ja idd, het lijkt een eewigheid dat we nu bezig zijn maar het is pas een paar weken. heb er alle vertrouwen in dat het deze ronde ook gewoon raak kan zijn. ja het kan wel omdat je er zoveel mee bezig bent ga je je allemaal dingen in je hoofd halen of dingen die je normaal ook voelt maar niet op let ofzo en nu koppel je alles aan zwanger zijn tenminste dat heb ik wel hoor. als ik opeens moeilijk naar de wc kan dnek i koh ja is ook een kwaal whaha teriwjl dat heb ik echt wel vaker. maar je kan ook net als vele vrouwen het echt goed hebben. @suus succes op je werk, ze mogen je idd niet zomaar afschijven voor zoiets en je kan daar ook gewoon tegen ingaan. ze moeten een geldige reden hebben om je te ontslaan. en laat ze het maar argumenteren waarom. als jij zegt dat je werk er niet onder leid hebben ze geen poot om op te staan.
Kristel, Je hoeft je echt niet schuldig te voelen. Geniet ervan... dan genieten we een beetje met jou mee! En ook wij zijn binnenkort zwanger, positief denken! Liefs Debby
@kristel nergens voor nodig om je schuldig te voelen tegenover ons, ik zou het misschien ook hebben als ik heel snel zwnager ben en andere na een half jaar nog niet of al mk achter de rug hebben maar het is iedereen gegund toch en je hebt niet een makkelijke tijd gehad neem ik aan met 3mk's dus geniet ervan meid, je hebt het echt verdiend en wij komen ook allemaal aan de buurt. het is gewoon nummertje trekken hihi
kristel...ik heb ook altijd gezegt dat ik hier blijf kletsen...maar toch...ik heb altijd een beetje het gevoel dat daar niet zo'n behoefte naar is...begrijp me niet verkeerd...en er zijn veel dames weggegaan nadat ze zwanger zijn....
@Rose: Een week (vooral na je ei) lijkt wel een maand op zich te duren. Ik deed zo mijn best om niets aan het zwanger zijn te koppelen en het weg te wuiven... maar het gloeien van mijn wangen valt wel heel erg op. Ik heb t altijd koud! Ach... ff volhouden! Wie weet... heel misschien. Liefs Debby
@kristel, balen dat je de ha niet te pakken kreeg zeg! Maar de vk kan je ook wel vroeg doorsturen hoor, toen ik de gelijk na mijn ma weer zwanger was, kreeg ik via de vk ook gelijk een echo met 6,5 week, dus het kan wel! Enen voel je niet bezwaard he, wij worden ook allemaal zwanger, alleen voor de een duurt het wat langer dan voor de ander, maar ondertussen genieten we met de zwangere mee! Ben echt zo blij voor je meis! @suus, heel veel succes vandaag op je werk hoor, hoop zoooooo voor ej dat je gewoon mag blijven! Zou echt oneerloijk zijn anders! Dikke knuff!
@lynn! Jawel joh, hartstikke gezellig als je gewoon blijft kletsen hoor! Juist door de ervaringen die de zwangere hebben, daar halen wij ook weer moed uit! Door jou verhaal vorige maand over je bloedverlies, bracht je mij ook weer ff wat meer hoop, en dat is toch goed zeker? Vin dhet geweldig om te lezen hoe goed het met jullie gaan en hoe jullie buikjes groeien! Uiteindelijk zijn we met zijn allen hier begonnen, en hebben we met elkaar allemaal meegeleefd om zwanger te worden in het begin, en nu je zwanger bent willen we daar ook in meedelen hoor!
Wel fijn dat jullie me even tegenspreken wat betreft het schuldgevoel Heb ik soms wel even nodig hoor, mensen die tegen me in gaan @Lynn: Ik zal ook vast wel bij een van de zwangerentopics gaan praten, maar ik ben gewoon veel te nieuwsgierig hoe het hier met iedereen verder gaat Ik heb hier zeker 10 maanden meegeklets, veel meegemaakt en ik wil ook gewoon weten hoe het nu verder gaat met iedereen Als ik hier meeklets hoef ik ook niet per se alleen maar te kletsen over dat ik zwanger ben.. Ik heb denk ik genoeg ervaring met zwanger worden al dat ik nog best kan meepraten over zwanger worden En natuurlijk wordt er niet alleen over zwanger worden gepraat, maar ook over andere dingen. Ik vat je opmerking echt niet fout op hoor, ik snap heel goed he je het bedoelt, maar wil het van mijn kant even uitleggen hoe ik erover denk. Begrijp mij ook niet verkeerd he
@debby ja idd ken het. het moment naar de eisprong is altijd een beetje van rustig en gewoon lekker klussen maar daarna ga ik denken voel ik al wat en zou het nu aant groeien zijn of is het gewoon leeg :s errug vervelend, moeder natuur had het iets duidelijker mogen maken. als ik zie hoe snel het gaat in de natuur denk ik echt waarom lukt het bij zoveel mensen niet zo snel als bij dieren wij zijn toch ook gewoon dieren haha.. beetje ver gezogd he haha... ik ben benieuwd of mijn cyclus nu weer 31 dagen is..
@Rose: zo dacht ik ook altijd hoor Zo van: een hond of kat ofzo hoeft t maar een keer te doen en die krijgt meteen minimaal 2 of 3 kleintjes... Waarom bij mensen niet
@ kristel ja dat dnek i ook dat we nog veel aan je ervairngen hebben en er word idd niet de heletijd over zwanger worden of zwanger zijn gesproken dus je moet doen waar je je goed bij voelt en hoe meer zielen hoe meer vreugde :d toch?
daarom lees ik wel mee.....maar praat niet altijd mee....als iemand weer onig is geworden dan vind ik het zo cru klinken om te zeggen...jammer maar volgende ronde beter....of jij word ik vast zwanger....dan heb ik zoiets....hun zullen wel denken zij heeft makkelijk praten... maar ik lees mee en als ik denk dat ik kan reageren dan doe ik dat!
He bah zit me net te bedenken dat ik nu niet zwanger zal zijn als onze kleine eigenlijk geboren zou zijn.. Voelt erg extreem extra leeg ff....
@Sterretje: *knuffel* Erge gedachte is dat ja Ik weet hoe het is.. (klinkt een beetje stom omdat ik nu zwanger ben en het bij ons dus niet meer zo is) maar ik heb het ook elke keer gedacht hoor... Ik weet niet wanneer jullie uk precies geboren had moeten worden, maar misschien is het wel goed om er toch iets mee te doen die dag? Al is het maar een kaarsje aansteken oid..? Ik was de eerste keer rond 16 december uitgerekend.. Denk dat wij ook gewoon iets gaan doen die dag hoor.. Ook al komt er eeen volgende kleintje, dat wil niet zeggen dat je de ander moet vergeten
dat moet vast een rot gevoel zijn sterretje, ik zie soms bij mk staan 4 of 5 weken maar jij was ook al 12 net als kristel de eerste ker als ik het me goed herinner. moet er niet aan denken
oh nee heb het mis bij kristel stond wat anders, niet dat dat minder erg is. maar lijkt me verschrikkelijk als je al een buikje begint te krijgen en opeens is het weg. ik kan me dnek ik niks verschrikkelijkers bedenken dan je kindje verliezen.
Hey Sterretje, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen... Ik vind het wel mooi wat Kristel zegt. Een kaarsje branden ofzo. Het lijkt me zo enorm moeilijk. Heel veel sterkte met deze rot dag... Meiden... Ik ben ineens heel erg misselijk! Blegh! Komt dat nu omdat ik er zoveel mee bezig ben of omdat ik maybe zwanger ben...
@Rose: Ik had mn eerste mk met 5 weken... Maar ookal heb ik er 3 gehad, ik kan me ook niet voorstellen hoe het is als je al een buikje begint te krijgen, eventueel al een echo met kloppend hartje hebt gezien... En dan bij een volgende echo erachterkomen dat t niet goed zit... Ik word al superverdrietig bij de gedachte... Brrr... @Debby: Ik hoop natuurlijk supererg dat het komt door een zwangerschap Maarja, helaas kan niemand het je met zekerheid zeggen Ik duim iig voor je!