ik 3 ovutesten gedaan: -eentje met alleen urine -eentje met alleen bacardi -eentje met urine+bacardi EN ik heb ook zwangerschapstesten gedaan om te kijken wat voor een effect alcohol heeft. Resultaat: Doe nooit ovutesten of zwangerschapstesten als je een glaasje gedronken hebt de avond ervoor! De testen in alleen urine waren namelijk allebei negatief. Maar de testen waar alcohol bij kwam kijken werden positief! OOK de zwangerschapstesten. En voor degenen die zich afvragen waarom ik dit gedaan heb: Ik had dus op dag 13 en 14 positieve ovutesten en op dag 15 was ie weer negatief, dus niet meer doorgetest. Alleen mijn temp gaf maar geen ei aan! Dus toen ging ik even nadenken, maar ik had dus ivm met de bruiloft enzo gedronken die dagen. Overal lees je wel dat alcohol ovutesten beïnvloedt, maar niet HOE. Dus dat wilde ik even testen, en dit is dus het resultaat
@Sterretje: balen meis *dikke knuff* Veel plezier vanaaf @Kristel: welkom thuis! Balen dat je je zo slecht voelt zeg. Wat een interessante test! Vind ik echt. Zou zeggen verspreid het nieuws overal, want dit zal echt bijna niemand weten! Ik heb al die maanden geen alcohol gedronken (behalve de 28e toen ik dat telefoontje had gehad, toen heb ik meteen de fles dropshot aan mn lippen gezet But hey, who can blame me ) dus heb geen last gehad van vals positieve testen erdoor.
@Dreamer: Ik drink eigenlijk zelden, ik heb sinds we proberen zwanger te worden eigenlijk alleen maar af en toe een glaasje wijn gedronken als ik toch weer ongi geworden was, dus had het nog nooit meegemaakt.. Tot vorige week dan Maargoed, ik zal eens kijken of ik hier een topic over zal openen bij zwanger worden ofzo... Weet niet of de dames daar er wel behoefte aan hebben Ik ga nu eerst even genieten van een heel laat diner die mn man net in elkaar geflanst heeft
Mannen denken echt compleet anders dan ons. Heb het zelf ook gemerkt afgelopen weken. Wij huilen, zij worden stil en negeren het. Het belangrijkste in een relatie is communicatie op welke manier dan ook. En volgens mij verloopt die niet helemaal lekker bij jullie? Want ik zie een paar keer staan ik denk/dacht. Waarom zeg je dan niet wat je denkt? Geloof me, mannen kunnen geen gedachtes lezen. Ze hebben al moeite genoeg met de woorden juist begrijpen Spreek je verwachtingen uit, want als je dat niet doet weet hij niet wat jij verwacht. Je raakt nu teleurgesteld in hem terwijl hij niet weet dat je iets verwacht. Hoop dat je er iets aan hebt meis. *knuff*
moeilijk te verklaren ik voel dat hij van me houd en hij doet wel dingetjes voro me soms... maar pfff
Ben ik weer... Eten was lekker @Nhene: Pfft meis, wat een verhaal Als je mijn mening wilt, dan vind ik dat het tijd is voor een duidelijk gesprek tussen jullie... Denk je ook niet? Gewoon om de hele boel eens op te helderen, want op dit moment lijkt het alsof jullie allebei vanalles denken, maar geen van beiden weet hoe het precies zit, of heb ik dat verkeerd? Probeer echt een dag+tijd met hem af te spreken bij een van jullie thuis. Telefoon uitzetten, kaarsjes aan, wijntje oid erbij en praten. Probeer allebei elkaar uit te laten praten, rustig te blijven en goed te formuleren wat je bedoelt. En spreek dat vantevoren ook af dat jullie elkaar uit moeten laten praten en dat jullie allebei vanzelf wel aangeven wanneer je klaar bent met je verhaal en de ander aan de beurt is om te reageren. Zeg alles wat je wilt, maar probeer het op een rustige manier te formuleren om ruzies te voorkomen... Als een van jullie toch boos wordt, loop dan gewoon eventjes weg of houdt eventjes je mond totdat jij (of hij) weer rustig bent. En echt, gooi alles eruit at je op je hart hebt, maar geef hem ook de kans om dat te doen... Ik denk echt dat dit wel goed is om even te doen, neem er ook gewoon echt de tijd voor, dus geen andere afspraken maken op die avond/dag... Denk je ook niet dat dit een goed idee is....? *knuffel*
ja ik denk dat het een heel goed idee is maar het probleem is dat ikd at al een jaar [probeer maar kan nooit het is alitjd dat ik me moet aanpassen aan zijn schema/.. wanneer hij toevallig een keer een hele dag kan .. nja dat is dan meestal op dagen dat ik niet kan het is ook altijd dat hij mijn dingen vergeet .. me huissleutel ligt nu al een week bij eimand? geen idee wie omdat hij het steeds vergeeet op te halen maar hij vergeet niet nieuwe schoenen te kopen.. als ik hem een dag vrijlaat nemen dan is het ineens shit schat ik heb een feestje of wat dan ook ik red het niet blabal we gingen zwemmen met zijn zoon en mijn nichtje en neefje ik wilde niet met 3 kids alleen ja ik kom wel maar ik kom naar het zwembad want anders red ik het niet.. eindstand kwam meneer om tien uur een keer aankakken dus te laat om nog te kunnen zwemmen ..:S ik kan niet op hem bouwen.. en ik zeg het hem elke dag! geloof ik wel een keer
Een relatie is geven en nemen, niet alleen maar geven en niet alleen maar nemen. Stel je prioriteiten. Bedenk wat jij zoekt in een relatie. Is hij dat niet, dan kan je beter stoppen. Er zijn duidelijk veel betere mannen. Ik zou op die basis niet aan kinderen beginnen. En ja ik weet hoe jij erover denkt
Ik weet dat het heel hard aan komt... Maar ik ben het met Dreamer eens. Zoals het nu gaat kán het gewoon niet door blijven gaan. Jij gaat hier zwaar aan onderdoor, en dat mag gewoon NIET! Ik heb zelf ook 2 jaar in zo'n relatie gezeten, maar zoals je ziet, ben ik nu dus van die jongen af en ben ik supergelukkig getrouwd met de (voor mij dan ) liefste man ter wereld. Echt meis, laat niet over je heen lopen, dat is hij helemaal niet waard. En wat Dreamer ook zegt; Stel je prioriteiten. En laat hem die weten ook, dan is het aan hem om er wat mee te doen. Doet hij het niet? Nouja, dan is de uitslag heel simpel denk ik... (Hoe moeilijk het emotioneel dan ook is, begrijp me niet verkeerd hoor!)
whahah ja ik zorg toch alleen voor me kind ik reken niet op mannen nee klopt maar uhm iks nap je en daarom was ik ook gestopt met de relatie omda tik dacht tja hij heeft zoveel aan zijn hoofd weet je dus hoe kan ik het hem kwalijk nemen m aar nu denk ik ja wacht ff ik heb ook veel aan me hoofd.. dus hoe zit dat nou.. het verhaal dat ik typte met onze aanvaring hihi was ook dat hij gewoon vel aan zijn hoofd heeft enzo ,... nja dat ging dus een hele tijd weer goed maar nu sinds 8 dagen denk ik is het weer terug bij af bah getver wat naar .. ik lees jullie antwoorden en ik denk ja alles wat er staat weet ik ook wel maar waarom kan ik het dan niet? ik belde hem net om te zeggen nog een keer waqt ik dacht enzo en hij doet zoooo lief sorry schat ik hou van je dit dat en ik maak het goed met je en ik zei ja je zegt je houd van me maar je belt me de hele dag niet om te vragen hoe het met me gaat dus lieg niet en toen hing ik op..nou let op morgen heeft hij een kado voor me gekocht want zo gaat dat bij hem ,... zucht babh bah bah
@nhene: wat een verhaal zeg...word tijd voor een goed gesprek denk ik....in iedergeval duidelijk maken hoe jij er over denkt... en ja mannen moet je dat soort dingen voor kauwen....de meeste hebben volgens mij geen idee hoe een vrouw zich voelt....mannen en vrouwen zijn ZO anders... maar een beetje inlevingsvermogen moet er wel zijn hoor en je moet wel op hem kunnen rekenen of op hem kunnen bouwen... als je mijn mening vraagt zou ik in jou toestand niet samen aan kinderen beginnen.... @kristel: welkom thuis weer.....intressante testen heb je gedaan zeg.....niet normaal dat je gewoon positief test met een zwangerschaps test in alchol....