@Ryanne: Volgens mij kan je vanaf 6 weken een vroege echo krijgen omdat rond de 6 weken het hartje zou gaan moeten kloppen...? We zien het allemaal wel alvast hoe en wat nu verder... Ik ben allang blij als ik de 5 weken gepasseerd ben, langer dan 5 weken heb ik t nog niet volgehouden namelijk dus dat is echt al een magische grens voor mij @Rose: De eerste keer wilden we ook wachten op een goede echo eerst, maar toch hebben we het de dag na de psi test al meteen aan schoonouders verteld Mn moeder wist het meteen want ze was een weekendje bij ons dus ze was erbij toen ik de test deed... Ik ben trouwens de eerste thuis die kinderen zal krijgen.. Dus mn moeder wordt voor t eerst oma, mn vader voor t eerst opa (maar die maakt het helaas niet bewust mee; kort gezegd, hij heeft een hersenbeschadiging opgelopn door een ongeluk en woont in een verpleeghuis) en een oma van me wordt voor t eerst overgrootoma Andere oma wordt binnenkort voor t eerst overgrootoma doordat mn nichtje zwanger is. Maargoed, op mn ene oma na ben ik dus het eerste kind en kleinkind wat een kindje gaat krijgen
@kristel wat leuk voor je familie en ook leuk dat je nicht ook zwanger is eg om te horen wat er met je vader is gebeurd moet niet makkelijk zijn en zeker niet met dit soort dagen trouwen, zwanger.. sterkte daarmee. zat net op een site te kijken is die angelina jolie weer zwanger, at daar dan van waar is he.. hoe krijgen ze het voor elkaar. geloof dat we met z'n alle naar hollywood moeten aar is de lucht vruchtbaarder ofzow..
Kristel Gefeliciteerd!!! {|= Lynn, mooie buik! Ik weet wat je bedoelt hoor! Lees ook eigenlijk alleen nog de verhalen van de mensen die ik ken van lang, lang geleden Eva, eerst lekker trouwen en dan jij nog! De rest natuurlijk ook!
Kon het niet laten, heb net toch maar een afspraak gemaakt voor ene pretecho. 28 novemet kunnen we daar terecht. 10 December heb ik ook een 20 weken echo, maar houd het niet vol tot die tijd. Ik zou vanavond even aan vriend vragen of hij een foto wil maken. 's Avonds is hij lekker opgeblazen, dus kunnen jullie het goed zien. Ryanne, hoe is het met jouw buik?
mijn buik is een beetje opgezet, vooral s'avonds. heb al twee dagen een zeurend gevoel in mn buik en misselijk dus eigenlijk goed Maandag echo en vindt t zoooo spannend! Wat super, kun e twee keer naar je beebje gaan kijken. Hoor je dan wat het wordt? Wil je het weten?
@ryanne wel je buikje komen laten zien hier op het forum als het zichtbaar is. vervelend dat je misselijk bent maar jah je weet waar je het voor over hebt. leuk maandag al de echo laat je ons weten hoe het gegaan is. ben niet nieuwschierig hihi
hey ladies, nou heb een gesprek op mn werk gehad van een kwartiertje het was zo voorbij. ik hoef niet weg en ik ga voorlopig maar 3 dagen werken ipv 5. even wat rustiger aandoen . misschien dat het helpt en dat ik dan niet meer zo moe ben steeds als ik weer thuis kom. ik vond het sowieso erg lullig als ze me wilde ontslaan door het feit dat ik hartpatient ben. het mag niet en ze kunnen je daardoor niet ontslaan. toch denk ik dan van: ze wisten waar ze aan begonnen toen ik op sollicitatiegesprek kwam. dus tja. maar goed ik heb nog lekker mn baantja op het kdv verder is er alweer een hoop bijgekletst vanmiddag. wil er iemand een chocoladepepernootje? grtz suus
Ik zou 2 december uitgerkend zijn eigenlijk van ons kleintje Steeds heb ik gedacht dat ik hopelijk zwanger zou zijn rond die datum, maar nu voelt het even heel erg zwaar dat dat niet zo zal zijn meer... Ik weet ook wel zeker dat ik wel bij die dag zal stil staan, vind een kaarsje branden wel een mooi idee zowiezo! En tja ook al word ik weer zwanger, dit zal altijd ons eerste kindje blijven, was ook al zo echt allemaal natuurlijk Had echt al een buikje enzo... Maja we moeten verder denken en kijken, en dat doe ik ook wel hoor, alleen nu die data zo dichtbij, is het toch wel even slikken Bedankt voor jullie lieve woorden meiden! Nu eerst ff de rest bijlezen!
@ suhe....buik foto buik foto....ik wacht met smart en jaloezie Nee hoor meiden...ik gun het jullie allemaal zo ontzettend veel! Ik hoop alleen dat ik ook ooit de gelukkige mag zijn van een beebje van mezelf en me bijna mannetje! @ Sterretje....ik had het ook ff moeilijk met 1 oktober...was mijn uitgerekende dag geweest....het blijft moeilijk...maar je gaat toch door....sta er die dag even bij stil meis...dat heb je zelf ook even nodig! Sterkte....!
@eva, ben ej al zenuwachtig voor vrijdag? Komt nu dicht bij he! Geven ze een beetje mooi weer op? @suus, wat fijn dat alles goed gekomen is, lekker 3 dagen gaan werken! Ben je ook wel wat minder moe waarschijnlijk, alles goed opgelost zo toch dan? @kristel, hopelijk krijg je lekker een vroege echo meis! Vind eht nog steeds zo leuk voor je! @ryanne, het is bijna maandag meis! Lekker je kleintje bekijken! Bedenk met net dat ik me niet aan de afspraak heb gehouden Sorry @rose wow jij hebt al een hoop meegemaakt dan zeg, zo dat moet soms best lastig zijn! Vind je eht vervelend dat je in het ziekenhuis moet bevallen straks? Hier lekker ff wezen shoppen, ja alweer haha, helpt goed tegen een bad day! Al je zorgen en verdriet gewoon lekker weg kopen! Net zelfgemaakte brownies in de oven gestopt, dus ben erg benieuwd hoe ze worden!
@ sterretje schandalig hoop dat je snel achter me aankomt! Ons eerste kindje zou 16 sept. Geboren worden en vond dat ook een hele zware dag. Was gelukkig een dinsdag dus moest gewoon werken. Als je bezig bent kun je ook niet zo snel piekeren. Een hele dikke knuffel.. Was me net aan het bedenken dat we elkaar toch al zon tijd kennen he oma en ster. E tijd vliegt echt voorbij. Hoezo ff sentimenteel
@ sterretje oh lekker daar heb ik wel zin in in een brownie hihi.. shoppen doet het altijd goed he! lijkt me zo moeilijk om diedag met lege handen te staan en wetend dat het anders had kunnen zijn. heel veel sterkte. ja het is niet niks maar je gaat wel bewuster leven mijn vriend en ik hebben allebei zoiets van het kan zo voorbij zijn in het leven (ongeluk, ziekte, noem maar op) en ben wel even met beide benen weer op de grond gezet. maar vind het niet heel erg. ten eerste krijg ik het vergoed en heb er een beetje een veiliger gevoel bij maar heb al een tijdje het idee om iets met water te doen tijdens de bevalling maar dat kan dan niet in het ziekenhuis (waterbevaling) ik geloof echt dat je daardoor ontspannender word vind dat dus wel heeel jammer. en jij wil jij thuis bevallen?
@ kristel, wauw wat een goed nieuws! echt supergefeliciteerd! Of dat even een mooie bekroning op jullie huwelijk is Ik hoop voor je dat alles goed blijft gaan en dat je met gemak die 5 weken grens passeert @ rose, mijn vriend zit nog in het leger ja. Hij is zich aan het omscholen zodat hij straks de militair verpleegkundige opleiding kan gaan doen. @ dreamer, ik begrijp wat je bedoelt over die mail Wil je mij trouwens op de lijst zetten? even denken hoor... doe maar 5 dec. Ik weet wat ik de sint ga vragen! haha
@ryanne, ja he de tijd gaat als je het zo bekijkt wel heel snel, hoewel normaal de dagen me niet snel genoeg kunnen gaan op het moment haha Wel fijn toch, dat je elkaar zo leert kennen en alles bij elkaar kwijt kunt! Dikke knuffel voor jou! @rose, gelukkig dat je er niet zo'n moeite mee dan, maar toch jammer dat je nu niet een onderwater bevalling kan hebben ik zou graag thuis bevallen, en het liefst ook een onderwaterbevalling, maar eerst maar eens kijken tegen die tijd wat dat allemaal wel niet kost en of dat wel past in huis haha
voor iedereen die een chocopepernootje wil....er staat een bakje naast de pc melk, puur en wit. ik ga zo maar eens even wat aan het eten doen. ik ga nasi maken. wat gaan jullie eten vanaaf? : grtz suus
Meiden, wat vinden jullie: Zijn mijn ovulatietesten van 12.30 boven en 16.00 beneden... Wel een klein plaatje maar komt van me telefoon via mms want pc doet het nog niet...
sammie, wat ik zo kan zien op die kleine foto haha Lijken mij ze positief! (of net geweest, of bijna dan) Maarre asl je ei vorige week al bijna op springen stond, dan moet tie nu toch al gesprongen zijn zou je zeggen? @suus, haha wij zouden ook nasi eten, maar gaan nu toch maar lekker naar de mac! Gaan lekker alles doen, waar ik me lekker bij voel hihi *stopt snel hand in het bakje met pepernoten en pakt een paar witte pepernoten*