Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    kei zielig.. is miijn assistent unit manager :(

2. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ja echt erg.. had je mijn berichtje nog gelezen dan.. kreeg niks terug namelijk...

3. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    ja.. wel gelezen.. maar helemaal vergeten iets terug te sturen *schaam schaam* ik zeg niks op het werk hoor

4. gaby1986

nee doe maar niet wacht maar tot ze t zelf vertellen..

5. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    hellowww is daar nog iemand?

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    *gaap*
    Net op de bank in slaap gevallen... Zou het een hele mooie reden hebben dat ik zo moe ben en me zo gaar voel? :D Let's hope...!

@Bos: Ah meis... He bah, wat een kutnieuws... Ik had het (net als iedereen) zo gehoopt voor je! :(

Ik bedenk me nu trouwens iets.. Ze zeggen dat de digitale zwangerschapstesten van CB ook LH oppikken, waardoor de meeste vrouwen dus ook altijd een heel licht streepje op het staafje hebben..
    Zou het niet kunnen dat je ei eraan zit te komen en de test dus daardoor positief werd?
    Gebruik je ovutesten?

@Sterretje: Ook al slecht nieuws :( Ook ik had nog steeds hoop hoor! En hoopte dat je een dezer dagen met goed nieuws zou komen.. Maar helaas :(

@Suus1987: Fijn dat het zaad dus alsnog gewoon goed is zeg! En mooi dat jullie nu naar de gyn doorgestuurd worden :)
    Probeer alleen niet nu al je hoop op de gyn te vestigen, de kans bestaat nog steeds dat ie jullie naar huis stuurt omdat jullie nog geen jaar bezig zijn en verder eigenlijk geen indicaties hebben om naar de gyn te kunnen al...
    Ik bedoel dit niet verkeerd hoor, maar dit is wel een scenario wat misschien kan gaan gebeuren...

@All: Verder weet ik t al niet meer :(

7. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    echt heel erg wat is moeder natuur soms hard :(
    was net een topic van tienermoeders aan het lezen jeetje werd alleen maar geruzied bah, ging over een meisje van 17 die vroeg wat hun ervan vonden dat ze zwanger was en toen bleek dat ze nog rookte en daar kwam allemaal kritiek op nou echt pff me haren gingen recht overeind staan heb het maar weg geduwd

8. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    oh rose waar las je dat dan?

9. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    uhm onder tienermoeders en dan 17 en zwanger ofzow van lovely :s maar was heel vijandig onderling. gelukkig is het hier gezellig en is iedereen meegaand met elkaar.

zie dat je net als mij ook weer aan het wachten bent op je ei
    duurt lang he?

10. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    hoi.. echt belachelijk.. er zijn toch wel meer mensen die zwanger zijn en roken.. ook al is dit niet goed :p

kunnen ze je ook naar huis als je door de dokter word door verwezen..?

11. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    hoi meiden...sorry alleen de laatste pagina teug gelezen....

vriendlief is thuis ....hij is ook erg teleurgesteld en vind het rot om mij zo verdrietig te zien...we hebben samen even zitten huilen en ik heb aan de huisarts gevraagd hoelang we nog moeten wachten voor een verwijsbrief...hij vertelde dat het gebruikelijk is bij een jaar....ik vertelde dat dit de tweede keer is en hij vroeg hoe lang we bezig zijn....ik heb gezegd vanaf februari....hij vertelde mij dat ik deze maand nog even af moet wachten en als het dan niet raak is mag ik bellen voor een verwijsbrief....

vriendlief wilde er (voor vandaag) niet zo aan geloven maar vind het nu toch wel oke...hij vind het erg dat ik me rot voel en als ik me zekerder voel bij een doorverwijzing dan wil hij graag mee....

ben net begonnen met mijn eerste ovutest....

we zijn even een schema aan het maken om bij te houden wat er gebeurt in mijn cyclus...nou ga ik alleen twijfelen.... dus wie rekent er even mee (oma jij bent toch goed met rekenen ;) )

mijn ongi (vorige keer) begon op 2 oktober (dus dag 1) en mijn nieuwe ongi was 5 november....zit ik dan op 34 dagen of 35 (moet ik dus 5 november wel of niet meerekenen?) ik had het wel gedaan maar ga nu twijfelen omdat ik hem ook al meereken bij mijn volgende cyclus want dan is dat dag 1.....

even in de war nu dus kom maar op met de antwoorden...

sorry voor dit ego bericht...

12. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Rose: ik kan dat topic niet vinden...? :(
    Zal wel aan mij liggen hoor, maargoed :D

@Suus: Ja helaas kan dat... De huisarts heeft er namelijk niet zo veel meer mee te maken dan, die doet de doorverwijzing en de rest ligt dan bij de gyn.. Hopelijk heb je een meelevende gyn die jullie gewoon gaat helpen!
    Ik werd na me 3e miskraam ook doorgestuurd naar de gyn en dat was echt een eikel.. Hij geloofde eerst niet dat ik 3x achter elkaar zwanger was geweest en hij vond het onzin om dingen uit te zoeken. Hij heeft bloed laten prikken op hormoonwaardes en verder niks meer gedaan.
    Kreeg als opmerking: je bent een gezonde jonge meid, kom maar weer teurg als het na een jaar nog niet gelukt is.

Nja, ten eerste was ik dus niet gezond ;) Heb namelijk B12 tekort waardoor de mk's veroorzaakt konden worden. (daar kwamen ze alleen later achter)
    En ten tweede was ik dus wel echt 3x zwanger geweest en is hij dus een grote zak ;)
    Maargoed, heb het al met de HA erover gehad.. Ik kon nu al doorgestuurd worden, maar wilde ik nog even niet, ik ga over een maandje wel weer terug voor een doorverwijzing als het niet gelukt is en dan krijg ik sowieso een andere gyn! (de HA had het namelijk al over hsg's en kijkoperaties enzo.. wil ik nog eventjes niet aan denken :))

13. gaby1986

ik ga zo lekker op de bank csi kijken.. en tegen m'n ventje aanhangen...

14. gaby1986

nou dames.. ik ga er van door..
    fijne avond..tot morgen..

15. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    ik kom er allemaal wel achter.. hoop alleen niet dat ik zo'n eikel krijg als jij hebt gehad.. maar vriendlief zei: we gaan nu ook gewoon door.. en we houden gewoon samen stug vol :p
    ga nu lekker op de bank een filmpje kijken.. what women want.. tot morgen denk ik.. en heel misschien tot straks nog even..

16. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    het stond bij : na bevalling - tienermoeder - 17 jaar & zwanger? hoe denken jullie erover. door lovely5

ik ga ook csi kijken fijne avond allemaal.

17. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    laat maar ik weet het antwoord al....

18. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ bos, wat balen meis! Ik gun het je zo (iedereen natuurlijk..). En dan precies de test die je normaal pas doet als een goedkope posi geeft, geeft zwanger aan. He bah, ik vind het echt rot voor je! Hopelijk is het snel raak!

@ rose, ik weet precies hoe je je voelt dat je broertje en vader straks weg gaan. Mijn vriend is vorig jaar 1 dag voor kerst thuisgekomen uit Afghanistan. Hij is daar ook 5 maanden geweest. Als je er eens over wilt praten, kun je altijd pb'en/msn uitwisselen etc. Als mede-thuisfronter weet ik hoe moeilijk het is

@ dreamer, balen dat je zo lang moest wachten op de reactie op je e-mail. Nu wil ik niet zeggen dat je geen gelijk hebt dat er gewoon snel een duidelijk antwoord moet komen, maar ik wil er toch graag even wat over zeggen: ik heb zelf ook bij een verzekeringsmaatschappij gewerkt. NIet puur zorgverzekering, maar dat deed ik ook wel. Op die afdelingen is het altijd hartstikke druk. Een hoop mensen hebben specifieke vragen waar ze niet uitkomen. Daarom is een wachttijd vaak vrij lang. En omdat er meestal een budget is voor personeelsleden, zitten er vaak te weinig mensen om die golf aan e-mails met vragen te beantwoorden. En dat ze geen antwoord gaven omdat je fictieve gegevens had ingevuld, komt misschien omdat het van een aantal dingen afhangt (welk pakket heb je nu, heb je al eerder een dergelijke behandeling ondergaan, is je eigen risico al opgebruikt etc). Nogmaals, ik wil je geen ongelijk geven, maar ik voelde me een beetje aangesproken omdat ik zelf ook dat werk heb gedaan en weet dat het erg druk kan zijn qua zorgverzekering. Maar je hebt gelijk, soms zitten er van die miepen die het niet serieus nemen en die niet begrijpen hoe ingrijpend sommige behandelingen kunnen zijn voor iemand. Zeker de behandelingen waar jij informatie om vroeg.
    Dus no hard feelings, maar ik wilde dit ff kwijt :)

Meiden, ik ga op bed! Vriend is sjaggo omdat ik snel op het forum ging om ff te checken hoe het met bos is afgelopen... Zucht..

Tot morgen!

19. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @nen fijn om te weten, het is idd niet makkelijk voor het thuisfront. zeker als hij ook nog een van de gevaarlijkste dingen doet die je daar maar kan doen 9 van de 10 die dood gaan zitten in het peleton waar mijn broertje nu zit snap niet waarom hij hiervoor kiest.
    zit jouw vriend nog steeds in het leger?

20. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    het is wel heel rustig hier.. maar ik ga nu lekker slapen.. lekker filmpje gekeken net met mijn schatje en ga nu even eerst aardappeltjes schillen voor de hutspot morgen en dan lekker slapen.. ik moet morgen van 8.00 tot 17.30 werken.. dus tot morgen avond denk ik!

Deel Deze Pagina