Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    In theorie zou het mogelijk zijn, een week na je menstruatie moet normaal gesproken je vruchtbare dagen zijn.

Maar met de pil zou je zeggen het kan niet, toch is het mij zelf ook overkomen, ik ben ook zwnager gewordne tijdens pilgebruik, maar ik moet wel zeggen dat ik niet zo nauwkeurig was met het slkikken van de pil

Verder klinkt je ongi me heel weinig in de oren, maar ja zeker weten doe je het natuurlij niet
    ALs je het zekr wilt weten raad ik je aan even een zw test te doen, die moet nu wel positeif geven mocht je daadwerkelijk zwanger zijn!
    Succes

2. Sharon4u

Sharon4u Lid

12 jun 2008
    12
    0
    0
    Sociaal pedagogisch werker
    Zevenbergen
    Hoi allemaal,

pff heb ff een week hele hard moeten werken had dus weinig tijd :(

heb het allemaal weer bijgelezen hoor.

gr

3. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @All: ben haar idd beter kwijt dan rijk.
    Blijf het raar vinden, maar ach, ik red me verder wel.

Foliumzuur helpt open ruggetjes en hazenlippen te voorkomen. En aangezien dat allemaal al vroeg in de zwangerschap gemaakt wordt moet je dus zo vroeg mogelijk starten met foliumzuur.
    Voordat foliumzuur goed opgenomen is door je lichaam ben je 4 weken verder.
    Vandaar dus dat ze aanraden 4 weken vantevoren al beginnen met foliumzuur.
    Tot zo ver oma's wijze woorden :)

@Narcis: het zou kunnen.
    Je kan even een test doen?
    Door stress kan je menstruatie ook uitblijven of anders worden he, dus misschien is dat het geval?

@Lynn: geen pijn meer gehad verder?
    Ik blijf duimen dat de pijnen ergens goed voor zijn geweest!

@Sterretje: al meer duidelijkheid betreft je ei?
    Geen gekke dingen meer gehad bij FF?

Ik ben vandaag weer begonnen met ovu testen.
    Nog negatief natuurlijk.
    Hoop dat ie binnen een week (voor mijn doen) positief gaat worden.

4. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Wij waren gister niet de enige die oranje waren.
    Onze hond Noushka wilt er ook altijd bij horen dus...

5. Eva R

Eva R Niet meer actief

@narcis: ik zou voor de zekerheid ook maar een test doen. Dan weet je dat in elk geval zeker.. en ach, volgens mij heeft iedereen ooit wel eens een keer dat de cyclus een beetje in de war is. Dat zou ook kunnen

@dreamer: spannend :D de komende week.. druk klussen dus.

6. hallo meiden.
    Druk op kantoor dus jammergenoeg weinig tijd om te komen kletsen. We vertrekken vrijdag naar Basel voor het voetballen en ben zondagavond weer terug. Als er maandag nog geen ongi is ga ik de huisarts bellen. Had een etos test gedaan maar negatief...

@dreamer je mag mijn vriendinnetje worden maar woon ver weg :) Wordt je mn digivriendje.

@ Lynn het is al bijna maandag..

7. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    @ Dreamer,

Hoop dat je ovutesten snel positief worden.

8. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden + oma's ;)

Nog even en het is zover :-D Vandaag de laatste dingetjes inpakken en regelen en dan kunnen we morgenochtend weg! Heb er zo'n zin in!

@Sterretje: Als ik goed me best doe kan ik nog wel een plekje vrijmaken in mn koffer voor je ;)

@Dreamer: Ik ben ook vandaag begonnen met ovutesten, ook negatief. Zullen we proberen om deze maand rond dezelfde dag weer onze eisprong te hebben? Vorige maand hadden we m ook op dezelfde dag namelijk ;)

@Sammi: Wat een schattige hond :-D

@Ryanne: Ik vind het heel vreemd dat je testen negatief zijn ineens.. Alleen zou ik als ik jou was de tesen van Sesnitest even blijven gebruiken. Die zijn naar mijn ervaring het gevoeligste en eigenlijk mag je geen streepjes van verschillende testen vergelijken met elkaar. Moet alleen wel zeggen:
    Een streepje krijg je echt niet zomaar....
    Dus je bent gewoon zwanger :)-D) of zwanger geweest :)-()
    Laten we het eerste hopen! Ik duim nog steeds!

@Narcis: Ik hoor heel vaak dat meiden door een minipil heen nog steeds zwanger worden.. Doordat de hormoonwaardes van die pil net te laag is om een eisprong te onderdrukken.... Ik zou als ik jou was een test doen!

Zo...Ik ben er nu weer even vandoor, ben er straks weer ;)

9. narcis23

narcis23 Lid

10 jan 2008
    46
    0
    0
    thnx meiden! Ik ga morgen dan toch een test kopen en kijken wat eruit komt.. vindt het best spannend :oops: :) .. Bedankt voor jullie advies!

10. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Sammie: leuke foto :D
    Is het een jackie?
    Wij hebben ook een jackie, leuke beessies :D

@Ryanne: echt vreemd dat je testen nu negatief zijn. Maar wat Kristel ook al zei, beter dezelfde testen gebruiken voor vergelijking.
    Enne .. digivriendjes wil ik wel worden hoor :D

Jij gaat gewoon de kwartfinale live kijken, wat gaaf :D
    Als je nou een knalroze shirtje aantrekt kunnen we kijken of we je kunnen vinden tussen die duizenden oranje shirtjes :)
    Veel plezier!

@Alexia: idd, klusserdeklus zoals kabouter klus zou zeggen :)
    Komt wel goed hoor 8)

@Kristel: ik ga mn best doen :p
    Hoop dat ie weer ongeveer gelijk met de jouwe komt, dat betekend dat ik weer een redelijk normale cyclus zou hebben!
    Zou wel leuk zijn als we allebei tegelijk een ei hebben en dan ook allebei zwanger raken. Zijn we tegelijk uitgerekend :D

11. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    OIp naar een gezamelijk ei dan dames, zou leuk zijn, samen precies tegelijk zwanger en uitgerekend!

@kristel, nou ik ga graag mee hoor, nou ja over 3 maandjes ben ik nog gewoon aan de beurt, das ook wel een leuk vooruitzicht dan he!

@dreamer, nee geen nieuwe inzichten hier hihi, nog steeds mijn ei op vorige week maandag...

@ryanne, heb je nog testen van sensitest, als ik jou was zou ik daar nog eens mee testen!

12. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @sammie, wat een geweldig plaatje van je hond trouwens, super!

13. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    @ Dreamer,

Ja het is inderdaad een jackelientje ;) .
    Erg rustig en kan alles met haar doen.

14. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Sammie zie net dat je vandaag weer getest hebt...
    Balen dat tie weer negatief is zeg...
    Het blijft afwachten zo bij jou!

15. Eva R

Eva R Niet meer actief

dat zou best geinig zijn, een aantal dames gelijk zwanger .. misschien lopen wij met het 'ei' ook gelijk dreamer :) aangezien ik nog geen idee heb hoe mijn cyclus gaat lopen. Best kans dat hij snel komt, kan ook nog even duren dus wie weet :D

16. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Die van mij is binnen echt een schoothondje en heel rustig.
    Maar wanneer die buiten speelt of wanneer er andere mensen zijn .. dan is het een echt jackie :p

@Sterretje: je NOD komt steeds dichterbij!

Ik denk dat ik nu eindelijk een nieuwe laptop durf te bestellen ...
    Heb veel heen en weer gemaild met de internet winkel die de laptop verkoopt en heb nu wel een beetje vertrouwen in hoe de laptop eruit ziet (stonden op internet 4 verschillende laptop plaatjes, dus ja, welke is het dan!)
    Dus hopelijk volgende week een nieuwe en dus snellere laptop! :D

17. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Zou leuk zijn Alexia :D
    Doe je iets om te weten wanneer je ei is eigenlijk?

Mijn ei komt op dag 17, dus volgende week woensdag. Maar of die werkelijk dan komt weet ik nog niet natuurlijk. Hoop het wel (of eerder, maar niet later natuurlijk ;) )

18. Eva R

Eva R Niet meer actief

nee ik doe niets. Wij hebben afgesproken gewoon rustig af te wachten en mocht het dan in januari ofzo nog niet gelukt zijn ga ik misschien wel aan de ovulatietesten e.d. maar ik vind dat nu nog niet echt nodig.

19. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik wilde eerst ook rustig afwachten eigenlijk.
    Maar kon de onzekerheid toch niet aan, dus heb het maar meteen goed aangepakt met ovu testen én tempen :p

20. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Onze Jackelientje is precies hetzelfde, binnen bij ons heel rustig, buiten en waar andere mensen zijn heel druk.

Deel Deze Pagina