Nja, we kijken wel even... Ik wil natuurlijk wel dat mensen hel enthousiast reageren en ben bang dat ze door de vorige mk's toch wat terughoudender zullen zijn en steeds gaan zeggen: rustig aan doen... blablabla Als we het gaan vertelle ndan doen we het heel subtiel met snoepjes Bij de prenatal kan je van die suikerhartjes kopen in wit en blauw + wit en roze, dan kopen we gewoon een zakje van allebei de kleuren en die doen we in een dosje/blikje met een briefje erbij met 'HINT'erop Ik wil niet nu al met kadootjes aankomen oid, dat gaat me net even iets te ver omdat het nu nog heel onzeker is..
Wat een leuk idee zeg! Ik kan me voorstellen dat je dat nog niet wilt. Het liefst zou ik willen wachten tot 12 weken, maar dat is 3 maanden! Pfffff... dat duurt echt lang hihihi Met de kesrt is ook wel leuk... hihihi Ik hoop dat je na die enge 5 weken die leuke kadootjes kunt geven... leuke kerstkadootjes trouwens? Ik ben nog steeds heel benieuwd hoe ze reageren in onze families. Mijn moeder weet wel dat ik op jonge leeftijd kinderen wil en probeer haar soms ook al een beetje voor te bereiden door kleine hints te geven zonder het echt te zeggen. hihihi Mijn zus springt een gat in de lucht... Mijn vader zal zijn bedenkingen hebben. Mijn stiefvader 'huh hebben jullie sex dan' hahahaha (zijn dochter heeft 2 kinderen, maar hij doet net of ze de heilige maagd Maria is. Wel op een grappige manier hoor) Daan zijn fam... zou ik echt absoluut niet weten! Ik ben bang dat ze niet zo positief zijn... of net doen als of ze positief er over zijn. (bah bah) Die gedachte maakt me best zenuwachtig. Liefs Debby
Ik kan me voorstellen dat je zenuwachtig zal zijn als je het mag vertellen Wij hebben het meteen al verteld dat we gingen proberen om zwanger te worden.. We konden er niet onderuit namelijk Ik stond toen op het punt om aan een nieuwe opleiding te beginnen (man wilde toen eerst nog niet) maar een week voordat ik dus naar school zou gaan hebben we toch het besluit genomen om voor kinderen te gaan.. Tja, iedereen vroeg dus hoe het met de opleiding zat en toen konden we er niet onderuit.. Toen moesten we wel vertellen dat we voor kinderen wilden gaan en ik daarom de opleiding niet zou gaan doen. Wat was ik nerveus zeg! Was echt bang om commentaar te krijgen dat ik naar school moest enzo Maar gelukkig reageerde iedereen heel positief! Mn moeder had het al lang aan zien komen 3 maanden wachten kan ik alvast echt niet hoor! Respect voor de mensen die het wel kunnen Zou wel leuk zijn als je het met de kerst zou mogen vertellen, het mooiste kerstkadootje ooit Ik duim voor je dat het mag Voor iedereen trouwens, ik EIS dat iedereen met de kerst zwanger is en dus de mooiste kerst ooit gaat beleven
Goede morgen dames! @kristel, fijn dat je test vanmorgen knal positief was weer! Kan me voorstellen dat je veel gaat testen hoor, zou ik ook doen, en pas echt gerust zijn als je een kloppend hartje op de echo hebt gezien! Vandaag de ha bellen toch! @debby, word nu echt spannend meis! NOg maar 7 dagen! Dat vroeg wakker zijn kan een goed teken zijn hoor, ik had het ook de 2 keer dat ik zwanger was! *duimt nog eens extra voor debby* @meisje, maak een foto van de test meis, kunnen we even mee kijken! Wie weet was het geen verbeelding! Sommige kunnen al heel vroeg positief testen hoor! @gaby, werkse meis, hopelijk ben je wel lekker vroeg klaar, dat is nog eens een heerlijk werkdaagje dan! Hier heel rot geslapen, dus stond al om 8 uur naast me bedje, en dat op me vrije dag Gelukkig ben ik al een stuk minder ongi, dus dat is al heel fijn!
Leuk he om het met kerst te kunnen vertellen, wij wilde het ook met kerst vertellen als ik afgelopen ronde zwanger was geweest, iets van een cadeautje onder de kerstboom en dan met iets met het zwanger nieuws haha Leuk om het nu al te vertellen hoor kristel, ook al zou eht niet goed gaan, dat gaat het wel hoor, maar even als voorbeeld!, dan is het ook fijn om steun weer te krijgen toch! Wij hebben het de eerste keer ook met 7 weken verteld, ik was al 3 weken harstikke ziek en aan het kotsen, dus iedereen had al zijn bedenkingen haha Achteraf wel fijn, want nu konden we ons verdriet wel delen met iedereen en was er veel begrip voor onze situatie Toch zou ik het bij een nieuwe zwangerschap wel weer aan mijn moeder, me zus en schoonzusje en me man's ouders vertellen AAn andere zoals vrienden en me broer enzo denk ik wel pas na 3 maandne, toch een beetje voor de zekerheid ergens denk ik
hihiihi Ik EIS dat ook! Het scheelt dat mijn moeder in IJsselstein woont en ik in Amersfoort (25km) ... anders had ik het denk ik ook niet voor me kunnen houden denk ik. Ze weet grotendeels van de tijd niet wat me/ons bezig houdt enz. Ze wisten ook pas na 2 weken dat we een eigen bedrijfje waren begonnen. hihihi Ik ben een beetje op mezelf geloof ik. hihihi En mijn vader weet het nog helemaal niet geloof ik... Ach wie weet reageert bij ons ook wel iedereen hartstikke positief! Net mijn pa ff opgebeld en hem uitgenodigd voor 1e kerstdag! Heel goed plan zei hij... hopelijk kunnen we ze dan goed nieuws melden. Ik moet nu echt ff gaan werken... pfff komt niets van me terecht! Ik lees wel mee hoor en zal vast ook wel reageren, maar niet zo snel. Liefs
Hihi werkse dan nog he! Leuk dat je vader zo positeif reageerde voor de kerst, hopelijk kunnen jullie dan het goede nieuws brengen!
@Sterretje: Ja, ik ga zometeen naar de HA voor een B12-injectie (was gister te hyper om daarmee bezig te zijn ) en dan ga ik meteen even navragen hoe en wat mbt een vroege echo enzo Daarna maar door naar de prenatal. We gaan het toch maar vertellen straks Ik hoop echt dat ze enthousiast zijn en niet meteen beginnen over de vorige mk's ofzo Ik moet zeggen dat ik toch wel een beter gevoel heb doordat mn testen duidelijker worden! Heb ik namelijk nog nooit meegemaakt! De vorige keren bleven de testen steeds licht, en ging het dus fout... Nu zie je echt dat ie steeds donkerder wordt, dus ik heb daardoor wel een goed gevoel erbij
Hey Sterretje... thanx voor het duimen! Mijn duimen draaien ook overuren. hihihi Ik ben bang dat omdat ik hier gehoord heb dat het een symtoom kan zijn, het bij mij gebeurt omdat ik het zo graag wil. (sorry voor de kromme zin, hoop dat je het snapt)
Ohhh wauw Kristel, toch wel! Dapper hoor! Heel veel plezier met het vertellen en eerst de kadootjes in elkaar flanzen natuurlijk! *Debby geeft zichzelf een schop onder haar kont, hup aan het werk Debby*
@kristel, ze moeten gewoon positeif zijn voor jullie, dat kan niet anders! je zegt het zelf al, de testen worden duidelijker, dus dat is alleen maar een geod teken toch? Leuk dat jullie het gaan vertellen, dan kun je het tenminste met andere delen! Succes bij de ha zo, en ik hoop da tje snel een echo kan krijgen! @debby, ik begrijp je hoor haha Maarre, ik heb geen idee of je het kan veroorzaken, heb zelf wel niet afgelopen ronde maar die ronde ervoor ook last gehad vna steeds vroeg wakker enzo, toen dacht ik ook, he ik ben weer zwanger, maar dat was niet zo toen, dus of ik het zelf veroorzaakt heb? Geen idee, maar het is wel een symptoom, dus meis het kan gewoon wel, dus het blijft afwachten! Nog een paar dagen geduld! Wil je pas op je nod gaan testen of misschien al iets eerder?
pff voor mij altijd een drama, om tot nod te wachten, wilde altijd eerder testen! Afgelopen ronde voor het eerst op kunnen brengen om te wachten tot mijn nod, maar ja, toen was ik opeens weer een aantal dagen overtijd, dus voelde het nog steeds alsof ik langer moest wachten Ik hoop dat je het kan volhouden tot je nod te wachten! Nou ik ben er ff vandoor, moet nodig wat gaan doen, ben al zolang op,maar nog niets uitgevoerd haha!
even vanuit t werk, kan geen foto maken helaas, niet de juiste camera voor. Wat ik denk.. Ik heb vreetkicks, ben om 11 uur savonds een speklapje aan t bakken bijv. omdat ik er gewoon 1 MOET hebben. Verder rare krampen rond mn bm, continue steken. Verder niets.
ik hoop zo dat t raak is. Ten eerste ben ik dan op de zelfde dag uitgerekend als mn moeder van mij (alleen kwam ik 3 weken te vroeg) ten tweede heb ik dan mn echo nog voor kerst en t lijkt me een erg mooi kerstcadeautje voor ouders en schoonouders, echo in een lijstje
Krijg je een vroege echo? Dat is indd hartstikke leuk! Ik weet nog niet precies wat ik dan zou geven, maar met kerst lijkt me wel super! Liefs
hallo dames, heb hier een tijdje geleden afscheid genomen van het forum, om meer rust te krijgen en het heeft gewerkt! IK BEN ZWANGER! Ik strooi HCG naar alle nog niet zwangere meiden en hoop dat jullie tijd ook snel zal kome. Op 17 december mag ik voor het eerst naar de verloskundige, en hopelijk ook mijn eerste echo. Heb vandaag bloed laten prikken dus ook daar krijg ik de uitslag van.. Ik heb een dag te vroeg getest en de streep was al heel duidelijk (zie mijn album) dus was echt superblij en mijn mannetje ook! wij hebben het gisteren aan mijn ouders verteld (zijn ouders wonen in Amerika en we gaan ze bellen!) en mijn vader had een beetje een dubbel gevoel. Hij vond dat we het nog wat vroeg hadden verteld, maar ik zou het nooit voor me kunnen houden. En in mijn hart voelt het heel goed en we denken positief! Hoe is het hier verder met iedereen, jezus bijna 1400 pagina's das een onmogelijke taak om terug te lezen! liefs en veel HCG!