Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

goedemorgen allemaal...en ja ben er nu al weer..
    heb de klok ook nog 05.15 zien worden.. door mijn lieftallige SNURKENDE vriend..maar ja..

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik had allang bij de buren voor de deur gestaan!
    (nou ja, had allang manlief erheen gestuurd, ik ga echt niet in mn pyama de deur uit :) )
    Of de politie gebeld.
    Wij hadden in onze vorige woning ook regelmatig overlast van de buren, die ging dan ook nog eens meezingen tot diep in de nacht en altijd als ik migraine had he.
    Dan ging mn man ernaartoe en vroeg of het zachter kon, dan hielden ze ook gewoon rekening met ons.
    Je hebt dat mondje niet voor niks gekregen toch ;)

3. gaby1986

hey dreamer..de buren zijn best aardig..en hebben eigenlijk nooit overlast..maar ja..haha

4. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    dames ik weet het niet meer hoor

vanochtend getestd met een dipstick van sensitest...

geeft duidelijk maar 1 streep....negatief dus

wat moet ik hier nu van denken ..........

pfff weet het nu niet meer hoor...

(volgens vriendlief zijn het gewoon goedkope rotdingen )

5. gaby1986

bos..wat erg...wat ga je nu doen...nu kun je echt nergens meer van uit gaan.. heb je nog meer testen...clearbleu zegt toch eigenlijk niks voor niks zwanger....ik zou nog een test doen..

6. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    heb alleen nog een test van sensitest liggen.....

maar die zegt vast niets anders dan die andere...

7. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Huhhhhhhhh?
    Had je toevallig eergisteren alcohol op dan?
    Maar dat zou dan al de 2e positieve digitale zijn terwijl er iets niet klopt?
    Ik snap er niks van meis!
    Kan je niet gewoon de weekendarts bellen en je verhaal uitleggen en vragen voor een hcg bloed test?
    Want die stress is ook niet goed mocht je dus wel zwanger zijn.
    Pfff *geeft Bos een hele dikke knuff*

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    nee ik heb geen druppel gedronken....
    ik wacht het wel af tot morgen...
    zucht.

9. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Goeiemorgen :)

We zijn thuis en me temp doet meteen weer mooi mee zoals altijd (37.3) dus ik denk dat de (voor mij wat) lagere temps kwamen doordat we op vakantie waren en ik slecht sliep 's nachts ofzo.

@Gaby: Ahh wat en kloteburen zeg! Ik had ook allang voor de deur gestaan of idd mn man gestuurd :D
    Als je echt heel moe bent kan je straks toch nog even een uurtje ofzo lekker op de bank gaan liggen? :)

@Bos: Sensitest is qua zwangerschapstesten niet zo heel gevoelig hoor. Zelfde met Matcare.
    Toen ik de eerste keer zwanger was had ik met CB digitaal ook al mooi positief en op de matcare was vrijwel niks te zien nog. Dat kwam pas wat later...
    Anders misschien morgen even een kruidvattst kopen?

10. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @kristel: beter dat je temp weer netjes is nu...

ik ga morgen naar de huisarts...kijken wat hij ervan vind...had al een afspraak staan voor iets anders dus kaart het gelijk even aan...

ik hoor van sommige dat sensitest juist gevoeliger is dan cb.....

11. Mecha

Mecha Niet meer actief

morgen allemaal ..
    nog ff bedankt voor last night...
    ennuh ja bos..

het is niet dat we elkaar aan het lijntje houden want we bespreken alles wel heel openlijk met elkaar alleen is het vaak ff tussen zaken door en dus niet echt gepast ofzo... het is meer dat we het niet willen opgeven zonder het gevoel te hebben dat we er echt voor gevochten hebben
    maar ik het het idee dat ik de laatste week in me eentje vecht
    wat dreamer al zei van een mooi bord alleen kan ik niet eten

maar goed.. bos die testen van kruidvat zijn hier op het forum joe hoeeeee! populair dus ik zou zeggen probeer die die moet een lage dosis hcg al kunnen aantonen dus succes ik duim voor je

@gabi .. middag dutje?
    @ kris.. goed dat je je beter voelt meid ben blij voor je ..

12. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Wat trouwens misschien wel leuk is om te vertellen... Heel veel meiden doen hier dus aan pendelaanvragen enzo om te kijken wat de uitslag is over wanneer ze zwanger zouden zijn..
    Nu heb ik zelf tarotkaarten en zo heel af en toe ga ik dus kaarten leggen.
    Zo ook gisteravond, samen met mn man.
    Twee keer een simpele legging en 1x een uitgebreide legging, alledrie de keren met de vraag of ik nu zwanger ben :p

En nu komt het leuke;
    Alledrie de keren kwamen er dingen uit van een hele recente reis naar het buitenland (dan denk ik natuurlijk meteen aan de huwelijksreis), een nieuw begin in de relatie (dan denk ik dus aan de bruiloft), maar ook dat er een grote verandering gaat plaatsvinden waar we heel veel moeite voor gedaan zouden hebben en waarmee voor ons samen een nieuwe levensfae begint (een kindje misschien? :D)
    De allerlaatste kaart die ik pakte was er eentje die in alle gevallen heel slecht was, maar op de plaats waar die bij mij lag betekende de kaart letterlijk:
    Er gaat een verandering plaatsvinden. Geniet ervan!

Haha, ik vind het altijd wel leuk om dit soort dingen te doen en deze uitslagen vind ik natuurlijk helemaal leuk. Ik ben heel erg benieuwd of het ook uit gaat komen :p

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    zou tof zijn zeg als de kaarten gelijk hebben...

mijn duimen draaien overuren voor je....

14. gaby1986

nhene: nee geen middag dutje..ik ga straks met rachel en lindsey naar de sint kijken die hier aankomt bij de maas..

15. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Goede morgen meiden,

@kristel, welkom thuis meis, hoop dat je je gelijk weer wat beter voelt ook nu je weer thuis bent!
    Interessante theorie met die testjes en urine en alcohol!
    Dat verklaart misschien een hoop voor mensen!

Ik hoop voor je dat je leggingen uit gaan komen meis, zou geweldig zijn!

@nhene, dikke knuffel voor jou meis!

@bos, huh hoe kan dit nu?
    Een digitale cb zou ej toch van uit moeten kunnen gaan zou je zeggen!
    Is de stad niet open bij jullie, anders zou ik ff een kruidvat test halen als ik jou was, die geven altijd heel snel resultaat met weinig hcg!

Hier gister heel veel buikpijn gehad, en saafs nog wat bloed verloren, maar vanmorgen toen ik opstond, gewoon helemaal niets meer!
    Heel raar, dus ik houd het verlopig nog maar even nergens op
    Nog wel steeds met vlagen buikpijn, dus denk dat het er wel aan zit te komen ergens

16. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @sterretje: vaag dat je nu geen bloed meer verliest....

ik ga morgen naar de huisarts vragen wat hij er van vind...moet er al om 8.10 zijn dus ben benieuwd...

17. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @bos nou meis ik hoop zo voor je dat je morgen geod nieuws krijgt, misschien doet de ha ook nog wel een testje!
    En anders misschien een echo, want je zou toch al wel even zwanger moeten zijn waarschijnlijk, dus dan zou er wel iets op de echo te zien moeten zijn!

HIer zo lekker ff de stad in! Dus tot strakjes1

18. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @ bos: wat vervelend nu weer negatief getest.. dat maakt je echt in de war.. kijk morgen maar wat de HA zegt.. het is zo morgen toch?

@sterretje: vervelend zeg.. bloed en dan geen bloed.. als je dan ongi moet worden moet het ook maar gewoon in 1 keer komen toch.. veel plezier in de stad..

@gaby: gaat dat nog door dan nu rachel koorts heeft.. anders kun je vanmiddag wel even gaan slapen toch?

@kristel: ik hoop dat je zwanger bent :D en dat je kaarten gelijk hebben :p Voel je je al wat beter na een nachtje in je eigen bed..

@nhene: echt *** zo een relatie.. dat is echt niet fijn..

Hier gaat het wat beter dan gister.. wel nog diarree.. gister avond wat verhoging.. 38.1.. maar niet echt misselijk meer.. was pas om half 12 wakker dus denk dat dat me goed gedaan heeft..

19. gaby1986

suus: nee gaat niet door.. rachel is ziek.. vind t wel jammer..maar ja..
    en ik kan niet overdag slapen..heb ik nooit gekunt.. ik ga gewoon vanavond wat eerder naar bed..nu nog iets anders verzinnen om vandaag te doen..

20. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    shit 1 konijntje overleden.....
    sorry moest ik ff kwijt...

Deel Deze Pagina