@sam merk je nu niks aan je lichaam afscheiding of trekkerig gevoel in je buik/zij? Ik hoop dat je ei nu gewoon springt.
jeetje wat veel bij te lezen zeg! sam zou idd kunnen met je rare cyclussen enzo. nu maar duimen dat je ei nu komt en dus vanaaf klussen. hahaha nee kristel gelukkig is het geen droom! het is waar je bent ZWANGER!
kristel: gefeliciteerd ! echt super! zo moest veel bijlezen joh..maar ben best moe..dus ik geef gewoon weer iedereen een knuffel! iemand vroeg wat iedereen ging eten wij gaan aardappelkroketjes met erwtjes en runderworst eten..
hoi hoi.. ik heb niet echt alles gelezen.. ben veel te moe.. zag alleen wel dat kristel zwanger is GEFELICITEERD! Ben echt heel blij voor je Ik had net weer ovutestje gedaan.. eerste weer van deze ronde.. en die was nog negatief.. maar zag in de verte wel al een heel ligt streepje Dus me ei komt er wel al weer aan
hey hey waar willen jullie allemaal gaan bevallen? thuis of in het ziekenhuis? ik zou het echt niet weten.
Ik zou denk ik in het ziekenhuis willen bevallen. Stel nou dat er thuis wat verkeerd gaat en je moet met persweeën nog naar het ziekenhuis.. Ik moet er niet aan denken..
@ kristel: super gefeliciteerd!geniet ervan! @ all graag thuis bevallen, heerlijk in je eigen omgeving!
Hehe, nog meer felicitaties, wow Ik zou denk ik thuis willen bevallen... Gewoon lekker in mn eigen knusse omgeving Als er echt iets niet goed zou zijn, nja, dan kan je altijd nog naar het ziekenhuis.. Maargoed, misschien denk ik tegen de tijd dat het zover is el anders erover Dus we zien het wel Wij gaan zometeen weer die dvd kijken van hoe een kindje helemaal ontwikkelt in de baarmoeder.. Hebben we gekocht toen ik de eerste keer zwanger was, toen een keer gekeken, maar daarna niet meer.. Ben toch wel weer benieuwd hoe dat nu allemaal gaat en kijken hoe het nu bij mij binnen er ongeveer uit ziet
Hallo meiden, Mag ik me bij dit clubje aansluiten? Ik ben woezeltje, 21 jaar en nieuw op dit forum! Wij zijn bezig voor de eerste en we zitten nu in ronde 7
Wat leuk zo'n dvd Kristel! Ik ben vorig jaar (volgens mij was het vorig jaar tenminste) naar de expositie "Bodies" geweest in Amsterdam. Daar stonden opgezette lichamen. Maar er was ook een afdeling over foetussen, embyro's etc. Daar hadden ze ook al kindjes van 6,7,8 etc weken en kon je zien vanaf wanneer de botjes begonnen te groeien enzo. Echt waanzinnig interessant en indrukwekkend!
@Woezeltje: Tuurlijk mag dat meid Welkom! Hopelijk is het snel raak Alleen even een waarschuwing: Dit topic is heel verslavend en kan bijwerkingen hebben als vierkante ogen (van het vele computeren) en mocht je een keer een paar dagen niet langs kunnen komen, hu dan rekening met afkickverschijnselen zoals slapeloze nachten en trillende handen
Dankjewel Nen87! Ik hoop ook dat het nu eindelijk een keer snel raak mag zijn (sorry voor degenen zie nóg langer bezig zijn)
Goedenavond to all! Het ligt er maar net aan of alles goed verloopt, maar als de zwangerschap goed verloopt wil ik (denk ik) thuis bevallen... Weet alleen niet of m'n mannetje dat aan durft. hihihi Het lijkt me heerlijk om in m'n eigen omgeving te zijn. En ook een hele speciale ervaring om het echt samen te doen en de vk natuurlijk hihihi Maar zover zijn we nog lang niet, dus mijn mening kan nog veranderen. Straks komt er iemand van de gouden gids... advertentieruimte aansmeren voor het bedrijfje van m'n vriend. Maar hij is nog niet thuis... Moet ik die man opvangen! Stom verkoopmeneertje! hihihi Liefs