Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    de waskamer is de badkamer :) wij hebben maar 2 slaapkamers

2. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Bij ons de studeerkamer. Maar ik studeer altijd beneden haha. Dat wordt de babykamer

3. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Voor thuis bevallen mag je maar 1 trap hoog wonen (dus met een portiek van 2 trappen ben je al de sjaak..)
    Geloof dat er minimaal 2 meter loopruimte moet zijn naast je bed en dat heb ik echt niet.
    Ehh verder weet ik t zo 123 niet meer.

4. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    ohh wist dat niet

5. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

wij hebben 4 slaapkames.. een van mij en mijn vriend.. een logeer kamer.. een (baby) kamer.. en nog een kleine kamer.. waar we ooit een badkamer van gaan maken..

6. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Meiden, ik ga op bed! Ben echt mooooooeeeeeee...

Fijne avond en alvast weltrusten!

xx

7. gaby1986

doei nen weltrusten

8. gaby1986

ik ga ook.. ben ook moe..weltrusten allemaal.. tot morgen.

9. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ben ik weer :) Echt geweldig weer om die dvd te kijken en te zien hoe alles nu gaat in de baarmoeder :)

@Gaby: Ik heb mijn ei 5 dagen eerder gehad dan ik dacht.. Als dat niet zo was dan had ik nu nog niet positief kunnen testen. Als je t zo gaat bekijken had ik morgen ongesteld moeten worden en heb ik nu dus 1 dag voor NOD getest :)

@All: Las iets over babykamers enzo... Bij ons is de babykamer op dit moment een rommelkamer, er ligt echt alleen maar troep nog van het verbouwen van de zolder :p
    Op het moment is de kamer lichtblauw geverfd met een donkerblauwe muur, wat de vorige bewoners gedaan hebben, maar wij gaan m neutraal schilderen. Gewoon iets met cremekleuren en beige ofzo. De vloer is trouwens lichte laminaat.
    We gaan de kamer aan ht geslacht aanpassen met gordijntjes en dat soort dingen, niet met de verf...
    We willen namelijk meer dan 1 kind (als het mag lukken natuurlijk) en die kamer blijft dan voorlopig de babykamer. Al er dan een keer een volgende op komst is dan verhuist de eerste gewoon naar een andere kamer, ik ben namelijk niet van plan om de babykamer elke keer opnieuw te verven ofzo...

@woezeltje: Ik heb die dvd bij Prenatal gekocht toen i kvoor t eerst zwanger was. Maar heb m ook wel eens bij de Free Record Shop gezien en ook bij Media Markt. Dus als je m wilt hebben, gewoon even rondkijken, dan vind je m wel. Denk dat Bol.com m ook wel heeft hoor.

10. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Thanx Dreamer... misschien mag ik dan ook niet thuis bevallen. :(

Wij gaan onze slaapkamer in 2e delen en dan hebben we geen 2 meter meer naast het bed. Vind t ook best wel veel... maar ja! Als de Arbo t zegt zal t wel... Ik ga morgen wel ff googelen. Zal ik het hier dan ff terug melden.

Ahhh zo sweety: Ik vertelde aan m'n mannetje dat ik waarschijnlijk niet thuis kan bevallen, zegt hij das echt balen... maar dan zetten we toch gewon het bed in de woonkamer! hihihi :) Zo lief

Liefs Debby

11. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    Thuis bevallen

12. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

welterusten meiden tot morgen!

Lekker dromen over jullie toekomstige babytjes hea?!?

Liefs Debby

13. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    ik had trouwens een heel licht streepje, zal wel verbeeldin g zijn geweest. Heb nog zo'n 18 testen liggen dus denk ik waag t er maar op haha.
    Ben benieuwd, nog een weekje, misschien is ie dan donkerder :)

14. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

hey meisje,

thanx voor de link. Ik heb t gelezen... wel een beetje opgelucht.

Tis nog veel te vroeg om te testen... maar wie weet was t toch geen verbeelding. :)

Nu ga ik echt! Trusten!

15. gaby1986

goedemorgen allemaal,

vandaag werken van 8.30 tot 11.30 als het goed is.. gister was er al een zieke dus de kans is groot dat ik langer moet blijven..
    meisje: heb je een foto gemaakt van die test.. zo ja plaats hem dan ff.. kunnen we allemaal mee kijken.. of je je niet verbeeld..

16. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Goedemorgen to all...
    7 days till NOD! Gelukkig heb ik een druk weekend, dus dat zal voorbij vliegen.

Ik hoop het zo... ik hoop het zo... ik hoop het zo!

Ik heb al helemaal bedacht wanneer we het kunnen vertellen aan mijn kant van de fam. Ze komen namelijk 1e kerstdag bij ons eten. :D
    En 2e kerstdag zullen we wel naar m'n schoonouders gaan... dus dat is dan ook mooi opgelost.

Vanmorgen weer om 5 uur klaar wakker! En m'n
    b(.)(.)bs zijn nog steeds groter dan normaal... maar doen wel steeds minder pijn!

Ik hoop het zo... maar durf er niet vanuit te gaan.

Maar waarom voel ik me dan zo vredig? hihih

Hoe gaat t met jullie?

Liefs Debby

17. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Goeiemorgen! :)

@Meisje: Foootooo, wij willen meekijken :)
    (als je die hebt natuurlijk....)
    Wat zegt je gevoel? :)

@Debby: Pfft, de tijd gaat langzaam nu he! Ik hoop echt dat je t snel weet en dat t dan natuurlijk positief is :)

@All: Vannacht heel onrustig geslapen, maakte me een beetje zorgen over de zwangerschap volgens mij... :(
    Vanochtend ook meteen weer getest, kijken of de streep weer kwam en zoja of die dikker is, en gelukkig is dat zo *phfieuw*
    Ik ben echt erg, de meesten testen 1 of 2 keer en houden het daarbij, nou ik niet hoor!
    Ik moet sowieso de eerste week echt wel elke dag even testen. Gewoon kijken of de testen nog positief zijn. Anders maak ik me zo'n zorgen!
    Helemaal door de 1e keer, toen werd de test na 6 dagen ineens weer negatief na steeds positief geweest te zijn. Ja, een dag later kreeg ik dus een mk... Mocht dat weer gaan gebeuren dan wil ik het eigenlijk wel weten vantevoren en niet ineens verrast worden bloedverlies ofzo :(
    Ggaaahh, wat is het toch een onzekere periode, zwanger zijn! :( :p

18. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Je avatar is echt mooi!

T zal nog wel even eng blijven voor jou, maar probeer er van te genieten. We duimen allemaal voor jou dat t goed blijft gaan... En daar moeten we ook maar vanuit gaan, anders ga je stressen en dat is ook niet goed voor de zwangerschap! :p

Dus ff naar tante Debby luisteren: Geen zorgen en genieten, ook al is het moeilijk! ;)

Bij mij kruipt de tijd inderdaad, maar een weekje is wel weer te overzien. :D Voorlopig lift ik een beetje op jou geluk mee oke?!? hihihi :)

Liefs

19. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hehe, ik kan niet wachten totdat mn eigen buik zo groot is als op mn avatar :D

En ja hoor tante Debby... Ik zal naar je luisteren..
    Krijg ik dan wel een koekje als ik braaf ben? :D

Tja, de tijd kruipt.. pfft, ik had gister het gevoel alsof ik al tegen mn NOD aanzat (wat dus blijkbaar ook zo was, maar ging er vanuit dat ik op 7dpo zat.)
    Zo vreselijk is dat, maarja, gelukkig heb je een beetje een druk weekend dus dan zal het wel wat sneller gaan!

Straks naar verjaardag van schoonzusje bij schoonouders thuis.. Ben benieuwd of ze wat gaan merken aan me! Ik kan het namelijk echt niet voor me houden en als ik dan moet doen alsof er niks aan de hand is dan ga ik me heel vreemd gedragen..
    Gister op msn had iemand het al meteen in de gaten :eek: Ik zei blijkbaar gedag op een andere manier dan anders en die persoon meteen: Wat doe je raar?! Er is iets! Vertel!
    Tja, ik kan het dus gewoon niet verbergen dan :)

20. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Whahahahaha :D

Als jullie het niet erg vinden dat je omgeving het al weet, waarom voor je houden zou ik zeggen! Lekker van de daken schreeuwen! (als het onvermijdelijke gebeurt en het toch mis gaat, dan heb je meer steun)

*Debby geeft een dikke knuffel aan Kristel*

Deel Deze Pagina