Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Sorry, maar het lijkt wel een player :(
    *schopt Nhene voor der kont*
    Je verdient veel beter meis.
    Vindt je jezelf echt zo weinig waard?
    Je hebt je bekkie bij je, gebruik m!
    Laat m weten wat je wil (wel reeel blijven)
    Kan hij je dat niet geven of maar even?
    Screw him!
    Voor hem zo een ander die je wel verdiend!
    Dit is toch geen gelijkwaardige relatie?
    Je kan niet eens op hem bouwen :(

2. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland

praatjes vullen geen gaatjes en je moet je niet om laten kopen hoor...

3. Mecha

Mecha Niet meer actief

schat ik kan niet eens zwanger raken :'( @ bos btw.. maar ik begrijp je maar ik neem het kind omdat ik het graag wil
    zoals jullie vast weten wat ik bammer en ik zou dat ook gewoon weer oppakken ..
    dus me relatie met hem staat los van mijn kinderwens.. hij is wel een leuke vader.. (heeft een zoon dus ik weet het)
    dus als het tussen ons niet zou werken maakt het voor he kind niet uit want of hij dan de vader is of die donor waar ik stiekem nog steeds contact mee heb en hem alles vertel over me onderzoeken ( heb hem nog nooit ontmoed maar al een pff tijd contact mee)

dus ik snap jullei maar voor mij staat dat er los van.. als me me vraagt stel je was zwanger van hem en je gaat bevallen hoe zou je dat dan oplossen .. eerlijk?!
    op dit moment zou hij niet in me huis mogen en niet mogen bemoeien met niks alleen op bezoek komen verder niks..... dan zou ik de relatie gelijk beeindigen waarom .. zo een omgeving met onzekerheid is neit goed voor een kind .. maar in dit geval is er nog geen kind ..zucht..
    gedoeeee!1:mad:

4. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ja weet ik maar ik zou dan liever die donor nemen dan hem (sorry hoor maar geef alleen mijn mening)

weet hij wel dat je de relatie gelijk zou beeindigen als je zwanger van hem bent....

5. Mecha

Mecha Niet meer actief

jullie hebben helemaal gelijk .. zo jammer dat jullie hem niet kennen dan snappen jullie mijn punt gelijk haha
    shit man
    maar goed hij is een raadsel en maakt mij gek is waar helemaal waar..
    en ik ben zoooo blij dat ik jullie steun heb jullie hebben geen idee hoeveel dit voor me betekend
    ik durf er thuis al niet meer over te beginnen omdat het vorige keer ook ene paar maanden zo ging
    heen en weer en heen en wer en toen heb ik het pas uitgemaakt
    is een maand uit geweest
    en nu dus weer aan
    ging een paar weken prima en nu begint alle drama weer .. echt getver
    ikb en zooo gek op hem en hij is zoooo sexy en lief
    als hij er eindelijk een keer is :S :(

6. Mecha

Mecha Niet meer actief

whaha nja half weet hij dat want hij weet dat als de situatie hetzelfde blijf dat ik stop ermee.. met of zonder kind

en ik heb hem meerdere keren gezegt als het kindje eris en je houd je nog neit aan je aspraken en ik kan nog niet op je bouwen dan kap ik ermee want dat ik dat voro mezelf kies ok maar me kind kan niet kiezen
    ..
    dus in a way ja maar hij is overtuigd dat hij zich gaat gedragen .. dat hij er meer voor me zal zijn .. hij zegt steeds december
    dan ben ik van alles af dan ben ik er 100% voor je nu kan ik het niet please schat heb gedult .. dus ik heb maar gedult

7. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @Nehne: zet de positieve en negatieve dingen eens naast elkaar en neem een beslissing......als je besluit om het te beeindigen kom je daar heus wel overheen hoor....wij slepen je er wel door.....en als je met hem verder gaat maak hem dan duidelijk dat je eerst het een en ander anders wil zien maar bedenk je wel dat je hem niet totaal kan veranderen....vraag niet te veel van hem want hij is zoals hij is....of het je nu bevalt of niet...

8. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Van een mooi bord kan je niet eten.
    En lief?
    Heb nog niks liefs gelezen over hem hoor.
    Komt een beetje over als pappen en nathouden zo.

9. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    en hou elkaar niet aan het lijntje he....is voor niemand eerlijk....

10. Mecha

Mecha Niet meer actief

ja maar bos help HELP
    want was is hij?
    en wat word hij door zijn issues?
    wie is mike zonder issues?
    aaaah
    maar meiden super bedankt voor alle steun geloof me jullie zijn nog lang niet van me af dit is een bladzijde in mij roemoerige leven dus neit eens een hoofdstuk bah haha lekker woord bah!
    nja ik ben vrij dat gelul hier op het forum deed de tijd vliegen ik ga snel afronden en naar huis dikke kussen iedereen
    beterschap newlywed.. de rest slaap lekker sterkte succes en knuffels en kussen tot heel snel ikd enk dat ik thuis alweer achter de pc duik kiss

11. Mecha

Mecha Niet meer actief

dreamer je hebt gelijk zo voelt het vaak ook vandaar deze schreeuw om hulp

12. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    *Kristel pakt een glas Spa&Fruit, zet m voor Nhene neer en zegt: Komt wel goed schatje!*
    Doe rustig aan meid :)

@Bos: Nog steeds gen mooie banner? Mag wel hoor :D

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ik ga eens even bij vriendlief kijken.....

hopen dat hij lekker slaapt dan kruip ik er tegen aan...

mannen zijn altijd zo zielig als ze ziek zijn.....
    gelukkig is hij nooit zo vaak ziek, want vind het altijd zo sneu als hij beroerd is...

(alhoewel hij zei dat hij het jammer vond dat ik niet misselijk was vanmiddag mmmm :rolleyes: )

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Awww.. Nouja, ik denk dat je de komende dagen nog wel wat mer testjes gaat doen?
    Zoja, dan ga je het denk ik wel snel geloven hoor :)

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland

ik wacht even maandag af...misschien nog een test bij de dokter...en zo niet dan doe ik thuis nog een test van de week.... heb er nog twee liggen van sensitest (zaten bij de ovutesten die ik heb besteld)

16. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Dat je dat kan zeg, tot maandag wachten!
    Ik had denk ik allang 5 testen gedaan vandaag, elke keer als ik zou moeten plassen :)

Maar probeer het maar te geloven hoor, zo'n test liegt niet :) (tenzij je je gisteravond lam gezopen hebt natuurlijk :))

Ik ga er zo vandoor trouwens, eindelijk weer in mn eigen superzachte bed liggen :D
    Slaap lekker allemaal!

17. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ik heb al in geen maanden een druppel alchol op dus daar kan het niet aan liggen.....

wat zal jij slapen zeg vannacht....slaap lekker allemaal...

18. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

gdvd.....wat een k*t buren hier zeg... heb nog niet geslapen ](*,)
    ze hebben al de hele avond mega harde muziek aan staan.. ben echt sjagie nu... :x
    ben zoooo moe en wil zooooo graag slapen... :(
    en voor de verandering gaan ze ook nog eens meezingen...
    ben echt in staat om er heen te lopen en te zeggen dat normale mensen SLAPEN rond dit tijdstip... :evil: %$@^%$$#$#* :evil:
    bah... kan er helemaal niet tegen..

sorry voor mijn berichtje...heb ook nog steeds buikpijn..ook erg vervelend.. en de combi van t bovenstaande stukje en buikpij... heeft me echt zo'n sjagie gevoel gegeven..dat ik denk ik niet meer kan slapen..

19. gaby1986

joey is ook maar opgestaan.. hij miste mij zei die.. ---> das wel lief.. haha

20. gaby1986

volgens mij zijn de buren klaar met hun feestje...dalijk maar weer een poging doen om te gaan slapen..

weltrusten tot over een paar uur..

Deel Deze Pagina