Hey dames @Bos: Spannend zeg! Wel fijn trouwens dat je de uitslag vandaag al meteen krijgt. Ik heb ook 2x bloed moeten laten prikken op hcg en ik moest zeker 3 dagen wachten op de uitslag (wat dus absoluut NIET relaxed is). De assistente mag het trouwens gewoon doorgeven hoor, zo'n uitslag. Hopelijk word je snel gebeld! @Eva: Whoehe, nog een paar daagjes en dan mag je jezelf 'de vrouw van...' noemen Het wordt nu zeker met de dag spannender of heb je het te druk (zoals wij hadden) om er zenuwachtig voor te zijn? @All: Sorry, ben heel vergeetachtig vandaag en ben dus alweer dingen vergeten Ik voel me heel gek sinds gisteren... Ook was ik net even bij de ikea en daar liepen allemaal zwangere vrouwen rond of vrouwen met pasgeboren beebjes.. Normaal gesproken vind ik het absoluut NIET leuk om zwangere vrouwen te zien (word ik emotioneel van omdat t bij ons nog niet wil lukken) maar vandaag helemaal niet! Het enige wat ik dacht was: Oh leuk, ik heb ook een kindje in mn buik... Echt heel raar! Zou mijn intuïtie mij iets proberen te vertellen....?
@ kristel, laten we hopen dat het voor jou ook raak is! Dan kunnen jij en bos ff flink hcg rondstrooien hier! (is weer eens wat anders dan pepernoten haha)
kristel ik duim voor je dat je gevoel helemaal gelijk heeft... je hebt bij ons een ziekenhuis en een polikliniek in de buurt...ik ben expres naar het ziekenhuis gegaan want daar zit het lab bij en dan kijken ze meteen naar het bloed (en de arts had nog eens extra aangegeven dat hij vandaag de uitslag wilde hebben) 3 dagen wachten lijkt me echt een hel vind 1 dag al lang....
Dat geloof ik graag bos. Voor mij wordt het deze maand ook weer spannend. Waarschijnlijk hebben we namelijk op precies het goede moment geklust. Ik heb volgens mij namelijk afgelopen weekend mijn ei gehad. Ik had me eigenlijk voorgenomen er niet teveel mee bezig te zijn, maar ik kan me niet echt aan dat voornemen houden.. Toen ik afgelopen zaterdag bij mijn ouders was, zei ik "pff ik kon wel 8 maanden zwanger zijn, zo'n dikke buik heb ik" (had teveel gegeten) en toen zei mijn vader "nou doe alsjeblieft nog maar even niet.." Hmz, dat wordt dus wel een lastige kwestie als het wél zo uit zou komen.
@Nen: haha, ik wil niet egoïstisch zijn, maar mocht ik zwanger zijn, tot 6 weken blijft alle hcg van mij Het is hiervoor elke keer rond de 5 weken fout gegaan, dus tot daarna kan ik de hcg heel goed gebruiken denk ik Maar daarna wordt het één groot strooifeest hoor @Bos: Ik heb het toen ook in het ziekenhuis laten doen, maar ook toen kreeg ik de uitslag pas na 3 dagen.. echt lullig. Mocht het weer een keer nodig zijn dan weet ik dus bij deze dat het ook in een dag kan en dan blijf ik gewoon bellen en zeuren totdat ze t me geven 3 dagen wachten is namelijk echt erg als je zo in onzekerheid zit! Nog 2-3 uurtjes en je hebt de uitslag meid Ik hoop en duim echt dat je supernieuws krijgt
Ja snap ik wel kristel. Hoeveel dagen moet je nog tot je kunt testen? (ik snap je banner niet helemaal..)
Mn banner geeft aan op welke cyclusdag ik zit (CD zoveel) en daarachter staat hoeveel dagen ik na mn eisprong zit (zoveel DPO). Ik zit nu dus op cd 23 en op 6 dpo. Mijn luteale fase is 12 dagen, wat dus inhoudt dat ik volgende week maandag ongi zou moeten worden. En i kdus ook volgende week maandag zou kunnen testen. Maar ga het toch wel eerder doen, weet alleen nog niet wanneer precies
meiden, ik ga er weer vandoor. Moet werken van 15 tot 20. Daarna kom ik even kijken wat de uitslag is bos! Ik kan helaas op mijn werk niet op internet. Succes met wachten! xx
Zwangeren 30 juli: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER, uitgerekend 5 april 2009 17 aug: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER, uitgerekend 26 april 07 sep: Natassie, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 mei 2009 08 okt: Mama1987, 4e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 juni 2009 10 okt: Mac, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 17 juni 2009 04 nov: Ryanne, 11e ronde, 2e met Clomid, uitgerekend 14 juli 2009 NOD lijst November o1: Springmuis, 26e ronde 05: Linda85, 7e ronde 08: Lala87, 2e ronde 11: Sannehai, 2e ronde 12: Rose, 1e ronde 12: Suus1987, 8e ronde 13: Sterretje08, 6e ronde 14: Agneta, 3e ronde met Clomid 18: Suusje23, 3e ronde 18: SuuuS, 1e ronde 20: Wendyvanliemde, 7e ronde 23: Debby86, 2e ronde 24: Kristel86, 11e ronde 24: Gaby1986, 7e ronde 25: Meisje87, 5e ronde 25: Dessa 27: Dreamer83, 7e ronde 29: Sammie88, 5e ronde December 10: Bos, 9e ronde Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 of Sammie88 weten en wij passen het zo snel mogelijk aan! Volgens mij klopt er geen bal meer van de lijst, maar dit is de laatst aangepaste die ik kon vinden... Op pagina 1292 (!) Hopelijk is het de goeie en anders hoor ik het wel Heb mezelf iig even aangepast op de lijst.
pagina 1322 Zwangeren 30 juli: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER, uitgerekend 5 april 2009 17 aug: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER, uitgerekend 26 april 07 sep: Natassie, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 mei 2009 08 okt: Mama1987, 4e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 juni 2009 10 okt: Mac, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 17 juni 2009 04 nov: Ryanne, 11e ronde, 2e met Clomid, uitgerekend 14 juli 2009 NOD lijst November 08: Lala87, 2e ronde 11: Sannehai, 2e ronde 12: Suus1987, 8e ronde 13: Sterretje08, 6e ronde 14: Agneta, 3e ronde met Clomid 18: Suusje23, 3e ronde 18: SuuuS, 1e ronde 23: Kristel86, 11e ronde 23: Debby86, 2e ronde 24: Gaby1986, 7e ronde 24: Kristel86, 11e ronde 25: Meisje87, 5e ronde 25: Wendyvanliemde, 7e ronde 25: Dreamer83, 7e ronde 29: Sammie88, 5e ronde December 10: Bos, 9e ronde 11: Rose, 2e ronde Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 of Sammie88 weten en wij passen het zo snel mogelijk aan!
Dat is de lijst zover doorgegeven is. @Bos: hoop dat de dokter snel belt, want dit is echt killing voor je meis! *rent naar Bos en geeft der een hele dikke knuff* @Sam: schiet lekker op zeg! Bel anders de dokter even en vraag zijn mening erover. @Nhene: met modder gooien schiet je niks op. Wees de wijste en kap ermee, negeer hem. @Kristel: ik ga voor je duimen. Ehh verder weet ik het even niet meer hoor!
@Dreamer: ok, ik had dus toch niet goed opgelet dan met de lijst.. Mja, ben ook heel erg verstrooid vandaag Thanks voor t plaatsen van de goeie! @All: Ik ga op de bank liggen... Ben zoo moe! Ik kom straks weer eventjes kijken voor de uitslag van Bos!
mijn gevoel/hoofd zegt dat ik niet zwanger ben omdat ik meer negatieve testen heb dan positieve maar als ik mijn lichaam moet volgen denk ik van wel.....geen idee dus....
Heej meiden ik lees zo even terug! De huisarts is gebeld! alleen mijn eigen huisarts is WEER eens op vakantie, heb nog nooit die vrouw gehad, altijd als ik bij de dokter ben is zij op vakantie, heb nu een afspraak voor maandag bij een vervanger, vind ik niet zo fijn, wat het is niet zoals bij een snotneus dat je 1x bij de HA bent, en dan moet ik het steeds herhalen voor een andere HA, maarja heb toch maar maandag laten staan, anders moest ik nog 4 weken wachten. ik ben benieuwd! Liefs Springmuis
lijkt me echt zenuwslopen hoor meid. ik hoop dat het goed nieuws is en dan is de verwaring en het wachten het allemaal waard geweest. leif die konijntjes echt klein, op de boerderij waen dit weekend 8 biggetjes geboren waren zo klein hihi echt te lief gewoon alleen een is ech heel klein en een ander is de zeug op gaan staan poot helemaal kapot en open echt zielig, maar komt wel weer goed. ik lig hier met een kat en hond naast me, ook echt heel leif om te zien